Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettopalkka 1400 euroa - mielipiteitä?

Vierailija
09.04.2017 |

Vuokrien ja muiden pakollisten kulujen jälkeen tällä palkalla ei todellakaan matkustella, käydä kylpylöissä tai shoppailla, mikä näyttää olevan työttömien suurin huoli. Oon niin täynnä kaikkia pummeja, jotka valittavat rahasta.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mikää pummi! Kui muo tarvii syyttää!!

Vierailija
2/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, mut ku tää vuokra... Jos ois kaupungin asunto tai kumppani jakamassa kuluja eläisin leveästi. Tietysti, jos on monta lasta, niin onhan se sit eri tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tonnin suurempi nettopalkka eikä edes sillä matkustella, käydä kylpylöissä tai shoppailla. Yksinhuoltaja ja iso asuntolaina. Kun näinkin hyvillä tuloilla on tiukkaa niin ihmettelen miten pienipalkkaiset  yksinhuoltajat pärjäävät.

Vierailija
4/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ainoastaan luotolla voi ostaa jotain hauskaa... aion vaihtaa työpaikkaa.

Vierailija
5/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin allekirjoittanut näin lapsettomana, yksiössä asuvana sinkkuna eläisi tuollaisella summalla leveästi.

Vierailija
6/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveästi? :D

olen juurikin lapseton, yksiössä asuva sinkku. Ainakaan Helsingissä tuolla summalla ei todellakaan eletä leveästi.

t: nelonen

Vierailija
7/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri tuo nettopalkka ja joka kuukausi jää useita satasia säästöön

Vierailija
8/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitat siis palkastasi, mutta muut köyhät eivät saisi valittaa?

Vierailija
9/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tonnin suurempi nettopalkka eikä edes sillä matkustella, käydä kylpylöissä tai shoppailla. Yksinhuoltaja ja iso asuntolaina. Kun näinkin hyvillä tuloilla on tiukkaa niin ihmettelen miten pienipalkkaiset  yksinhuoltajat pärjäävät.

Minulla nettopalkka 1100 ja kelan tuillahan me eletään lasten kanssa. Aso-vastikkeeni on 1200 eli ei riitä tuo palkka edes siihen...

On kuitenkin onneksi halvempi tämä aso kuin vuokra-asunnot täälläpäin. Kulahtaneen näköinen kolmio tuossa lähellä maksaa 1350 euroa kuussa...

Vierailija
10/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että me, joilla käteen jäävä tulo on tuota luokkaa, ollaan ns. paskaduunin tekijöitä. Eli työnantajakaan ei arvosta työtämme niin paljon, että maksaisi kohtuullisen korvauksen tekemästämme työstä.

Vierailija
11/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nettopalkka vähän alle 1800 €. Mulla on lapsi, opiskeleva mies ja vuokrakolmio. Ei tässä nyt herroiksi elellä, mutta miehen koulutustukien kanssa pärjätään ookoo!

Vierailija
12/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netto 1700 €/kk

Yst. Terv. Sairaanhoitaja 😂

Vierailija
13/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että me, joilla käteen jäävä tulo on tuota luokkaa, ollaan ns. paskaduunin tekijöitä. Eli työnantajakaan ei arvosta työtämme niin paljon, että maksaisi kohtuullisen korvauksen tekemästämme työstä.

Paskat ihmiset tekevät paskaduuneja. 

Vierailija
14/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se sieltä, iso asuntolaina. Pienipalkkaiset ja työttömät asuu vuokralla.

Vierailija
15/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netto myös 1400, vuokra 1400 ja 3 lapsen yh olen. Ilman tukia asuisimme kadulla. Kerran vuodessa käymme risteilyllä ja Linnanmäellä, siinäpä se matkailu ja huvittelu.

Vierailija
16/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveästi? :D

olen juurikin lapseton, yksiössä asuva sinkku. Ainakaan Helsingissä tuolla summalla ei todellakaan eletä leveästi.

t: nelonen

Omat pakolliset kuukausimenoni (vuokra, laskut) ovat vain n. 700 euron luokkaa, joten kaksinkertaisesta summasta saisin jo pitkän pennin säästöön (tai vaihtoehtoisesti jotain "luksusta" [lähes] joka kuukausi). Näin täällä Jyväskylässä.

Vierailija
17/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla tulee jotenkuten toimeen jos ei asu pk seudulla. Mutta vaikka asumiskulut olisivat pienet mutta kuitenkin tarvitset auton päästäksesi töihin ei siitä oikein mitään käteen jää pitkän päälle.

Vierailija
18/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olisiko sinulla mahdollisuus saada asumistukea, katsohan laskurilla.

Vierailija
19/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nettopalkka 1250 euroa ja elän erittäin makoisasti. Elämä on priorisointia, niitä lapsia tai kallista ruokaa ei ole pakko hankkia ja oman alankin voi valita opiskeluilla paremmin. Vuokrayksiö 650 (Helsingissä), ruoka 150, muut laskut 100 (bussilippu, netti, sähkö yms). Jäljelle jää 350 euroa kuukaudessa, 4250 vuodessa. Sillä kyllä matkustelee ja shoppailee. Itselle menee siitä vielä puolet asp-tilille. Joten lopettakaa ininä.

Vierailija
20/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma nettopalkka 1250 euroa ja elän erittäin makoisasti. Elämä on priorisointia, niitä lapsia tai kallista ruokaa ei ole pakko hankkia ja oman alankin voi valita opiskeluilla paremmin. Vuokrayksiö 650 (Helsingissä), ruoka 150, muut laskut 100 (bussilippu, netti, sähkö yms). Jäljelle jää 350 euroa kuukaudessa, 4250 vuodessa. Sillä kyllä matkustelee ja shoppailee. Itselle menee siitä vielä puolet asp-tilille. Joten lopettakaa ininä.

Siis 4200 euroa, typo tuli (ennen kuin joku alkaa tästäkin viilaamaan pilkkua).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi