Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso ja naapuri flirttailevat. Miten suhtautuisin? Vaikea olla ihan vain ok asian kanssa.

Vierailija
08.04.2017 |

Puolisolle sanonut asiasta, koittaa hillitä tuota ilmeisesti, mutta pitkiä katseita luo myös seurassani tuohon naapuriin.

Naapuri taasen kääntyy oikein puolisoni perään katsomaan. Tekisi mieli sanoa asiasta naapurille, mutten halua ns. hullun leimaa joten miten asia hoidetaan matalaa profiilia pitäen?

Muutto? Olisiko se ns. luovuttamista? En minkään pienten katseiden takia miettisi, mutta naapuri on sinkku ja vaikuttaa kyllä ihastuneelta.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä sinä aloittaja vielä jatkat? Voitko lopettaa kroppani arvostelun tällä palstalla jos ihan oikeasti nyt olen tuo "flirttaileva" naapuri? Oletko ihan oikeasti noin katkera? 

Vierailija
82/86 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä sinä aloittaja vielä jatkat? Voitko lopettaa kroppani arvostelun tällä palstalla jos ihan oikeasti nyt olen tuo "flirttaileva" naapuri? Oletko ihan oikeasti noin katkera? 

Joku sekopää liittyi tähänkin ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei mene naapurilleen valittamaan tästä ketjusta... 

Vierailija
84/86 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sattuu herkkuja naapureita. Itsekin petin aikoinaan lihavaa nalkuttavaa vaimoani nuoremman yh:n kanssa, joka asui naapurissa. Ensimmäisen kerran nussimme pikaisesti pesutuvalla, nainen istui pöytätasolle ja nosti hamettaan, alushousuja ei ollut. Nainniksihan se meni, useita kertoja eri paikoissa, jopa meidän sängyssä kun akka ei ollut kotona. Muistan vieläkin sen naisen pillun tuoksun. Valitettavasti hän muutti pois. Itsekin myöhemmin kun erosin tonnikeijusta. Joissakin ihmisissä on vain seksuaalista vetovoimaa, joka osuu juuri itseen eikä sillä ole välttämättä ulkonäön kanssa tekemistä. Ex akalle seksi oli välttämätön paha, tykkäsi syömisestä enemmän. Hukkaan meni nekin vuodet, nyt on halukas naisystävä, jota ei kävisi mielessäkään pettää.

Missäs se lapsi oli kun paneskelitte? Tajuatko et jos sille olis käyny jotain olisit ollu osasyyllinen siihen. Kuitenkin kotona tais tuo akka olla. Riippuen tietty mihin sen kotona olo ajan haluaa käyttää. Normaali äiti olis lapsensa kanssa.

Vierailija
85/86 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnisti itsensä.

Vierailija
86/86 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei mene naapurilleen valittamaan tästä ketjusta... 

Koska se kiistää kaiken?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi