Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isännöitsijätoimistoissa AINA kärttyisiä akkoja töissä!

Vierailija
23.03.2006 |

Mikä ihme siinä on että kaikkialle isännöitsijätoimistoihin

pesiytyy kiukkuisia, epäystävällisiä, nenäkkäitä akkoja töihin asiakaspalvelutehtäviin?

Olen työni puolesta sekä itse paljon muuttaneena paikasta toiseen

joutunut valitettavasti asioimaan arvon neitien kanssa. Tuskin ovat edes rouvassäätyä, niin taitavat puutteessa olla ja siksi

purkavat vihansa meihin asiakkaisiin. Eikä pitäisi olla minussa vika, sillä jo ammattini puolesta osaan kyllä käyttäytyä enkä pyydä mahdottomia, vain normaaleja asioita. Lähinnä on sisään ja poismuuton yhteydessä joutunut olemaan heihin yhteydessä. Esimerkkinä minulle puhutaan muiden ihmisten asioita jotka eivät minulle kuulu, puhutaan ja tuhistaan ääneen, kun ne voisivat jättää sanomatta asiakkaiden kuullen. Torutaan, aivan kuin pientä aivotonta että asiasta on viimeksi puhuttu, vaikka ei varmasti ole.

Onko kukaan muu huomannut samaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...varmaan siitä että isännöintitoimisto on yks niitä paikkoja minne soitetaan /asioidaan vain kun on jotain valittamista!!!!

Jatkuvaa valittamista kun kuuntelee niin siinä on hermoissa piteleminen.... eikä ystävällisyys tule napista painamalla....

Vierailija
2/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi työntekokin ja oma elämä helpompaa, jos olisi hiukan ystävällisempi asenne. Nythän jo kun puhelimeen vastaavat nousee niskavillat pystyyn. KAIKKI asiakkaat eivät valita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden isännöintitoimiston porukka on erittäin tuttua ja täytyy sanoo et kiukkusia ihmisiä joskus kyllä löytyy kun asiakkaat oikein avautuvat asioista joihin ei isännöitsijätoimisto voi vaikuttaa.

Yleensä huumoria löytyy kyllä koko porukalta.

Asiakkaille ei kerrota muiden asioita, se nyt on selvä. Ja asiakas on asiakas jolle kerrotaan ystävällisesti asian laita.

Älä yleistä kaikkiin toimistoihin jos olet pariin huonoon törmännyt. Kannattaa myös seurata onko toimistolla ISA luokitus.

Vierailija
4/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani isännöitsijätoimistossa töissä ja hermot meinas mennä sitä jatkuvaa valittamista kuunnellessa. Mummut soittaa joka ikisestä turhasta asiasta. Pikkuasioista valitetaan ja sitten valitetaan lisää kun sanotaan että se asia ei ole toimiston hommia.

Sitä oppii pikkuhiljaa puhumaan topakasti kun ei nätisti selittämällä uskota.

On tietenkin paljon kivoja ihmisiä joiden kanssa ei mitään ongelmaa. Voin vaan kuvitella jos olisin vielä samoissa hommissa, olisin varmaan yksi noita kärttyisiä akkoja.

Vierailija
5/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee myös huoltoyhtiöitä.