Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko käytät rahaa Hullareihin?

Vierailija
08.04.2017 |

Noin 500 euroa vaatteisiin.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 e. Ja ollaan viisihenkinen perhe. Ja itse olen työtön. En vain ymmärrä, miksi täällä aina alapeukutetaan hullareilla shoppailijoita. Onko se sitten parempi ostaa samat jutut Stockalta muulloin tai jostain muualta? Vai onko se joku meidän pimeän pohjoisen perukoiden ihmisten ajattelu, että koskaan ei saa hankkia mitään turhaa tai vähän luksusta. Pitääkö aina vain katsoa sitä, mistä halvalla saa, niin on hyvä ihminen? Itse ostan paljon kirppareilta, myyn itse siellä ja kierrätän hyväntekeväisyyteen. En halua haalia kaappeja täyteen tavaraa. Mutta silti joskus saatan ostaa itselleni jonkun kalliimman laukun tai lapsilleni jonkun nätin vaatteen. En pue heitä juhliin verkkareihin ja Crocseihin. Ja tykkään näteistä jutuista. Myös kodissa. Jos joku haluaa aina pukea lapsensa HM:ään ja kirppisvaatteisiin, kun on ihan tyhmä maksaa mistään mitään ja pitää kodin paljaana kaikesta "roinasta", niin fine. Itse haluan joskus vähän "hemmottelua", vaikka velkaa en tietty sen takia ota. Joten ostin siis kosmetiikkaa, lapsille vaatetta ja itselle yhden turhamaisen asusteen.

Vierailija
62/69 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 €. Boikotoin Stockmannia, koska siellä myydään aitoja turkiksia. Turkittomat vaateliikkeet:

http://animalia.fi/turkittomat-liikkeet/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Ja samat mammat väittää toisessa ketjussa on 35e riittää kahdeksi viikoksi ruokaan?

Vierailija
64/69 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

800 euroa.Ostin BOSS:in vaatteita ja kosmetiikan merkkituotteita.Herkussa tuli myös pyörähdettyä.

Vierailija
65/69 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Rahaa on niin paljon ettei ole aikani arvoista vertailla tarjouksia. Jotain 1000e/kk menee yleensä turhuuksiin joita en oikeasti tarvitsisi.

Vierailija
66/69 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€

Vierailija
67/69 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että vietetään viimeisiä hullareita. Onko stockaa enää olemassakaan syksyllä? Aika näyttää...

Vierailija
68/69 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Stocka ole jo saanut syöksyn päättymään. Ei keskustan tavaratalo ainakaan mihinkään kuole.

Vierailija
69/69 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin noin 700 eurolla. Lopullinen summa selviää sitten, kun tiedän mitkä vaatteet sopivat ja mitkä lähtevät palautukseen. Varmaan vähintään 300-400 euroa realisoituu, koska mukana oli myös tavaroita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä