Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää sisko..

Vierailija
23.03.2006 |

ostivat miehensä kanssa juuri talon ja remontoivat ja sisustavat nyt kovasti siellä.Säälittää sisko,jonka pitää mieheltään kysyä lupa joka asiaan,minkä aikoo kotiin hankkia,verhojen väri,matot ym.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä yhteisessä kodissa näyttää.

Vierailija
2/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sisustusfriikki. Mitään ei voi ostaa kysymättä lupaa.

Tosin, olen jo tottunut asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko oli mun kanssa ostoksilla viime keväänä. Tykkäsi eräästä kevättakista ja se näytti tosi hyvältä takilta siskolle. Värikin mieleinen, mutta sisko sanoikin " en mä nyt taida suinpäin ostaa. Me mennään ensi viikolla prismaan ja vaatekauppaan ostoksille ja kysyn sitten miehen mielipidettä voiko ostaa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi