Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut hyvän ystäväni vaimoon!

M33
10.04.2017 |

Hänen miehensä on pitkään poissa.. Ajattelen tätä naista koko ajan ja haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan. Oon ihan sekaisin..

Kommentit (205)

1/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä ajatus sai alkunsa?

Vierailija
2/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janskuli kirjoitti:

Mistä tämä ajatus sai alkunsa?

Pikku hiljaa. Nainen on vaan niin kiva, kiinnostava, kaunis.. Persoonallinen. Ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään poissa?

4/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lähtenyt jonnekkin työmatkalle tai jtn. Voithan aina tunteistasi hänelle kertoa.

Vierailija
5/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on niin ihana asia! onnea yhteiselle taipaleelle! kohti valoa!

Vierailija
6/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vietät aikaa naisen kanssa. Ihastus joko laantuu tai yltyy. Siitä se sitten johonkin suuntaan lähtee tai ei lähde.

Ennen olin todella jyrkkä näissä näkemyksissä, mutta aina ei voi valita kehen ihastuu. Vaikkei asialle mitään tekisikään. Tämäkin piti oppia kantapään kautta. Nimim. 7 kk ihastusta. Blaahh.. Koitan sinnitellä..

Vierailija
7/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Vierailija
8/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janskuli kirjoitti:

Varmaan lähtenyt jonnekkin työmatkalle tai jtn. Voithan aina tunteistasi hänelle kertoa.

Taitaa olla jo tajunnut, vaikka en ole kertonut. Soitan, kysyn kuulumisia, voitaisko nähdä.. Pari kertaa on suostunut näkemään, pari kertaa ei.

Vierailija
9/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua joku mieheni hyvä ystävä oikeasti yrittäisi, menettäisi tämä henkilö mun kunnioituksen.

Vierailija
10/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei minulle kuulu mutta toivoisin että kunnioittaisit sitä että se nainen on naimisissa. Ja kunnioittaisit ystävääsi. Ei kannata tuohon lähtee säätämään selän takana, tulee vaan paha mieli kaikille. Tai no, sulle hetken nautinto mutta jälkeenpäin huono omatunto. Ja muutenkin aika paskasti ois kaverille tehty jos alat lähentelee sen vaimoa. Vastuu tosin on viime kädessä sillä varatulla, mutta silti. He on luvannut toisilleen alttarilla olla uskollisia toisilleen niin sitä tulisi ennen kaikkea heidän kunnioittaa. Onkohan tunteet molemmin puoliset?

Vierailija
11/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "hyvä ystävä" :(

Tunteet on ok, eri asia mitä niille tekee.

Vierailija
12/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tuntomerkkejä!

Vierailija
13/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Törkeää ja noloa yrittää hyvän ystävänsä vaimoa. Et kyllä silloin voi sanoa itseäsi tuon miehen ystäväksi. Mistä sitäpaitsi tiedät, ettei vaimo ole kertonut ex-kaverillesi, että olet pyydellyt häntä treffeille? Ihastumisia tulee, jotkut niistä menee, toiset pysyy. Ei niille tarvitse tehdä mitään! Minäkin olen ollut ihastunut jo monta vuotta hyvän ystäväni mieheen enkä aio ikinä tehdä asialle mitään. Minulla on ihan hyvä oma mies, ja vaikkei olisi, niin en yrittäisi ystäväni miestä.

Vierailija
14/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään poissa - siis lusimassa?

Vierailija
15/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma naisen tunteista, koska en uskalla tehdä asian eteen mitään mitä tekisin jOS hän ei olisi kaverini vaimo.

16/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tunteilleen mitään voi. Tottakai sitä nyt varmasti jokainen kunnioittaa, jos toinen on jo suhteessa, mutta eihän sille mitään voi. Minä ainakin kertoisin. Ei aina voi miellyttää vaan kaikkia, täytyy ajatella myös omaa onnea. 

Vierailija
17/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tuntomerkkejä!

Kenestä?

18/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siitä naisesta. pfff

Vierailija
19/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Törkeää ja noloa yrittää hyvän ystävänsä vaimoa. Et kyllä silloin voi sanoa itseäsi tuon miehen ystäväksi. Mistä sitäpaitsi tiedät, ettei vaimo ole kertonut ex-kaverillesi, että olet pyydellyt häntä treffeille? Ihastumisia tulee, jotkut niistä menee, toiset pysyy. Ei niille tarvitse tehdä mitään! Minäkin olen ollut ihastunut jo monta vuotta hyvän ystäväni mieheen enkä aio ikinä tehdä asialle mitään. Minulla on ihan hyvä oma mies, ja vaikkei olisi, niin en yrittäisi ystäväni miestä.

Et nyt ymmärrä mitään, joten anna ite olla.. Siis koska sen mies on tosiaankin mun hyvä ja pitkäaikainen kaveri, niin siksi en ole yrittänyt viedä asiaa pidemmälle. Ja ei me missään ihme treffeillä olla käyty. Samassa kaveriporukassa nähty. Oon soittanu ja pyytänyt mukaan kun on ollu muitakin paikalla.

Vierailija
20/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kertoa tuntomerkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi