Olenko eläinrääkkääjä?
Narttukoiralla on juoksu ja se haluaisi olla koko ajan ulkona luruttelemassa tekstiviestejä naapurin uroille. Olen käyttänyt sen tänään jo kahdesti pissalla, mutta silti se karkasi ulos, kun hain postia. Olin menossa jo sen perään, kun tajusin, että sillä on housut jalassa. Huomasin koiran painelevan metsään, jossa on parhaat paikat e-meilailuun, koska siellä käy kaikki naapurin koirapoikoset. Jäin sitten vain katselemaan kuinka se meinasi tilanteesta selvitä.
Se kyykistyi pissaamaan ja nosti yllättyneenä takapuolensa ylös, tajuttuaan että sillä on pöksyt jalassa. Sitten se pyöri hetken hämmentyneenä ympäriinsä ja kyykistyi uudelleen ja heti ylös. Nyt se jo kurotteli päällään takapuoltaan ja alkoi sitten juoksennella ympäriinsä välillä haukaten hampailla housuja. Vasta kun se kolmannen kerran kyykistyi ja nousi turhautuneena, kutsuin sen luokseni ja otin housut pois. Olenko siis kauhea eläinrääkkääjä, kun nauroin hädässä olevaa reppanaa?
Kommentit (5)
Minä en kyllä olisi uskaltanut olla käskemättä heti takaisin, koska mitä kun se kerran ottaa ja lähtee vähän muillekin asioille kuin tekstiviesteille :P??
Ei uroita paljoa juoksupöksyt pidättele..
Mä en kyllä juoksujen takia useammin ulkoiluttaisi. Päinvastoin. Ainakin urokset menee ihan ylikierroksille tiettyihin aikoihin mitä enemmän pääsevät ulos ja hankaloittaa sit elämää sisätiloissakin.
Ittelläni kaks leikattua urosta. En enää jaksanut seurata silmien muljahtelua ;).
Niin, että ' itku pitkästä ilosta' =Z Onneksi se kuitenkaan ei älynnyt mihinkään lähteä =)
Vierailija:
Minä en kyllä olisi uskaltanut olla käskemättä heti takaisin, koska mitä kun se kerran ottaa ja lähtee vähän muillekin asioille kuin tekstiviesteille :P??
Ei uroita paljoa juoksupöksyt pidättele..
Vierailija:
Ittelläni kaks leikattua urosta. En enää jaksanut seurata silmien muljahtelua ;).
Sanoi kuitenkin, ettei raski viedä kaverilta miehuutta, koskapa häneltä itseltäänkään ei ole viety.
Vierailija:
Vähän ärsytti niitä kusisia housuja sitten riisua ja pestä, ääh...