Älypuhelimen ostamisen vaikeus! Vinkkejä ja suosituksia kaivataan
Olen hankkimassa itselleni uutta puhelinta ja vaihtoehtojen paljous alkaa jo ahdistaa. Mistä tiedän, mikä olisi just se kaikkein paras puhelin? Budjettini on ihan korkeintaan 500€, mutta haluaisin kyllä mieluiten reippaasti halvemman. Toisaalta tykkään kuvata paljon ja haluaisin puhelimen, jossa on mahdollisimman hyvä kamera. Ja tietty soittamisen ja tekstaamisen pitää toimia kunnolla. En pelaa tai käytä hirveästi mitään sovelluksia, lähinnä Spotify, FB ja Instagram. Oisko jollain jotain näkemyksiä asiasta, tai miten sitä uutta puhelinta kannattaisi ruveta metsästämään? Haluaisin, että olisi edes jotain käsitystä ennen liikkeeseen menoa, koska pelkään että myyjä onnistuu myymään mulle jotain ihan muuta kuin mitä olen hakemassa ja joudun johonkin sitovaan kytkykauppaan mitä maksan seuraavat 5 vuotta, tms. :D
Kommentit (3)
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/59177/hfqbd/Honor-8-Android-puh…
Tätä suosittelen.
Osta OnePlus 3 tai 3T, paras hinta-laatusuhde kaikista puhelimista :) Hintaa vaan noin 400€, mutta pesee Samsungin ja muiden lippulaivat.
Lisäksi mahtava dash charging ominaisuus, jolla akku latautuu täyteen noin tunnissa
Katso että on tarpeeksi muistia. Androidissa mieluiten 32 megaa. Ärsyttää kun "pakolliset" sovellukset vie niin paljon tilaa.
Kokeile miltä tuntuu kädessä, onko näppäily sujuvaa jne.