Olen rakastunut hyvän ystäväni vaimoon!
Hänen miehensä on pitkään poissa.. Ajattelen tätä naista koko ajan ja haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan. Oon ihan sekaisin..
Kommentit (205)
Minäkin haluaisin kuulla tästä miesten mielipiteitä. T: nainen
Vierailija kirjoitti:
Janskuli kirjoitti:
Tuskin tämä mies edelleenkään voi tunteilleen mitään, vaikka hän kuinka yrittäisi tukahduttaa niitä.
Ootko varma, että on mies?
No eihän sitä koskaan tiedä, mutta tuskin hän nyt valehtelee.
Mun mies kävis vetämässä turpaan (jos tietäis).
Janskuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janskuli kirjoitti:
Tuskin tämä mies edelleenkään voi tunteilleen mitään, vaikka hän kuinka yrittäisi tukahduttaa niitä.
Onko hän siis kertonut olevansa mies? Täällä se yksi lesbo häröilee aika ajoin....
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kävis vetämässä turpaan (jos tietäis).
Ai jos on pitkään poissa? Siinä välissä ehtii tapahtua vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Janskuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janskuli kirjoitti:
Onko hän siis kertonut olevansa mies? Täällä se yksi lesbo häröilee aika ajoin....
M33 = 33-vuotias mies.
Jos nyt joku ei tajunnu niin tosiaan, en ole lesbo. Vaan ihan tavallinen heteromies.
Kyllä minäkin juttelin luottamuksellisesti sen toisen osapuolen kanssa. Ei se ota jos ei anna. Rohkea rokan syö.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän vaan ottaa riski ja yrittää? Ymmärrän että se on väärin. Olen ihan toivottomasti rakastunut. En halua mitään pahaa kenellekään. Päin vastoin.
No jos olet valmis luopumaan ystävästäni. Tosin et sä mikään ystävä ole, vaan käärme. Äläkä nyt ainakaan sössötä tota "en tahdo pahaa kenellekään" soppaa. Olet paska ystävä ja aiheutat ihan tieten tahtoen paljon pahaa muille ihmisille. Hyvä ihminen ei toimi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janskuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janskuli kirjoitti:
M33 = 33-vuotias mies.
Juurikin näin
Ja vaikkei olisikaan mies vaan jotain muuta, siltikin samanlaiset tunteet voisi hänellä pyöriä mielessä.
Kerro jotain lisää tilanteesta? Helpompi olis vastata.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin juttelin luottamuksellisesti sen toisen osapuolen kanssa. Ei se ota jos ei anna. Rohkea rokan syö.
Luottamuksellisesti? Ihanko oikeasti luulette ettei miestään rakastava nainen kerro tommosta perseilyä miehelleen? Ei kukaan ihminen halua pitää lähellään noin kaksinaamaista tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain lisää tilanteesta? Helpompi olis vastata.
Mitä kertoisin? En halua mennä liikaa yksityiskohtiin.
aloittaja, haluta toisen naista
aikeesi voi hieman haista.
Yksin oot, ja yksin jäät.
Ilman naista jäät.
Ilman kaveri ja rahaa jäät.
Kun kaveri pääsee linnasta,
et sä pääse pannasta.
Sitten se alkaa vasta,
eikä auta panopasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamuksellisesti? Ihanko oikeasti luulette ettei miestään rakastava nainen kerro tommosta perseilyä miehelleen? Ei kukaan ihminen halua pitää lähellään noin kaksinaamaista tyyppiä.
Mun mieheni kaveri oli aikoinaan rakastunut muhun. En kertonu miehelleni, koska en halunnu pilata heidän ystävyyttään. Ovat edelleen ystäviä ja rakastan miestäni edelleen. Tän toisen kanssa olen ystävä.