Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskiverto 40v nainen näyttää sukupuolettomalta muumiolta

Vierailija
09.04.2017 |

Harva nainen vanhenee tyylikkäästi tai naisellisesti.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, näin meillä Suomessa. 

Vierailija
2/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mun mieheni lienee panseksuaali nekrofiili. Mutta kiva että kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Onneksi tyylikkyys ja naisellisuus on kaukana mun elämän tärkeimmistä asioista.

Vierailija
4/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla tyylikäs tai naisellinen jos ei halua?

Vierailija
5/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa sille, miten vanhenee, ei kyllä voi yhtään mitään. Vaikka pitäisi kunnostaan ja ulkonäöstään hyvää huolta, ei sille voi mitään että esim ihon kimmoisuus vähenee. Kauneuskirurgia kun ei kuitenkaan ole jokaisen naisen toivelistalla, vaan ihan vaan kiva ja tasapainoinen elämä huolimatta siitä miltä näyttää.

Vierailija
6/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten mun mieheni lienee panseksuaali nekrofiili. Mutta kiva että kelpaa.

:D :D :D

Vierailija
7/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin. Mitta mitä väliä?

Vierailija
8/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eri käsitys asiasta, jos mietin naisia työpaikallani niin suurin osa naisista on hyvännäköisiä. Ja he ovat myös älykkäitä, huumorintajuisia naisia. Olen ollut kymmenen vuotta siellä töissä niin olen nähnyt heidän vanhenemisen. Sitten tietty sensusaalisuus, ilo, työhön suuntautunut palo, kyllä se lisää viehättävyyttä. Tietty karisma, asiantuntijatehtävissä täytyy olla vakuuttava ha on saamarin hienoa, että ilo työhön ja elämään on heissä säilynyt.

Vierailija
9/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa sille, miten vanhenee, ei kyllä voi yhtään mitään. Vaikka pitäisi kunnostaan ja ulkonäöstään hyvää huolta, ei sille voi mitään että esim ihon kimmoisuus vähenee. Kauneuskirurgia kun ei kuitenkaan ole jokaisen naisen toivelistalla, vaan ihan vaan kiva ja tasapainoinen elämä huolimatta siitä miltä näyttää.

Ei ole pakko leikata mammatukkaa, lihota, lopettaa meikkaaminen ja pukeutua sukupuolineutraaleihin kaapuihin.

Vierailija
10/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Eihän 40 v. naisesta edes vielä huomaa vanhenemista. Kaikilta kavereilta + multa kysytään usein papereita.

Vierailija
11/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ihmeelliseltä tantalta!

Vierailija
12/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän avaruusolioita  ovat nuo miehet (35v-45v), joita pörrää tämän muumion ympärillä niin paljon, ettei välillä oikein tiedä, kuinka karkuun pääsisi.

Vierailija
13/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Eihän 40 v. naisesta edes vielä huomaa vanhenemista. Kaikilta kavereilta + multa kysytään usein papereita.

vielä jatkan: toi nyt on niin paskapuhetta kuin olla vaan voi. Jos laittaisin sun eteesi 40 v. naisen 30 v. naisen, et varmaan osaisi sanoa kumpi on kumpi. Tunnetko edes yhtään 40 v. naista?

Vierailija
14/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko leikata mammatukkaa, lihota, lopettaa meikkaaminen ja pukeutua sukupuolineutraaleihin kaapuihin.

Jos joku ei mielestäsi näytä sukupuoleltaan ilman keinotekoista ehostusta niin vika ei kyllä ole niissä "mammautuneissa" naisissa.

Vierailija
15/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän sukupuolettomalta muumiolta jo nyt, vaikka olen vasta 21. Mutta ei se oikeastaan haittaa. Saan ainakin olla rauhassa kun kukaan ei uskalla lähestyä.

Vierailija
16/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Suomiukko on makkaroineen oikea uroos! Sinappia vaan kylkeen!

Vierailija
17/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Onneksi tyylikkyys ja naisellisuus on kaukana mun elämän tärkeimmistä asioista.

Tätä argumenttia mä en oikeastaan tajua. 

Ei se, että on naisellinen tarkoita että sen pitää olla elämän sisältö ja tärkein asia. Eikä se, että on tyylikäs tarkoita sitä että se olisi jotenkin jostain muusta pois. Kauheasti aina kehuskellaan miten "niin pystytään moneen asiaan yhtä aikaa, kylläpä ollaan supernaisia", mutta sit se, että näyttäisi naiselliselta ja ehkä vielä tyylikkäästi sellaiselta, on jotenkin Iso Paha ja vie kaiken ajan sun muuta. Heti jää lapset hunningolle kun äiti vähän laittautuu?

Mä olen 43, ja hyvin pitkälti luomumamma, mitä nyt hiuksia värjään ja aamuisin teen kevyen meikin ennen töihinlähtöä ja pidän itsestäni huolta; valitsen kauniita JA käytännöllisiä vaatteita töihin. Sellaisia jotka ovat naisellisia mutta työhöni sopivia. Pidän huolen siitä että hiukseni on laitettu ja olemukseni huoliteltu ja kaikesta tästä huolimatta lapseni ovat kasvaneet kotiruoalla, saaneet läheisyyttä ja rakkautta minulta.

Ei se, että on naisellinen ja/tai tyylikäs, tarvitse tarkoittaa mitään fitness-bloggaajien tuntikausien peilaamisia kännykkä kädessä niin että paskavaipat vaan mätänee huoneen nurkkaan kun ei itsensä ihailulta muuta huomaa.

Vierailija
18/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pilailee teidän kustannuksella höpöt. Vain puolisokea dementikko kysyy nelikymppiseltä papereita, mieti vähän. Kyllä ne silmien ympärykset paljastaa iän, vaikka yrittää uskotella itsellesi muuta.

Vierailija
19/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä onkin niin surullista miesten näkökulmasta. Toki muumioitakin otetaan kun muita ei saa tai ei näy.

Vierailija
20/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pilailee teidän kustannuksella höpöt. Vain puolisokea dementikko kysyy nelikymppiseltä papereita, mieti vähän. Kyllä ne silmien ympärykset paljastaa iän, vaikka yrittää uskotella itsellesi muuta.

No niitä silmien ympäryksiä mä aina yritän osoitellakin silloin kun paperit on jääneet himaan! (Kyllähän se yleensä läpi menee, kerran oon joutunut hakemaan ajokortin himasta) :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi