Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi ärsyttää

Vierailija
08.04.2017 |

Miehen äiti ei jostain syystä pidä minusta ja välillä se harmittaa tosi paljon kun mieheni on kuitenkin tosi läheinen äitinsä kanssa.

Kun aloimme seurustelemaan, äiti oli minulle aluksi ihan mukava. Kun suhteestamme tulikin sitten vakava niin anopin käytös on pikku hiljaa muuttunut.
Äiti on valittanut mm. että mieheni viettää liikaa minun kanssa aikaa ja että ennen miehelläni oli enemmän aikaa vanhemmilleen. Tottakai mies viettää mun kanssa enemmän aikaa kun asutaan yhdessä, mutta näkee kyllä vanhempiaankin vähintään kerran parissa viikossa.
Äidin mielestä minä määräilen miestä liikaa, hänen mielestään kun mies on niin kiltti ja herkkä. :D En tasan määräile, me päätetään yhdessä asioista.
Huippu oli tässä viime viikolla. Olimme miehen vanhempien luona kylässä ja valmistimme kaikki yhdessä ruokaa. Kun olimme syöneet äiti kehui kaikkia muita ruokia paitsi minun tekemää kanaa ja alkoi muka hyväntahtoisesti neuvoa kuinka se kannattaisi valmistaa. (Muut kyllä kehuivat kanaa, olen tehnyt sitä monta kertaa aikaisemminkin ja on monille eri ihmisille kelvannut).
Ei kai tässä muuta, kuin että pitää vaan yrittää vältellä tilanteita joissa on anoppi mukana. Välillä se on vaan hankalaa kun miehelleni äiti on tietysti tärkeä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tee hajurakoa anoppiin.

Anoppi on lapsestaan mustasukkainen. Tämä on erittäin yleistä. Onko sattumoisin vielä ainut lapsi? Anoppi ei halua päästää irti lapsestaan; toivottavasti miehesi on fiksu ja on aikuistunut. Kuulostaa, että on, jos käy vain noin joka toinen viikko. Tiedän anoppeja, jotka soittelee pojilleen JOKA päivä.

Yksi todella hyvä keino rajojenvetoon on, jos suinkin mahdollista, muttaa joksikin aikaa todella kauas; siis niin kauas, että kyläily on hankalaa.

Vierailija
2/6 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mustasukkainen anoppi.

Kuulostaa siltä anoppi vertaa kumpi teistä on parempi. Siitä päättelin kun ei arvosta tekemääsi ruokaa ja väittää että määräilet miestäsi.

Millainen käytös itselläsi ollut anoppia kohtaan, onko tilanteesi pysynyt samanlaisena kuin alussa? Mikä anopin käytöksen syy mahtaa olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo.  Minä olen käyttänyt elämästäni enempi vähempi 10 vuotta lapsenlasteni hoitamiseen.  Yhtään kertaa en ole kieltäytynyt kymmenen vuoden aikana.  Olen siis hoitanut myös kaksi lasta alusta tarhaikään 3 ja 4-vuotiaiksi asti.  Nyt tuli sitten porttikielto tyttären kotiin, kun vävyä kuulemma vituttaa minun hengailuni huushollissa silloin, kun lapsi on koulusta tullessaan soittanut, että häntä pelottaa olla yksin kotona. Että ei se aina ole niin reilua se nuortenkaan käytös.  Lapsethan eivät siis myöskään saa enää soittaa mummille.

Vierailija
4/6 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa miten valmistit kanan ja miten anoppisi ehdotti, että kanan voisi valmistaa?

5/6 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää anopissa se, että en hänen mielestään ole läheskään yhtä ihana kuin miehen ex. Anopin mukaan olen myös liian hiljainen, en komenna miestä tarpeeksi. Miehen exää anoppi on aina auttamassa, soittelee, käy kahvilla, lainaa ja antaa tavaroita, tarjoutuu jopa hoitamaan exän lasta uudesta suhteesta. Ei toisaalta käy kateeksi, en halua olla tekemisissä ihmisen kanssa joka ei musta välitä.

Vierailija
6/6 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuleva anoppini katkaisi minuun välit. Aluksi meillä on ollut todella hyvät välit ja on tultu hyvin toimeen.

Kuitenkin n. kaksi kuukautta sitten anoppi suunnitteli yhteistä lomamatkaa, ja todellakin puhui minunkin läsnäollessani että lähtisimme yhdessä. Joskus kaksi viikkoa ennen lomamatkaa, anoppi ilmoitti etten ole tervetullut matkalle. Syyksi anoppi sanoi vain, että lähdemme perheen kesken. Anoppi on tähän mennessä puhunut minusta perheenjäsenenä.

Lomamatkan jälkeen oli pari rauhallista viikkoa, kaikki vaikutti olevan hyvin meidän välillä. Nyt muutama päivä sitten anoppi tuli perheineen käymään meillä kylässä, ja toivat samalla jäähdytysnestettä. Itse en ollut kotona. He jättivät jäähdytinnesteen lattialle ja lähtivät pariksi tunniksi yhdessä ulos. Kotiin tullessaan kihlattuni perheineen huomasi, että n. 3 kk vanha YHTEINEN koiranpentumme oli syönyt jäähdytysnestepurkin rikki, ja todennäköisesti juonut nestettä. No anoppi maksoi eläinlääkärin, johon meni noin satanen. Kun itse tulin kotiin, kuulin että minun kuuluu maksaa koko eläinlääkäri, vaikka vahinko oli tapahtunut minun poissaollessani ja heidän huolimattomuudestaan. Kihlattuni ymmärsi, että oli itse ollut huolimaton, mutta anoppi syytti tästä minua koska en ollut kotona.

Sanoin anopille ettei minun kuuluisi maksaa heidän mokailuistaan, koska koira on yhteinen eikä anopillakaan olisi kulunut rahaa jos he eivät olisi olleet huolimattomia. Tästä anoppi suuttui, haukkui minut lyttyyn ja katkaisi välit. Esti whatsapissa, poisti kavereista Facebookissa yms. Koska ei omien sanojensa mukaan jaksa tällaista keskenkasvuista paskaa. Sanoi myös nyt tietävänsä, ettei auta minua toista kertaa. Olen nyt sopinut tulevan appiukon kanssa, että maksan puolet ja kihlattuni toisen puolikkaan. Itselläni siis meni rahaa myöhempiin lääkärikäynteihinkin n. 200€, sillä pennulla oli yhä oireita myrkytyksestä.

Nyt olen saanut kuulla kihlatultani, että anoppi väittää minun kontrolloivan ja manipuloivan kihlattuani. Että hän ei haluaisi asua kanssani, vaan minä haluan ja olen saanut kihlattuni uskomaan että hän itsekin haluaa. Yhteen muutosta olimme puhuneet usean kuukauden ajan. Anoppi yrittää uskotella ettei kihlattuni itse saa määrätä elämästään. Näin ei kuitenkaan ole, sillä kaikki päätökset tehdään meillä yhdessä.

Olen ihan hukassa tämän tilanteen kanssa. Onko vika minussa vai anopissa? He vahingossa myrkyttivät koiranpentumme ja silti minä olen siihen syyllinen?

Kihlattuni uskoo, että anoppi tuntee jäävänsä toiseksi naiseksi ja siksi käyttäytyy näin. Mustasukkaisuudesta.