Pizzabuffetit kiellettävä lailla! Välittömästi! Myös muiden rasvaisten buffettien reilu peli olisi syytä tarkistaa!
Ainoa syy, miksi kansa pysyy vielä jotenkin elossa taikka ilman sydän- ja verisuonitauteja myrkyllisen rasvan olemassaolon aikoina on, että myrkyllistä rasvaa sisältävät tuotteet ollaan hinnoiteltu yksittäisesti. Buffetit aiheuttavat ihmisissä reaktion, että on syötävä mahan täydeltä, koko rahan edestä.
Etenkin pizzabuffettien suhteen tämä on todella epäterveellistä. Minun mielestäni lakeja kirjoittaessa voitaisiin käyttää aivoja ja maalaisjärkeä; täten kieltää lopullisesti pizabuffetit. Myös muiden vastaavien buffettien ruuan terveellisyys olisi hyvä tarkistaa, kansanterveyden nimissä. Buffeteille pitää asettaa rasvarajat. Rasvaisimmat buffetit on kiellettävä.
Kommentit (36)
Kiellän kaiken kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiellän kaiken kirjoitti:
Minustakin kaikki sellainen pitää kieltää, mistä minä en pidä. Esimerkiksi tällaiset typerät aloitukset.
Ei tässä ole mitään typerää.
Terveisin ap
Minun liberaaliin maailmankuvaani ei vain kertakaikkiaan kuulu asioiden kieltäminen vain siksi, että joku ei niistä pidä, ne on epäterveellisiä tai vaarallisia. Se on yksilönvapauden rajoittamista.
En minäkään pidä uskonnoista, feministeistä, kommunisteista tai rasisteista, mutten minä niitä silti halua kieltää. Puhumattakaan, että joku nautintoaine tai ruoka pitäisi kieltää. Aivan hullu ajatuskin.
Sinun liberaali maailmankuvasi on paskaa ja sen vuoksi miljoonia ihmisiä kuolee vuosittain.
suurin osa lihoamista on , että ostetaan kotiin liikaa ruokaa. miten rajoitat tämän?
Kiinalaisbuffetit myös kiellettävä, koska natriumglutamaatti
Vierailija kirjoitti:
suurin osa lihoamista on , että ostetaan kotiin liikaa ruokaa. miten rajoitat tämän?
Rajoitan yhden kirjaimen sanasta "lihoamista"
Itse aion ajaa liikettä, joka kannattaa eläinrasvan kieltämistä ja buffetit pois. Odottakaa vain! Terveyspuolue on johdossa nopeammin kuin arvaattekaan 😉
Vierailija kirjoitti:
Itse aion ajaa liikettä, joka kannattaa eläinrasvan kieltämistä ja buffetit pois. Odottakaa vain! Terveyspuolue on johdossa nopeammin kuin arvaattekaan 😉
Tai oikeastaan Antiterveyspuolue.
Minä olen reippaasti ylipainoinen, mutta en ole kuin kerran käynyt Raxissa tai missään muussa paikassa, jossa saa syödä kuinka paljon haluaa, enkä silläkään kertaa syönyt itseäni ähkyyn. Hampurilaispaikoissa en ole käynyt kuin pari kertaa, sillä periaatteella, että olenpahan senkin aukon sivistyksessäni täyttänyt, enkä ole nähnyt mitään syytä palata. Muuten, hiilihapotetuista juomista en pidä, joten limsoja tai oluita en juo.
Parempi olisi, jos kaupasta tai muuten helposti voisi ostaa normaalia, terveellistä ruokaa edullisesti. Mainittakoon, että kaupassa on monenlaisia valmisruokia tarjolla, osa niistä ei ole sen epäterveellisempiä kuin työmaaruokaloiden tai lounaspaikkojen antikaan, kuulemma. Itse en kyllä muutenkaan noissa käy syömässä, koska aterialle tulisi liikaa hintaa, koska en halua syödä kerralla paljon, kaupasta ostetun kun voi jakaa kahdelle syöntikerralle.
Britanniassa muuten kokeiltiin kovia veroja sokerille ja muulle epäteveelliselle, seurauksena, että niitten kulutus EI laskenut, mutta kasvisten ja hedelmien kyllä, koska niihin ei enää riittänyt rahaa - ap ei taida tajuta, että ihminen ei ole aina rationaalinen olento.
Joo lisää rajoituksia ja kaikki hömppäruokavaliolliset on pakotettava syömään virallisterveellisesti ja alipainosta ruoskaniskuja.
Muuttakaa Pohjoiskoreaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nostaahan se raju verotus sitten epäterveellisten ruokapaikkojenkin hintoja. Ja vastaavasti laskee sellaisten ruokapaikkojen kuluja, joissa myydään terveellistä ruokaa.
Vois perheellinenkin miettiä kahdesti, mennäänkö raxiin tai vaikka paikallisen yrittäjän täysipainotteiseen ruokabuffaan, kun hinnat olisivat liki toisiaan. Ja terveellisempi olisi monipuolisempi. Tällä hetkellä raxit ja heset pärjää halvan hinnan takia, verrattuna muihin ruokapaikkoihin.
Kommunisti järkeilee.
Ai? Olen aina luullut että kommunismi tarkoittaa täydellistä tasapäistämistä. Näin ollen ei pitäisi olla ollenkaan vaihtoehtoja ruokapaikkojen välillä. Olisi vain ja ainoastaan valtion ravitsemusliikkeitä, joissa myydään harmaata mössöä kaikille samaan hintaan. Terveellisyydestä ei ole mainintaa.
Ohjataanhan ihmisten tupakointitottumuksiakin verotuksella. Miksi ei epäterveellistä ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Joo lisää rajoituksia ja kaikki hömppäruokavaliolliset on pakotettava syömään virallisterveellisesti ja alipainosta ruoskaniskuja.
Muuttakaa Pohjoiskoreaan.
Muuta itse kun kerta haluat syöttää ihmisille myrkyllistä paskaa.
Katsot millä ehdokkaalla tämä on listalla. Vielä ehdit äänestämään.
Anna-Marjaana kirjoitti:
Miksei ihmiselle laiteta verotusta jokaisesta ylimääräisestä kilosta? Esim. 0,3% prosenttia per kilo. Jos on 20kg ylipainoa niin se on jo 6% lisää.
Tää ois kyllä hyvä. Voisin jäädä hyvällä omallatunnolla oloneuvokseksi
Terveysfasistit valtaan! Lihavat internointileireille.
Ravintolaruoasta tulee heti laatia kansallinen pakollinen lautasmallistandardi, tiukkojen sanktioiden uhalla. Tarjoilijan tulee valvoa että asiakas syö porkkanaraasteensa loppuun tai muuten lasku tulee kaksinkertaistaa. Ravintoloiden pitää myös palkata ravitsemusterapeutti joka neuvoo asiakasta terveellisen tilauksen tekemisessä, tämä voi korvata esim. täysin turhan hovimestarin. Sommelierin tilalle voidaan palkata smoothie spesialisti.
Tuo on jo paljon parempi idea kuin kieltäminen. Tosin paljon epäsuositumpi.