Lue keskustelun säännöt.
Säälittää sisko..
23.03.2006 |
ostivat miehensä kanssa juuri talon ja remontoivat ja sisustavat nyt kovasti siellä.Säälittää sisko,jonka pitää mieheltään kysyä lupa joka asiaan,minkä aikoo kotiin hankkia,verhojen väri,matot ym.
Kommentit (3)
Mieheni on sisustusfriikki. Mitään ei voi ostaa kysymättä lupaa.
Tosin, olen jo tottunut asiaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisko oli mun kanssa ostoksilla viime keväänä. Tykkäsi eräästä kevättakista ja se näytti tosi hyvältä takilta siskolle. Värikin mieleinen, mutta sisko sanoikin " en mä nyt taida suinpäin ostaa. Me mennään ensi viikolla prismaan ja vaatekauppaan ostoksille ja kysyn sitten miehen mielipidettä voiko ostaa"
miltä yhteisessä kodissa näyttää.