Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES, kuinka kiltti olet?

Vierailija
08.04.2017 |

Moni mies mainostaa olevansa kiltti mutta oletko sitä oikeasti? Perustele

(ei vaimojen tai tyttisten vastauksia miksi oma mies on se kiltein)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltani olen hyvin kiltti, rauhallinen, diplomaattinen ja en suutu kovin herkästi. Osaan tarvittaessa olla luja, eikä jotain päätöstäni jyrätä traktorillakaan vaan pidän pintani päätöksessäni eli en ole tavallaan johdateltavissa ja älykkyyttä on. Ajattelen ennen,, kuin päästän suustani mitään ja otan vastapuolen/puolet huomioon juteltaessa. Yleensä keskityn vain seuraamaan tilannetta ellei itsellä ole jotain siihen sanottavaa. Eiköhän tässä ollut nyt joitain.

Vierailija
2/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kimalainen tulee sisälle pyydystän sen lasiin ja vien ulos.

Ampiaiset saa raidia.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonteeltani olen hyvin kiltti, rauhallinen, diplomaattinen ja en suutu kovin herkästi. Osaan tarvittaessa olla luja, eikä jotain päätöstäni jyrätä traktorillakaan vaan pidän pintani päätöksessäni eli en ole tavallaan johdateltavissa ja älykkyyttä on. Ajattelen ennen,, kuin päästän suustani mitään ja otan vastapuolen/puolet huomioon juteltaessa. Yleensä keskityn vain seuraamaan tilannetta ellei itsellä ole jotain siihen sanottavaa. Eiköhän tässä ollut nyt joitain.

Minkälaiset asiat saavat sinut suuttumaan? Miten käyttäydyt suuttuneena?

Miten voit kuunnella/huomioida vastapuolen jos joka tapauksessa pidät omat käsityksesi, mielipiteesi ja päätöksesi?

Mitä mieltä olet tasa-arvosta ja feminismistä?

Oletko lahjoittanut hyväntekeväisyyteen?

Autatko mummoja kaupassa?

Oletko pelastanut kissaa puusta?

Vierailija
4/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kimalainen tulee sisälle pyydystän sen lasiin ja vien ulos.

M

Piste tuli :)

Vierailija
5/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tappanut tai raiskannut ketään.

Vierailija
6/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs lyönyt, haistatelut, nälvinyt, kostanut, vittuillut, manipuloinut, juottanut känniin saadaksesi seksiä helpommin, vedättänyt oman etusi vuoksi, rikkonut toisen omaisuutta, repinyt raajoja ötökältä tms?

Vai meneekö kiltin raja mielestäsi juuri tuossa mitä sanoit?

Vierailija
7/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti.

Kilttimies

Vierailija
8/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs lyönyt, haistatelut, nälvinyt, kostanut, vittuillut, manipuloinut, juottanut känniin saadaksesi seksiä helpommin, vedättänyt oman etusi vuoksi, rikkonut toisen omaisuutta, repinyt raajoja ötökältä tms?

Vai meneekö kiltin raja mielestäsi juuri tuossa mitä sanoit?

Huumori on vaikea laji.

Vierailija
9/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani kiltti, koska inhotan naisia. Jos olisin tuhma, niin naiset tykkäisi minusta.

Vierailija
10/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän olevani kiltti, koska inhotan naisia. Jos olisin tuhma, niin naiset tykkäisi minusta.

Tuo on tuhmasti ajateltu koska syyllistät naisia :(

Millä tapahtumilla todistat olevasi kiltti? Missä tilanteessa toimit kuin kiltti ihminen?

Vierailija
11/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumori on vaikea laji.

Kiltit eivät tee pilaa vitsailemalla vakavista puheenaiheista, eivätkä myöskään osoita että kuulijassa olisi vikaa.

0 pistettä

Vierailija
12/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti, mutta naughty.

-mies

Vierailija
13/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kilttimiesvihaaja siellä räksyttää.

Vierailija
14/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumori on vaikea laji.

Kiltit eivät tee pilaa vitsailemalla vakavista puheenaiheista, eivätkä myöskään osoita että kuulijassa olisi vikaa.

0 pistettä

No shit sherlokki.

Vierailija
15/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kilttimiesvihaaja siellä räksyttää.

Moni mainostaa olevansa kiltti vaikka ei todellisuudessa sitä ole. Pelkäätkö totuutta?

Vierailija
16/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitetaan lenkki jalkoihin ja kaulaan, se on aika kilttiä.

Painot eivät kuulu tarjoukseen.

Vierailija
17/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi kirjoitan tähän ketjuun. Noh..

Mä olen kiltti. Harvoin edes ajattelen kenestäkään mitään pahaa. En vain osaa. Ongelmat ratkaistaan mielestäni parhaiten keskustelemalla rauhanomaisesti, ei räyhäämällä tai passiivis-aggressiivisuudella. Pyydän anteeksi, jos olen tehnyt jotain väärin ja kompromissi on oletus. Lahjoitin kerran 500€ apua tarvitsevalle, vaikka itse elin tuilla ja ne olivat säästöni. Kissani luottavat muhun myöskin. Ne antavat mun pestä ja pukea (joskus ulkona on kylmä. Ompelin toiselle itse haalarin kun tiesin, että sen pitää olla pakkasilla kopassa ulkona. Siitä tuli tosi ruma haalari, mutta toimi se kuitenkin). Ja nuo ovat rescue-kissoja. Veljeni sanoi joskus, ettei ole koskaan kuullut mun huutavan vihaisena, ei edes lapsena ja meillä on pieni ikäero. En myös koskaan lyönyt takaisin. Se ei kuulu mun filosofiaani, ei kuulunut edes lapsena.

Autan muuten aina mummoja, ja kaikkia noin ylipäänsä. Tasa-arvo on tasapuolisuutta kaikkia kohtaan. Avaan oven naiselle siinä missä miehellekin, jos on tarvis. Mummoilla on muuten usein hyviä juttuja. Joskus kuuntelin erään tarinointia tunnin kaupan käytävällä. :) Autan aina kadulla makaavaa. Kerran eräs sekava ihminen hyökkäsi kimppuuni ja siitä jäi lieviä vammoja, mutta eipä tuo mitään. Koskaan ei voi tietää.

Vierailija
18/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida palstalla paljon kilttejä miehiä olla.

Vierailija
19/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, miksi kirjoitan tähän ketjuun. Noh..

Mä olen kiltti. Harvoin edes ajattelen kenestäkään mitään pahaa. En vain osaa. Ongelmat ratkaistaan mielestäni parhaiten keskustelemalla rauhanomaisesti, ei räyhäämällä tai passiivis-aggressiivisuudella. Pyydän anteeksi, jos olen tehnyt jotain väärin ja kompromissi on oletus. Lahjoitin kerran 500€ apua tarvitsevalle, vaikka itse elin tuilla ja ne olivat säästöni. Kissani luottavat muhun myöskin. Ne antavat mun pestä ja pukea (joskus ulkona on kylmä. Ompelin toiselle itse haalarin kun tiesin, että sen pitää olla pakkasilla kopassa ulkona. Siitä tuli tosi ruma haalari, mutta toimi se kuitenkin). Ja nuo ovat rescue-kissoja. Veljeni sanoi joskus, ettei ole koskaan kuullut mun huutavan vihaisena, ei edes lapsena ja meillä on pieni ikäero. En myös koskaan lyönyt takaisin. Se ei kuulu mun filosofiaani, ei kuulunut edes lapsena.

Autan muuten aina mummoja, ja kaikkia noin ylipäänsä. Tasa-arvo on tasapuolisuutta kaikkia kohtaan. Avaan oven naiselle siinä missä miehellekin, jos on tarvis. Mummoilla on muuten usein hyviä juttuja. Joskus kuuntelin erään tarinointia tunnin kaupan käytävällä. :) Autan aina kadulla makaavaa. Kerran eräs sekava ihminen hyökkäsi kimppuuni ja siitä jäi lieviä vammoja, mutta eipä tuo mitään. Koskaan ei voi tietää.

1p+1p+1p+1p+1p+1p+1p+1p+1p+1p+1p+1p+1p+1p+1p =15p

Sääli että päällesi hyökättiin.

Miksi kissojen piti olla kopassa pakkasella? Odottaa junaa tms?

Tosi huippua ommella haalarit! :)

Vierailija
20/25 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset asiat saavat sinut suuttumaan? Miten käyttäydyt suuttuneena?

Miten voit kuunnella/huomioida vastapuolen jos joka tapauksessa pidät omat käsityksesi, mielipiteesi ja päätöksesi?

Mitä mieltä olet tasa-arvosta ja feminismistä?

Oletko lahjoittanut hyväntekeväisyyteen?

Autatko mummoja kaupassa?

Oletko pelastanut kissaa puusta?

- Jos joku todella ärsyttää minua tahallaan, kauan vaikka sanoisin asiasta ja vielä jatkaa. Suuttuessani käy niin että vintti pimenee enkä muista mitään tapahtumasta ja näin on käynyt vuosien varrella muutamasti eli tiedän rajani ja koitan aina poistua paikalta jos alkaa mitta tulemaan täyteen.

- Ei mulla oikein noista ole mitään mainittavaa vaan kummassakin on hyvät ja huonot asiansa enkä ala niitä erittelemään tässä.

- Olen joskus johonkkn SPR:n lahjoitukseen lahjoittanut.

- Jos sellainen tilanne tulee.

- Ei ole tullut sellaista tilannetta vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi