Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskiverto 40v nainen näyttää sukupuolettomalta muumiolta

Vierailija
09.04.2017 |

Harva nainen vanhenee tyylikkäästi tai naisellisesti.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen olisi opeteltava kaunistautumaan. Jo Ruotsissa käytetään enemmän aikaa ja rahaa ulkonäköön. Suomalainen nainen on poikkeusyksilö maailmankin mittakaavassa tässä haluttomuudessaan.

Vierailija
22/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne pilailee teidän kustannuksella höpöt. Vain puolisokea dementikko kysyy nelikymppiseltä papereita, mieti vähän. Kyllä ne silmien ympärykset paljastaa iän, vaikka yrittää uskotella itsellesi muuta.

No niitä silmien ympäryksiä mä aina yritän osoitellakin silloin kun paperit on jääneet himaan! (Kyllähän se yleensä läpi menee, kerran oon joutunut hakemaan ajokortin himasta) :D

Enkä mä omasta ulkonäöstäni osaa sanoa mitään. Mielestäni en näytä erityisen nuorelta. Mutta jos katson mun kavereita, niin en kyllä osaisi arvioida heidän ikäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaat miehet vasta näyttääkin sukupuolettomilta muumioilta. Säälittää, kun kuvittelevat olevansa haluttavia kun tulevat baarissa iskemään.

N26

Vierailija
24/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne pilailee teidän kustannuksella höpöt. Vain puolisokea dementikko kysyy nelikymppiseltä papereita, mieti vähän. Kyllä ne silmien ympärykset paljastaa iän, vaikka yrittää uskotella itsellesi muuta.

No niitä silmien ympäryksiä mä aina yritän osoitellakin silloin kun paperit on jääneet himaan! (Kyllähän se yleensä läpi menee, kerran oon joutunut hakemaan ajokortin himasta) :D

Lopeta jo. Oikeasti ne nauraa sulle että imarellaan vanhaa akkaa ja se ottaa tosissaan ja osoittele ryppyisiä silmänympäryksiään hihitellen.

Vierailija
25/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen naisen olisi opeteltava kaunistautumaan. Jo Ruotsissa käytetään enemmän aikaa ja rahaa ulkonäköön. Suomalainen nainen on poikkeusyksilö maailmankin mittakaavassa tässä haluttomuudessaan.

Ketä varten ? Eiii jaksa.

Vierailija
26/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille terapeuttisia naiskylpyjä Ruotsiin, Norjaan, Viroon ja Venäjälle. Naiset ovat hyvin, hyvin erilaisia.

Vierailija
27/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muumioita ja zombieita ollaan, joidenkin mielestä puolikuolleita kaikk me vähänkin vanhemmat, me myös ällötetään ja pelkkä meidän näkeminen aiheuttaa oksennusta. Ja minun pitäisi ottaa vakavasti tuollaiset ihmiset, enpä taida jaksaa.

M40

Vierailija
28/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v ja vanhemmat miehey luulee että miehekkääseen ulkonäköön kuuluu 140cm mahan ympärys. Not!

Vierailija
29/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo. Oikeasti ne nauraa sulle että imarellaan vanhaa akkaa ja se ottaa tosissaan ja osoittele ryppyisiä silmänympäryksiään hihitellen.

Oikeasti: tunnetko sä YHTÄÄN 40v. naista? Missä todellisuudessa sä elät? Ei niitä ryppyjä nyt ihan hirveästi vielä ole. Enkä puhu itsestäni vaan niistä 40 v. naisista jotka tunnen. En mä ainakaan huomaa mitään ryppyjä.

Vierailija
30/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Eihän 40 v. naisesta edes vielä huomaa vanhenemista. Kaikilta kavereilta + multa kysytään usein papereita.

vielä jatkan: toi nyt on niin paskapuhetta kuin olla vaan voi. Jos laittaisin sun eteesi 40 v. naisen 30 v. naisen, et varmaan osaisi sanoa kumpi on kumpi. Tunnetko edes yhtään 40 v. naista?

Sen lisäksi että nykyään moni parikymppinen käyttää niin vahvoja meikkikerroksia, ripsenpidennyksiä ja misolankoja siellä sun täällä, että jo nekin näyttää nelikymppisille tekorusketuksineen.

Vierailija
31/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Onneksi tyylikkyys ja naisellisuus on kaukana mun elämän tärkeimmistä asioista.

Juuri tämä onkin niin surullista miesten näkökulmasta. Toki muumioitakin otetaan kun muita ei saa tai ei näy.

Syyttömiä me naiset siihen ollaan, että teidän elämässä ei ole mitään muuta kun randomi naisten ulkonäkö. Mua ei henkilökohtaisesti voisi vähempää kiinnostaa ukkojen ulkonäkö.

Vierailija
32/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä sen on väliä? Miksi tarvitsisi vanheta tyylikkäästi? Se on juuri se viisaus, mitä ikä tuo tullessaan, ettei välitä pask*akaan muiden mielipiteistä, niin kuin esim kaksikymppisenä.

Vierailija
33/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä mä omasta ulkonäöstäni osaa sanoa mitään. Mielestäni en näytä erityisen nuorelta. Mutta jos katson mun kavereita, niin en kyllä osaisi arvioida heidän ikäänsä.

.

Ne on sulle tuttuja niin ne näyttää aina saman näköisiltä. Jos näet jonkun tutun jonka olet nähnyt viimeksi 20 vuotta sitten niin taatusti ajattelet että huh onpa vanhentunut hänkin. Believe me. Hirveä ero siihen minkä näköisenä muistat hänet nuorena.

Vierailija
34/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Onneksi tyylikkyys ja naisellisuus on kaukana mun elämän tärkeimmistä asioista.

Tätä argumenttia mä en oikeastaan tajua. 

Ei se, että on naisellinen tarkoita että sen pitää olla elämän sisältö ja tärkein asia. Eikä se, että on tyylikäs tarkoita sitä että se olisi jotenkin jostain muusta pois. Kauheasti aina kehuskellaan miten "niin pystytään moneen asiaan yhtä aikaa, kylläpä ollaan supernaisia", mutta sit se, että näyttäisi naiselliselta ja ehkä vielä tyylikkäästi sellaiselta, on jotenkin Iso Paha ja vie kaiken ajan sun muuta. Heti jää lapset hunningolle kun äiti vähän laittautuu?

Mä olen 43, ja hyvin pitkälti luomumamma, mitä nyt hiuksia värjään ja aamuisin teen kevyen meikin ennen töihinlähtöä ja pidän itsestäni huolta; valitsen kauniita JA käytännöllisiä vaatteita töihin. Sellaisia jotka ovat naisellisia mutta työhöni sopivia. Pidän huolen siitä että hiukseni on laitettu ja olemukseni huoliteltu ja kaikesta tästä huolimatta lapseni ovat kasvaneet kotiruoalla, saaneet läheisyyttä ja rakkautta minulta.

Ei se, että on naisellinen ja/tai tyylikäs, tarvitse tarkoittaa mitään fitness-bloggaajien tuntikausien peilaamisia kännykkä kädessä niin että paskavaipat vaan mätänee huoneen nurkkaan kun ei itsensä ihailulta muuta huomaa.

Et tajunnut pointtiani. Kyllä minulla on aikaa ja halua laittautua, mutta ei naiselliseksi ja tyylikkääksi. Minun tyylini on kaukana "kevyestä meikistä ja kauniista vaatteista", enkä edes halua sellaisia. Miksi kuvitellaan, että kaikkien naisten toiveena olisi näyttää naisellisen tyylikkäältä, ja vielä mahdollisimman nuorelta? Mä haluan näyttää persoonalliselta, omaperäiseltä, kiinnostavalta, uskaliaalta. Jonkun mielestä näytän varmasti sukupuolettomalta friikiltä, mutta se ei mua kiinnosta. Mieluummin näytän vaikka mieheltä kuin "tyylikkäältä" naiselta.

Vierailija
35/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva näyttäisi ilman tunikaa, leggareita, ylipainoa ja lyhyttä tukkaa. Sori, mut nämä asiat vanhentavat todella paljon. M32

Vierailija
36/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä joku ongelma naisten ulkonäöstä. Onko muka pakko katella niitä jotka ei kiinnosta? Ei!

Vierailija
37/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti: tunnetko sä YHTÄÄN 40v. naista? Missä todellisuudessa sä elät? Ei niitä ryppyjä nyt ihan hirveästi vielä ole. Enkä puhu itsestäni vaan niistä 40 v. naisista jotka tunnen. En mä ainakaan huomaa mitään ryppyjä.

Tunnen todella monta, eihän ne nyt niin harvinaisia ole😊 Kyllä niistä nyt sokeakin näkee että eivät nuoria enää ole vaan keski-ikäisiä naisia. Selkeä ero kolmekymppisiin jo saati sitten että kukaan nyt papereita alkaisi kysymään.

Vierailija
38/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva näyttäisi ilman tunikaa, leggareita, ylipainoa ja lyhyttä tukkaa. Sori, mut nämä asiat vanhentavat todella paljon. M32

tota öh... sinäkin. Miksi kattelet edes semmoisia naisia ketkä ei kiinnosta ja tulet sitten tänne kommentoimaan?

Vierailija
39/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Eihän 40 v. naisesta edes vielä huomaa vanhenemista. Kaikilta kavereilta + multa kysytään usein papereita.

vielä jatkan: toi nyt on niin paskapuhetta kuin olla vaan voi. Jos laittaisin sun eteesi 40 v. naisen 30 v. naisen, et varmaan osaisi sanoa kumpi on kumpi. Tunnetko edes yhtään 40 v. naista?

Sen lisäksi että nykyään moni parikymppinen käyttää niin vahvoja meikkikerroksia, ripsenpidennyksiä ja misolankoja siellä sun täällä, että jo nekin näyttää nelikymppisille tekorusketuksineen.

Se on totta, näyttävät kulahtaneilta juuri tuon takia, siis nelikymppisiltä😊

Vierailija
40/43 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä varten ? Eiii jaksa.

Itseäsi? Omaa miestäsi varten?

Mitä luulet, vieläkö se mies sut kelpuuttaisi jos tapaisi sut juuri niissä rievuissa mitä nykyään päällesi laitat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan