Säälitti eilen yksi mies todella paljon :(
Olin baarissa ja ehkä puolen yön aikaan huomasin että baarissa istuu nuori todella epäviehättävän näköinen mies, semmoinen todella lyhyt ja päältä kaljuuntunut mies. Naisena kävi kyllä sääliksi tätä miestä kun tietää kuinka vaikea hänellä olisi löytää naisen seuraa tuollaisessa paikassa kun kaikki muut miehet olivat sentään edes keskitasoisia :( mies oli naamastakin aika rumahko. Mahtoi häntä harmittaa
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt näihin. Ja mikä tuo naurettava tapa on aina allekirjoittaa viestit sukupuolella ja iällä? :"D Tässäkin tuo "sukupuoli" ja "ikä" on vain tuomassa "lisäuskottavuutta" paskaan provoon. On tämä kyllä lapsellinen palsta.
Minä annan alapeukun kaikille iän ja sukupuolen kertoville kommenteille, ellei aloituksessa nimenomaan pyydetä sitä (esim. "kuinka monta kertaa olet muuttanut elämäsi aikana? Kerro myös ikäsi."). Vaikka olisin asiasta samaa mieltä, niin alapeukku tulee :).
Sitä paitsi tämän aloituksen "N29" vaikuttaa tällä palstalla jo vuosia pyörineen M29:n feikkinimeltä. Oikeastihan hän lienee joku eläkeikäinen ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt miltä miehestä tuntuu, kun illan päätteeksi näkee kaljun alapäänne.
Olisin siitä erittäin mielissäni, jos naisella olisi kalju alapää. Parilla viimeisellä yhdenillan jutullani oli melkoiset puskat, enkä ollut erityisen fiiliksissä niistä.
Minkä ikäisiä naisia? Kuvittelisi, että jos valkkaa ei femakon näköisen nuoren naisen, niin puskan todennäköisyys on hyvin pieni.
Kolmenkympin paremmalla puolella. Ei femakon näköisiä.
Olisit antanut säälistä, mamuille varmaan olisi lohjennut...mutta suomalainen=säälittävä luuseri?
Eikä siinä vielä kaikki. Olen sekä kalju, että pienimunainen. Toisaalta sullakin on ruma ja pieni
pimppi, joten sopisimme ehkä kuitenkin hyvin yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt miltä miehestä tuntuu, kun illan päätteeksi näkee kaljun alapäänne.
Olisin siitä erittäin mielissäni, jos naisella olisi kalju alapää. Parilla viimeisellä yhdenillan jutullani oli melkoiset puskat, enkä ollut erityisen fiiliksissä niistä.
Mulle kelpais karvatussukin kunhan nyt jotain naista sais. Sen näkönen olen itse että eipä ole varaa vaatia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllästynyt näihin. Ja mikä tuo naurettava tapa on aina allekirjoittaa viestit sukupuolella ja iällä? :"D Tässäkin tuo "sukupuoli" ja "ikä" on vain tuomassa "lisäuskottavuutta" paskaan provoon. On tämä kyllä lapsellinen palsta.
Minä annan alapeukun kaikille iän ja sukupuolen kertoville kommenteille, ellei aloituksessa nimenomaan pyydetä sitä (esim. "kuinka monta kertaa olet muuttanut elämäsi aikana? Kerro myös ikäsi."). Vaikka olisin asiasta samaa mieltä, niin alapeukku tulee :).
Sitä paitsi tämän aloituksen "N29" vaikuttaa tällä palstalla jo vuosia pyörineen M29:n feikkinimeltä. Oikeastihan hän lienee joku eläkeikäinen ukko.
Kyllähän sukupuolen ja iän mainitseminen tuo perspektiiviä siihen miten kommenttia tulkitaan. Periaatteesi on aivan naurettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla eräs tuttu melkein nelikymppinen mies, joka on ollut tosi masentunut ja pikkuhiljaa alkoholisoitunut, kun ei ole naista, ei työtä, asuu vanhempiensa luona... Kokee, ettei ole mitään syytä elää enää. :,-( En tiedä, miten häntä voisin auttaa...
Apupaketti on jalkojesi välissä.
No kun olen naimisissa ja mun mies on sen kaveri. Ei varmaan tuo kaverikaan haluis kuitenkaan pettää kaveriaan.
No varmasti haluaisi. Vaguli jakoon vaan!
Ollan seurattu epätoivoisia naisia sekoilemassa miesten perässä, niistä saisi sikahyviä sketdisarjoja.
Joihinkin yrittäjiin vetoaa se että palkintosuklaiden viereen saa poseeraamaan uhkean, mujkean ja/tai vielä muhkeamman. Miesväki duunissa innostuu hymyilemään.
Löytyy niitä säälin kohteita tosiaan naisistakin. Olin baarijonossa, jossa yksi vaatimattoman näköinen nainen kysyi komealta mieheltä, että onko tällä tyttöystävää. Koko miehen porukka ja muutkin ympärillä olevat kääntyivät katsomaan naista. Mies sanoi, että ei ja kääntyi pois.
N29 kirjoitti:
Olin baarissa ja ehkä puolen yön aikaan huomasin että baarissa istuu nuori todella epäviehättävän näköinen mies, semmoinen todella lyhyt ja päältä kaljuuntunut mies. Naisena kävi kyllä sääliksi tätä miestä kun tietää kuinka vaikea hänellä olisi löytää naisen seuraa tuollaisessa paikassa kun kaikki muut miehet olivat sentään edes keskitasoisia :( mies oli naamastakin aika rumahko. Mahtoi häntä harmittaa
No olisit nyt edes antanut pillua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla eräs tuttu melkein nelikymppinen mies, joka on ollut tosi masentunut ja pikkuhiljaa alkoholisoitunut, kun ei ole naista, ei työtä, asuu vanhempiensa luona... Kokee, ettei ole mitään syytä elää enää. :,-( En tiedä, miten häntä voisin auttaa...
tiedän yhden keinon. mutta jos olet parisuhteessa, miehesi ei ehkä tykkäisi siitä
Minä muistan kun nuorena olin yliopistossa, siellä oli poika joka oli aina kasvoiltaan tosi punainen. Hän oli myös ylipainoinen eikä tippaakaan komea vaan päinvastoin. Sitten kerran näin hänen tulevan vappuna keski-ikäisten suosimasta tanssipaikasta ruttuinen n. 50 -vuotias nainen kainalossaan ja nousevan taksiin. Kävi sääliksi.