Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tätä elämää jaksaa, kun ei ole läheisyyttä, seksiä, kosketusta, rakkautta ei mitään

Vierailija
10.04.2017 |

Kaipaan ihan hirveästi rakkautta ja toisen ihmisen kosketusta ja kaikkea sitä, mitä rakkaus tuo tullessaan. Hymyä ja silmiin katsomista, halauksia ja kaikkea.
Olen kuolleessa liitossa eikä meillä ole mitään noista. Kukaan ei voisi kuvitellakaan miten etäisiä ollaan mieheni kanssa. Erokin olisi ihan turha, kun en tapaa missään ikinä miehiä, niin ei elämä tästä muuttuisi mihinkään.

En edes muista miltä tuntuu suudella. Tai halata tai olla lähekkäin jonkun kanssa.

Miksi tämä elämä menikin näin? :(

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki kissa tai koira. Saat takuuvarmasti läheisyyttä, kosketusta ja rakkautta. Seksipuolen hoitelet kätevästi itse. Problem solved.

Tämä on erittäin hyvä neuvo, koska ketjun mukaan en usko, että saat itsestäsi niin paljon irti, että alkaisit puhua puolisolle ja muuttaa suhdettanne, tai että alkaisit järjestellä avioeroa ja muutosta; taikka ottaa edes sitä rakastajaa.

Ota pari koiraa (kissa ei kiinny siten ihmisiin; koira palvoo omistajaansa). Sitten tilaat muutaman dildon nettikaupasta (monta, koska et tiedä mikä niistä on kiva, ja voit kokeilla ja heittää vaikka ne ei-sopivat roskiin; tuksin uskallat mennä seksikauppaan.... vaikutat sen verran passiiiviselta olennolta).

Ja sitten pitää lopettaa kitinä, kun ei kerran itse saa muutosta tehtyä.  Tuossa iässä pitäisi tietää, että sitä prinssiä valkoisella ratsulla ei tule pelastamaan. Se ei ratsasta kotiovellesi.

Vierailija
22/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei anna ottaa koiraa. Se on ollut koko meidän suhteen ajan kiistan aiheena.

Kai se ero olisi järkevintä, niin saisi edes sen koiran... Mutta meillä on lapsi. Se tässä pitää niin tiukasti.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdottanut miehelle avointa suhdetta, mutta ei siihen tullut mitään ratkaisua. Toisekseen, ei sekään mitään hyödyttäisi, kun en niitä miehiä missään koskaan tapaa. En käy koskaan missään, kun ei ole edes kavereita. Voi, mikä onneton elämä.... Mutta töissä on vain naisia, vapaa-ajalla käyn vain ruokakaupassa. Nettideittailu ei innosta, kun kaikki hakee vain seksiä.

Nyt on niin kauhea itsesääli olo, että rukuti ruikuti kitinää tulee nyt vain.

ap.

No ruikuti ruikuti. Onko sinulla minkä verran rahaa? Menet nyt heti kosmetologille, kampaajalle, hierojalle ja ostat pari uutta ihanaa mekkoa ja kengät. Käyt syömässä noiden hoitojen jälkeen jossain ja ostat kuohuviiniä ruuan kanssa.  Eli olo piristyy.

Teillä on jo avoin suhde sovittuna: MAHTAVAA. Sitten kirjaudut parille nettitreffisaitille, ja katsot kirjonnan miehistä, jotka etsii seksiseuraa (tai muuta seuraa; sopii tämäkin, mutta älä huijaa sinkkuusosastolla). Jo nettitreffikirjoittelu piristää.

Lue tuo ketju, "onko muita naisia joita ei isketä koskaan" ja otat neuvoista vaarin. Koko kesän kuljet kaikissa kesätapahtumissa, terasseilla ja kaupungilla ja hymyilet ja flirttaat minkä kerkiät. Takuulla löydät sen rakastajan! Tai ainakin kesäkissan (miehen).

Tässä sinulle kesän projekti. Ja mä olen tosissani.

Vierailija
24/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät hae netissä vain seksiä. Monet varatut hakevat läheisyyttä ja lämpöä mitä kotona eivät saa. Seksi tulee mukaan jos tulee. Tunteiden syventymisen myötä yleensä näin käy. Itsellä jo vuosia varattu vakirakastaja jonka kanssa pidetään yhteyttä muutenkin. Hyvä järjestely tässä vaiheessa elämää kun erotakaan ei haluta

Vierailija
25/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, unohtui. Kirjaudu netissä seksikaupan sivuille ja tilaa 5 erilaista dildoa. Piristää kuule kummasti!

Vierailija
26/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei anna ottaa koiraa. Se on ollut koko meidän suhteen ajan kiistan aiheena.

Kai se ero olisi järkevintä, niin saisi edes sen koiran... Mutta meillä on lapsi. Se tässä pitää niin tiukasti.

ap.

Taas tuo passiivinen valittaja. Otat prkl ja hommaat koiran. Ilmoitat miehelle, että sinä hoidat sen. Onko asuntonne miten iso, saatko eri makuuhuoneen itsellesi (esim. järjestelyillä), joten koira ei mene miehen makuuhuoneeseen.

Ota elämäsi omiin käsiin. Sanot miehelle, kun kitisee koirasta, että koska et saa häneltä mitään läheisyyttä, otit koiran halittaaksi ja seuraksi. Piste.

Vierailija
27/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät hae netissä vain seksiä. Monet varatut hakevat läheisyyttä ja lämpöä mitä kotona eivät saa. Seksi tulee mukaan jos tulee. Tunteiden syventymisen myötä yleensä näin käy. Itsellä jo vuosia varattu vakirakastaja jonka kanssa pidetään yhteyttä muutenkin. Hyvä järjestely tässä vaiheessa elämää kun erotakaan ei haluta

Niin... kyllähän tuo kuulostaa hyvältä tuollainenkin, mutta olisi ihana, kun töistä tulisi kotiin ihminen, jota rakastaa. Olisi kiva katsoa hymyillen silmiin ja moikata ja kysyä, että miten päivä meni. Ei siinä sen kummempaa tarvisi olla.

Kai mä eniten sitä rakkautta kaipaan. Sellaista henkistä yhteyttä tai jotain, ja sitten sitä kautta tulee se kaikki muu luonnostaan.

ap.

Vierailija
28/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä mies on tilanteesta?

En tiedä. Ei me jutella. Näin on mennyt jo monta vuotta.

ap.

Ihan hullua tuhlata kahden ihmisen elämä. Päästäkää irti toisistanne niin ehkä edes toinen voisi tulla onnelliseksi. Tai yrittäkää tehdä jotakin.

Kysy siltä mieheltä onko hän tyytyväinen liittoonne? Jos et kasvotusten pysty niin kirjoita kirje.

Laita siihen ajatuksiasi ihan ystävällisessä hengessä, siitä voisi

syntyä jonkinlaista keskustelua. Jotain pitää tehdä, vielä on kuitenkin toivoa. Mutta turha roikkua kuolleessa suhteessa. Ei edes lasten takia.

Vierailija
29/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin paha, jos nettitreffikumppani haluaa ns. vain seksiä?  Vakituinen on naisen kannalta parempi ratkaisu kuin vaihtuva. Kun tässä elämässä ei nyt mikään oikein mene 100 %:sti - unelmat ei toteudu. Sinä et saanut sitä IKUISTA SUURTA KIIHKEÄÄ RAKKAUTTA; sitä yhä edellen huokailet (mutta niitä prinssejä valkoisella ratsulla ei ole ... usko jo).

Itse ajattelen vähän vaihtokauppana tuota systeemiä: minä tarvitsen juttuseuran, haliseuran, läheisyyden ja kyllä - tarvitsen seksiäkin -  mies ehkä tarvitse samassa määrin hellittely&keskusteluseuraa, mutta tarvitsee seksiä. win-win - molemmat saa ja antaa. Teet vain vakipanolle/rakastajalle selväksi, että tarvitset tuon halipuolen. Että et TÄSSÄKIN ole se passiivinen odottaja, joka odottaa, että toisen pitäisi ymmärtää mitä sinä haluat, ja kun et saa sitä (kun et osaa kertoa etkä vaatia), niin tulet tänne taas kitisemään.

Voihan niistä löydä se rakkauskin. Mutta surullinen tosiasia on, että sitä nyt ei löydy kaikille. Ja sitten voi valita kitiseekö vai pyrkiikö olemaan onnellinen niissä olosuhteissa, jotka on.

Minä kannustan nyt vapaaseen suhteeseen: ota rakastaja.  Ota koira. Ei tarvitse erota sen lapsen vuoksi ihan vielä, vaan vaikka vasta sitten, kun hän on aikuinen.

Joko teet muutoksen, tai tyydyt elämääsi (ja lakkaat kititemästä, kun et kerta muuta mitään).

Vierailija
30/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivasti menee yksin elellessä. Kannattaa kokeilla.

Ei tämä varmaan auta ap:ta kun hän kaipaa noita läheisyysjuttuja

Vierailija
31/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin... kyllähän tuo kuulostaa hyvältä tuollainenkin, mutta olisi ihana, kun töistä tulisi kotiin ihminen, jota rakastaa. Olisi kiva katsoa hymyillen silmiin ja moikata ja kysyä, että miten päivä meni. Ei siinä sen kummempaa tarvisi olla.

Kai mä eniten sitä rakkautta kaipaan. Sellaista henkistä yhteyttä tai jotain, ja sitten sitä kautta tulee se kaikki muu luonnostaan.

ap.

Olet tainnut vain lukea liikaa Harlekiineja tai muita rakkausromaaneja. Niissä viaton neito odottaa kotona, ja pelastaja, täydellinen rakastaja ja puoliso, rikas ja komea, tulee ja vie. Kaikki on ikuista onnea tämä jälkeen.

Mutta kuule: mikään ei tule luonnostaan tässä todellisuudessa.

Tarttis tehrä jotakin (kuten Mauno Koivisto lohkaisi).

No jos toista ihmistä rakastaa ja on hyvä henkinen yhteys, niin kyllähän ne muut asiat aika paljon sitten luonnostaan siinä tulee.

Vierailija
32/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan niin kovasti seksiä, mutta en kuitenkaan halua käyttää nettideittejä koska siellä kaikki haluaa vaan seksiä"

Näetkö missä ongelma on?

Vierailija
33/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu miehellesi että haluat läheisyyttä. Hän haluaa varmasti myös. Kaikki ihmiset haluavat. Sinulla kuitenkin on mies! Ja hän on kanssasi yhdessä. Itse olen kohta kaksi vuotta ollut sinkkuna ja oli ihan taivaallista kun yksi mies silitti minua noin viikko sitten. Se kosketus kesti alle minuutin mutta oli aivan ihanaa. Voisin melkein hankkia yhden illan jutun vaan sen takia että koskettaminen ja läheisyys tuntuu niin hyvältä mutta en haluaisi seksiä vento vieraan kanssa.

Voisit aloittaa koskemaan miestäsi ihan vähän. Hiero vaikka hänen hartioita tai halaa. Pyydä että hän hieroo sinun jalkoja.

Ongelma on se, ettei ole rakkautta. En halua läheisyyttä keneltä tahansa vaan haluaisin rakkautta. Olisi ihana olla ihmisen kanssa, jota rakastan ja joka rakastaa minua.

ap.

Itse olet päättänyt jäädä rakkaudettomaan suhteeseen. Tuon itsesäälissä vellomisen sijaan voisit tehdä asialle jotain, mutta olet jo päättänyt että mikään ei tule sinulle koskaan onnistumaan. Ei tulekaan, tuollaisella asenteella nimittäin. Ei kukaan halua tuollaista nillittäjää

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja teet asenteen muutoksen.

Vierailija
34/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Olet tainnut vain lukea liikaa Harlekiineja tai muita rakkausromaaneja. Niissä viaton neito odottaa kotona, ja pelastaja, täydellinen rakastaja ja puoliso, rikas ja komea, tulee ja vie. Kaikki on ikuista onnea tämä jälkeen.

Mutta kuule: mikään ei tule luonnostaan tässä todellisuudessa.

Tarttis tehrä jotakin (kuten Mauno Koivisto lohkaisi).

No jos toista ihmistä rakastaa ja on hyvä henkinen yhteys, niin kyllähän ne muut asiat aika paljon sitten luonnostaan siinä tulee.

No tiedoksi sinullekin, että ei muuten tule. Jos toinen parisuhteen (tai pahimmassa tapauksessa molemmat) on passiivisia, ei-kommunikoivia, niin ei tule yhtään mitään.

Keskustelu on yksi tärkeimpiä parisuhteen ylläpitäjiä.

Ensikiima voi kestää vuoden, parikin, mutta jos suhdetta ei ns. hoida, niin ollaan juuri tässä AP:n tilanteessa. Nekin takuulla joskus kuvitteli rakastavansa toisiaan, kun meni naimisiin ja lapsiakin on.

Vierailija
35/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu miehellesi että haluat läheisyyttä. Hän haluaa varmasti myös. Kaikki ihmiset haluavat. Sinulla kuitenkin on mies! Ja hän on kanssasi yhdessä. Itse olen kohta kaksi vuotta ollut sinkkuna ja oli ihan taivaallista kun yksi mies silitti minua noin viikko sitten. Se kosketus kesti alle minuutin mutta oli aivan ihanaa. Voisin melkein hankkia yhden illan jutun vaan sen takia että koskettaminen ja läheisyys tuntuu niin hyvältä mutta en haluaisi seksiä vento vieraan kanssa.

Voisit aloittaa koskemaan miestäsi ihan vähän. Hiero vaikka hänen hartioita tai halaa. Pyydä että hän hieroo sinun jalkoja.

Ongelma on se, ettei ole rakkautta. En halua läheisyyttä keneltä tahansa vaan haluaisin rakkautta. Olisi ihana olla ihmisen kanssa, jota rakastan ja joka rakastaa minua.

ap.

Itse olet päättänyt jäädä rakkaudettomaan suhteeseen. Tuon itsesäälissä vellomisen sijaan voisit tehdä asialle jotain, mutta olet jo päättänyt että mikään ei tule sinulle koskaan onnistumaan. Ei tulekaan, tuollaisella asenteella nimittäin. Ei kukaan halua tuollaista nillittäjää

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja teet asenteen muutoksen.

Mä olen liian realistinen. Ihan tätä samaa se olisi eronkin jälkeen.

Mutta jotain pitäisi oikeasti tehdä, kun muuten tuntuu, että kuolen pystyyn. Ehkä aloittaa vaikka jokin uusi harrastus, niin jos sitten loppuisi se rakkauden kaipuu.

ap.

Vierailija
36/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdottanut miehelle avointa suhdetta, mutta ei siihen tullut mitään ratkaisua. Toisekseen, ei sekään mitään hyödyttäisi, kun en niitä miehiä missään koskaan tapaa. En käy koskaan missään, kun ei ole edes kavereita. Voi, mikä onneton elämä.... Mutta töissä on vain naisia, vapaa-ajalla käyn vain ruokakaupassa. Nettideittailu ei innosta, kun kaikki hakee vain seksiä.

Nyt on niin kauhea itsesääli olo, että rukuti ruikuti kitinää tulee nyt vain.

ap.

Ei kannata yleistää. Itse olen hakenut nettideiteistä/tinderistä aina vain parisuhdetta.

t. M31

Vierailija
37/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20v nuorimies, en ole seurustellut ikinä, kukaan ei välitä minusta. En tiedä mitä rakkaus on, en ole ollut ihastunut moniin vuosiin, en tunne enkä tapaile naisia joten seksisuhteita en ole harrastanut koskaan ikinä. Kukaan ei vaan musta välitä, voisisin ajaa rekkaa päin, enkä menettäisi mitään. Ei kukaan muistaisi...

Vierailija
38/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat treenamaan. Joka päivä juoksulenkille. Se on ilmaista. Ostat hyvät treenivaatteet. Alat rakastaa itseäsi. Jos haluat rakastaa kumppaniasi vielä, mene viereen istumaan. Vaikka hän inhoaisi sinua, saattaa rakkaus vielä korjaantua. Sitkeesti kosket vain häneen lempeästi. Meillä oli jo lähes kuollut liitto mut nyt mitä ihanin ja rakkauden täyteisin kun tein ite asialle jtn. Terapia ja itsestä huolen pitäminen sekä rakastaminen.

Vierailija
39/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat nirsoilun. Ymmärrät ettet voi saada alfamiestä. Sitten alat huomioimaan niitä tavismiehiä kaikkialla missä liikut: baarissa, taloyhtiön pihalla, kaupassa, kirjastossa, kaupungilla. Katson silmiin ja hymyilet. Opettelet avoimen kehonkielen ja pois "resting bitch face" -syndroomasta. Tadaa! Sinulla on mies. Eihän ollut vaikeaa? Se on ihan toista meille tavismiehille.

Vierailija
40/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu toiseen mieheen, viestittele sen kanssa, käy sen toisen luona. Näin minä sain mieheni heräämään siihen että en ole itsestäänselvyys vaan tarvitsen hänen huomiotaan, tämän jälkeen meillä on ollut ihanaa, hellyyttä ja läheisyyttä paljon, mies koko ajan kimpussani! :)