Olen rakastunut hyvän ystäväni vaimoon!
Hänen miehensä on pitkään poissa.. Ajattelen tätä naista koko ajan ja haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan. Oon ihan sekaisin..
Kommentit (205)
Mä käräytin aikoinani tuommoisen "ystävän" miehelleni (ehdotteli useamman kerran ukkoni selän takana). Olivat olleet pitkään ystäviä ja soittivat samassa bändissä. Se oli sen ystävyyden loppu. Helvetissä on oma paikkansa "ystäville".
Tuskin tämä mies edelleenkään voi tunteilleen mitään, vaikka hän kuinka yrittäisi tukahduttaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä käräytin aikoinani tuommoisen "ystävän" miehelleni (ehdotteli useamman kerran ukkoni selän takana). Olivat olleet pitkään ystäviä ja soittivat samassa bändissä. Se oli sen ystävyyden loppu. Helvetissä on oma paikkansa "ystäville".
En ole "ehdotellu" mitään.
Oon aina ihmetellyt, että miten voi ihastua kaverin puolisoon. Mulla ainakin lähtökohtaisesti on se ajatus, että kyseinen hlö on varattu ja vielä kaverilleni, joten ihastuminen ei ole sallittu enkä edes pidä sitä vaihtoehtoa mitenkään mahdollisena. Miksi edes haluaisin pilata kaverini parisuhteen? Tai millaisen kuvan itsestäni annan jos vai vikittelen varattuja🤔
Kerro naisen toinen tai kolmas nimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole "ehdotellu" mitään.
Ihmisen voi olla aika vaikea salata ihastumistaan kohteen edessä. Eli todennäköisesti nainen tietää taka-ajatuksesi. Minun tapauksessani kyse oli kyllä ihan suorasta ehdotteliOlivat. Paskiainen oli kaiken lisäksi itsekin varattu ja kumppanit samassa tilassa. Hyi helvetti..
Pitäisköhän vaan ottaa riski ja yrittää? Ymmärrän että se on väärin. Olen ihan toivottomasti rakastunut. En halua mitään pahaa kenellekään. Päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mua joku mieheni hyvä ystävä oikeasti yrittäisi, menettäisi tämä henkilö mun kunnioituksen.
Joo, ei miehen omistusoikeutta sovi rikkoa. Bros before hoes ja sitä rataa :D
Ei tunteita voi väkisin sammuttaa, eikä sille aina mitään voi, keneen sattuu ihastumaan tai rakastumaan. Mutta yksi asia on varma: se menee ajan kanssa ohi, ja laimenee, jos annat olla. Siihen voi mennä vuosi tai kaksi, ehkä kymmenenkin, mutta huumaavin rakkaus menee ohi. Kymmenen vuoden kuluttua jäljellä on ehkä haikeus, kun näet hänet, mutta et enää ajattele häntä koko aikaa, ja pystyt ajatella muitakin romanttisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän vaan ottaa riski ja yrittää? Ymmärrän että se on väärin. Olen ihan toivottomasti rakastunut. En halua mitään pahaa kenellekään. Päin vastoin.
Minusta sinun pitäisi kertoa hänelle juuri tuo. Muutoin vain pyörittelet päässä etkä tule yhtään viisaammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Maarit
Tämä ei ollut mun vastaukseni. En tiedä miksi mun pitäis kirjottaa tuntomerkkejä tai nimiä. Ei se sen naisen vika ole, että mä olen siihen rakastunut. AP.
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt, että miten voi ihastua kaverin puolisoon. Mulla ainakin lähtökohtaisesti on se ajatus, että kyseinen hlö on varattu ja vielä kaverilleni, joten ihastuminen ei ole sallittu enkä edes pidä sitä vaihtoehtoa mitenkään mahdollisena. Miksi edes haluaisin pilata kaverini parisuhteen? Tai millaisen kuvan itsestäni annan jos vai vikittelen varattuja🤔
No ihan siten miten muihinkin ihmisiin ihastutaan. Eikai ne ihastukset useinkaan järkiperäisiä ole vaan jonkinlaista kemiaa tms. Sun kavereilla vaan ei ole sellaisia miehiä ollut joihin ihastuisit, joten niin ei ole sinulle käynyt.
Minulla on. En koskaan tekisi mitään, en vaikka he eroaisi. Ystävä menee edelle. Ja onhan minulla omakin perhe ja oma mies jota rakastan. Mutta se on vaan ihastus. Jos voisin valita, en haluaisi olla ihastunut ystäväni mieheen. Mitään en sen ihastuksen eteen tee, annan olla ja koitan unohtaa. Pikemminkin välttelen tämän kys. ystävän miehen tapaamista. Näin ihastus on pysynyt kurissa, eli en siis ajattele edes sitä ellei joku asia tai juttu miehestä muistuta. Uskon että se voi joskus vielä hautautuakkin kokonaan. Kyllähän ne ihastukset joskus sammuukin (paitsi Tom Cruise).
Teet niinkuin parhaaksi näet. :')
Uskon että mulla ois hyvät saumat siihen, jos se ois vapaa. Ja ehkä nyttenki saattais olla. En varmaksi tiedä.. Mies on vielä pitkään poissa.
Nyt otan muutaman kaljan ja varmaan sen jälkeen soitan sille. Taas.
En vaan saa ajatuksiani pois hänestä vaikka yritän.