*-*-*-*-*-* 3-KUUMEILIJAT, viikko 28 *-*-*-*-*-*-*
Hyvää alkanutta viikkoa! Ja plussaonnea!! =)
En osaa likinttää viime viikon keskustelua. Jos joku osaavampi voisi sen tedä. :)
Kommentit (25)
Nyt oikeasti alkaa vähän jännittää.. kp 26 tein keskenmenneessä raskaudessa haamutestin, kun oli niin outo olo.. Nyt on eka yk keskenmenon jälkeen, kp 26 ja outo olo.. Pää on niinku olis humalassa.. outo huimauksen tunne. Muut oireet vois laskea pms piikkiin.. Mies kyllä eilen sano et oon ollu sellanen et hänen mielestään voisin olla raskaana.. Hui! Keskiviikkona odottelen tätiä vasta, joten pitäis malttaa mieleni sinne asti.. En kyl jaksa uskoa, et ekasta kierrosta vois tärpätä!
t. iiik 26/29? yk 1 km jälk.
Onpa ollut tylsä kesä, ei hirveesti ole sellasia ihania kesäpäiviä ollut, jotenkin odotan jo syksyä, ja sellasta viileetä raikkautta. Noh eiköhän sekin pian sieltä tule. Ystävällä on la15.8 sitä odottelen innolla, pääsen näkemään taas ihan vastasyntyneen..ihanaa!! Se varmaan lisää vaan sit tätä kuumetta..voi kun pian raskautuisi ja pysyisi loppuun asti matkassa.
Plussaonnea kaikille ja onnitteluita jo plussanneille!!!
ON: Vatsa on sellasesti mankkamaisesti kipuileva, lämmöt yhä 37,1 ja rinnoissa sellanen pieni kihelmöinti. Luulen kyllä että kuukautiset alkaa..jotenkin on sellanen olo. Tylsää..mutta ei varmaan auta muuta kun uusi yritys aloittaa..
kp 26/28 yk1 km:n (vk9+6) jälkeen. ?:|
Ja fiilikset pitivät paikkansa: olen raskaana. Jännittää ja naurattaa ja pelottaa ja ihmetyttää. Mutta toisaalta vahva tunne, kyllä asiat aina menevät niin kuin kuuluukin. VOI KÄÄK! :) :) :)
Täällä myös on ollut ongelmia näiden sivujen kanssa. En oe päässyt sivuille kahteen päivään. Nytkin kirjautuminen oli sivun alalaidassa ja ihan oudon näköiset nämä sivut tällä hetkellä. Onko nämä muuttuneet??
Onnea plussanneille! :)
ON: Luulen, että täti saapuu ensi viikolla. Kohdun nipukka on todella alhaalla ja tisskipuili loppui. Juuri kun onnistui olemaan puuhissa juuri oviksen aikaan. Voihan...:/ Ja yk 12 lähtisi sitten käyntiin. Eli vuosi yritystä.
No, eipä tässä auta kun vaan katsella vielä pari päivää.
Enpä jaksa nyt pahemaa stressiä asiasta ottaa.
Hyvää sunnuntaita! =)
Kp 26/26-30