Oletteko koskaan oikeasti lukeneet Vauva-lehteä?
Kommentit (17)
Olen monesti miettinyt, että miksi just tästä Vauva-lehden keskustelupalstasta on tullut näin suosittu. Onhan niitä muitakin vastaavia? En mäkään ole koskaan edes avannut kyseistä lehteä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen olemassa? Ihan paperiversio kauppojen hyllyillä?
Vähän itsekin hämmästyin tänään kun se tuli nenäni eteen kun kävin ostamassa yhtä toista lehteä. :D
- ap
Silloin kun esikoinen oli pieni, mulle tuli lehti puoli vuotta.
Sit ostin pari lehteä kun odotin kuopusta, mutta en tilannut kun jutut oli tismalleen samoja; ainoastaan lastenvaunujen kuosit oli vaihtuneet.
Silloin 25 vuotta sitten luin. Siihen aikaan ei vielä ollut näitä keskustelupalstojakaan. Yhden vuosikerran tilasin, mutta sitten lakkasi kiinnotamassa.
Olen lukenut. Odotusaikana ja silloin kun lapset olivat pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun esikoinen oli pieni, mulle tuli lehti puoli vuotta.
Sit ostin pari lehteä kun odotin kuopusta, mutta en tilannut kun jutut oli tismalleen samoja; ainoastaan lastenvaunujen kuosit oli vaihtuneet.
Oliko lehti mielestäsi hyvä? Saitko sieltä mitään käytännön vinkkejä, joista oli oikeasti hyötyä vauva-aikana? Kiinnostaa tietää onko se lehti oikeasti pelkkää roskaa vai ihan kelpo luettavaa...
Vuosia sitten, kun omat lapset olivat pieniä. Meidän Perhe-lehteä tilasinkin joskus. Vauva-lehtiä luin kirjastossa, tilasin näytenumeroita tai ostin satunnaisesti irtonumeron.
Kirjastosta lainasin irtonumeroita kun olin raskaana vuonna 2001, en ole sen jälkeen lehteä tai sen sisältöä netistäkään lueskellut vaikka palstalla hengailen harva se päivä.
Mä luen edelleen aina välillä, saatan ostaa joskus irtonumeronkin nyt kun olen taas raskaana. Paljon kaupallista höttöä ja humpuukia, mutta esim. synnytyksiin liittyvät jutut usein ihan hyviä.
Kyllä, mutta Kaksplus oli lehtenä parempi.
En lukenut edes silloin kun minulla oli vauva. Ei vaan jaksanut lässytykset kiinnostaa.
Onko sellainen olemassa? Ihan paperiversio kauppojen hyllyillä?