Onko olemassa kuulokkeita, joilla ääni tulee telkkarista JA kuulokkeista yhtä aikaa,
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on langattomat, philipsin. Kun kuulokkeet kytkee päälle, niin niistä kuuluu itselle mutta ei siitä telkkari vaikene jos ei vaienna kaukosäätimestä. Olen luullut, että näin kaikissa.
Meillä kun mies hermostuu siihen, ettei lasten mekastaessa kuule telkkaria ja laittaa kuulokkeet päähän, niin ääni tulee sit tasan vaan sieltä kuulokkeista. Tietsikalla sama.
Ap.
Jos laittaa telkkarista muten, eikö muka kuulokkeetkin vaikene? Tai säätää ääntä?
Eihän tuo ole kuulokkeista johtuva asia, vaan telkkarista. Kaiuttimet menee ylensä pois automaattisesti, kun kuulokkeiden liittimen kytkee kiinni.
Etsi television asetuksista josko siellä olisi kohtaa ettei kaiuttimia mykistetä kun kuulokeliitäntä on kytketty. Toinen tapa on että kytket kuulokkeet television äänen linjalähtöön kuulokeliitännän sijasta. Usein linjalähtö on RCA-liittimillä tai se pitää olla scartin kautta, joten adapterin tarvitset.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole kuulokkeista johtuva asia, vaan telkkarista. Kaiuttimet menee ylensä pois automaattisesti, kun kuulokkeiden liittimen kytkee kiinni.
Tuskin voi sanoa että yleensä. Omassa LG:ssäni noin käy, mutta vanhempien Panasonicissa ei. Siinä volume ja mute vaikuttaa tv:n kaiuttimiin, ja kuulokeliitännän volume säädetään MENU > ÄÄNI > KUULOKEVOIM.
Mulla on langattomat, philipsin. Kun kuulokkeet kytkee päälle, niin niistä kuuluu itselle mutta ei siitä telkkari vaikene jos ei vaienna kaukosäätimestä. Olen luullut, että näin kaikissa.