Kauan teillä kestää laueta suuseksissä, naiset siis!
itsellä ilman lämmittelyitä n. 10min tuntuu itsestä ikuisuudelta varsinkin
kun oma mieheni ei mitenkaan rakasta suuseksiä, mutta on kyllä hyvä kielimies.
Kommentit (12)
pyytää miestäni nuolemaan minua loppuun asti..
ennen aloittamista, mutta jos en ole erityisen kiihottunut, niin 5 minuuttia.
missä kohtaa kuukautiskiertoa ollaan menossa. ovulaation aikaan tulee O parissa minuutissa, joskus muulloin mies-raukkaa saa lipsiä kieli kankeana eikä mitään tapahdu (hauskaa silti). silloin yleensä armahdan ahkeran kielimieheni ja vapautan hänet muihin tehtäviin.
mies ei jaksa lipitellä usein...Mutta 69:ssä tuun nopeemmin
näyttäis olevan. Mäkin haluisin 69 ja laukeisin varmaan nopeemmin, mut mun mies on niin herkkä ettei kestä kauaa joten sitä ei koskaan ole.
ap
Eli sillon ei suuseksiä harjoiteta. T:8
...useimmiten lipittely vain lämmittelyä. Mutta en oo vielä sellaista kielimiestä tainnut tavata, että alta 10 minuutissa tulisin. Minusta huomattavasti helpommin tulee jollain muulla keinolla kuin suuseksillä, vaikka se kivaa onkin.
Joskus tuntuu että voisin tulla heti, mutta useimmiten ihan ilman mitään alkulämmmittelyjäkin siinä menee muutama minuutti. Kamalaahan se on varttitunti lipoa, kieli puutuu TODELLA pahasti, kokeilkaapa itse :-) Rankkaa hommaa.
Oma vaimo tulee varmaan kans noin 10-15 minuutissa. Harmi vaan
ettei hän usein halua saada suuseksissä vaikka itse tykkaan nuolemisesta kuin hullu puurosta.. :)
Itse en myöskään saa huulihölkkää ja 69:ä on ehkä kerran vuodassa :(
Inhoan sitä.. vaikka mies olisi kuinka taitava tahansa.. Itse otan kyllä mielelläni suihin mieheltäni, mutta en kaipaa vastapalvelusta.. olen kyllä kertonut asiasta hienovaraisesti, mutta ymmärrettävästi ja olemme molemmat tyytyväisiä.
Yleensä joku 5 minuuttia, mutta joskus ei auta mikään....;-) Itse en ole koskaan kellosta aikaa katsonut.
sillä jos en saa muutamassa minuutissa, niin yleensä keksytän koko homman. Säälin miestä, joka joutuu lipsuttamaan kieli solmussa pidempään :)