Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälitti eilen yksi mies todella paljon :(

N29
08.04.2017 |

Olin baarissa ja ehkä puolen yön aikaan huomasin että baarissa istuu nuori todella epäviehättävän näköinen mies, semmoinen todella lyhyt ja päältä kaljuuntunut mies. Naisena kävi kyllä sääliksi tätä miestä kun tietää kuinka vaikea hänellä olisi löytää naisen seuraa tuollaisessa paikassa kun kaikki muut miehet olivat sentään edes keskitasoisia :( mies oli naamastakin aika rumahko. Mahtoi häntä harmittaa

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa se olla hirveä paikka menettää hiukset nuorella iällä kun koko elämä olisi edessä

Vierailija
2/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No trolleli vaan sullekin. Ei kaikki ole baarissa etsimässä seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aww. Tulipa paha mieli :( olen itse ruma nainen eikä elämä todellakaan ole rumalle helppoa. Mutta miehelle vielä vaikeampaa kuin naiselle.

Vierailija
4/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli ruma vain itseään varten.

M

5/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit törmätä minuun. Tosin pidän aina pipoa päässä kodin ulkopuolella kun hävettää tuo kaljuus

Vierailija
6/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt näihin. Ja mikä tuo naurettava tapa on aina allekirjoittaa viestit sukupuolella ja iällä? :"D Tässäkin tuo "sukupuoli" ja "ikä" on vain tuomassa "lisäuskottavuutta" paskaan provoon. On tämä kyllä lapsellinen palsta.

Vierailija
7/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuus ei tee kenestäkään rumaa.

Vierailija
8/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mistäkin tykkää... Ikää ja kokemusta kun tulee lisää, niin ulkonäköseikat/mielipiteet ei enää oikeestaan kiinnosta sillattis.

Noh, toivottavasti sun tissit oli hyvin edustettuina.

Vierailija
9/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eräs tuttu melkein nelikymppinen mies, joka on ollut tosi masentunut ja pikkuhiljaa alkoholisoitunut, kun ei ole naista, ei työtä, asuu vanhempiensa luona... Kokee, ettei ole mitään syytä elää enää. :,-( En tiedä, miten häntä voisin auttaa...

Vierailija
10/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29 kirjoitti:

Olin baarissa ja ehkä puolen yön aikaan huomasin että baarissa istuu nuori todella epäviehättävän näköinen mies, semmoinen todella lyhyt ja päältä kaljuuntunut mies. Naisena kävi kyllä sääliksi tätä miestä kun tietää kuinka vaikea hänellä olisi löytää naisen seuraa tuollaisessa paikassa kun kaikki muut miehet olivat sentään edes keskitasoisia :( mies oli naamastakin aika rumahko. Mahtoi häntä harmittaa

Olisit antanut säälipillua. Maailma olisi hiukan parempi paikka, jos useammat tekisivät niin.

Vierailija
11/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla eräs tuttu melkein nelikymppinen mies, joka on ollut tosi masentunut ja pikkuhiljaa alkoholisoitunut, kun ei ole naista, ei työtä, asuu vanhempiensa luona... Kokee, ettei ole mitään syytä elää enää. :,-( En tiedä, miten häntä voisin auttaa...

Apupaketti on jalkojesi välissä.

Vierailija
12/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tekee n. 70% miehistä.

Vierailija
13/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit ihan säälistä antanut jos niin paha mieli tuli.

Vierailija
14/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli ruma vain itseään varten.

M

Kyllä :D Milloin te naiset ymmärrätte, että me miehet olemme rumia vain itseämme varten?

Vierailija
15/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun olen naimisissa ja mun mies on sen kaveri. Ei varmaan tuo kaverikaan haluis kuitenkaan pettää kaveriaan.

Vierailija
16/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No neuvo häntä nyt ensiksi ainakin muutamaan omilleen! Millaista naista joku vanhempiensa nurkissa asuva aikamiespoika kiinnostaisikaan! Haloo nyt! Syy on kyllä ihan siellä itsessä jos ei sen vertaa aikaiseksi saa että muuttaa omilleen eikä jää vanhempiensa vaivoiksi heidän loppuelämäkseen!

Vierailija
17/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tekee n. 70% miehistä.

Missäpäin kaljuus on noin yleistä? Johtuisiko vesijohtovedestä?

Vierailija
18/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kalju ole ruma, vaan komea! Jos alkaa pahasti kaljuuntua, niin rohkeasti vain loputkin pois! Vaikka vielä lävistys korvaan, niin naiset on taattu...

Vierailija
19/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt miltä miehestä tuntuu, kun illan päätteeksi näkee kaljun alapäänne.

Vierailija
20/53 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun olen naimisissa ja mun mies on sen kaveri. Ei varmaan tuo kaverikaan haluis kuitenkaan pettää kaveriaan.

Nääh, tekee vain avustustyöstä jännittävämpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän