Puoliso ja naapuri flirttailevat. Miten suhtautuisin? Vaikea olla ihan vain ok asian kanssa.
Puolisolle sanonut asiasta, koittaa hillitä tuota ilmeisesti, mutta pitkiä katseita luo myös seurassani tuohon naapuriin.
Naapuri taasen kääntyy oikein puolisoni perään katsomaan. Tekisi mieli sanoa asiasta naapurille, mutten halua ns. hullun leimaa joten miten asia hoidetaan matalaa profiilia pitäen?
Muutto? Olisiko se ns. luovuttamista? En minkään pienten katseiden takia miettisi, mutta naapuri on sinkku ja vaikuttaa kyllä ihastuneelta.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Flirttailusta on vielä pitkä matka pettämiseen.
Kenellä on ja kenellä ei. Pettäjäluonteella siitä on hyvin lyhyt matka pettämiseen. Ensimmäinen tilaisuus, ja homma on sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla flirttaillee muuten kuin katsoo perään. - Se muuten saattaa olla yksinkertainen se naapurin muija joten älä yhtään pelkää. Jospa lumous haihtuu kun suunsa aukaisee.....
Pettävälle miehelle se on vaan hyvä asia, jos muija on yksinkertainen. Voi onnistua helpommin päästä panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flirttailusta on vielä pitkä matka pettämiseen.
Kenellä on ja kenellä ei. Pettäjäluonteella siitä on hyvin lyhyt matka pettämiseen. Ensimmäinen tilaisuus, ja homma on sillä selvä.
Niimpä, kenelle on a kenelle ei, eikä pettäminen välttämättä ole luonteessa.
Exäni kyyläsi ja kehui kaikkia muita naisia kuin minua. Lopulta erosimme. Ap, jätä tuo mies. Puolisoaan kunnioittava mies ei toimi noin. Tiedät sen itsekin.
Mikä ihme siinä on, että omaa puolisoa täytyy pitää nippusiteissä? Flirtti antaa voimaa ja hyvää mieltä. Suupielet ylöspäin ja annat ap omalle miehellesi huomiota. Tuntuu olevan sitä vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kevään ja kesän koittaessa he etenevät ja parittelevat kiimaisesti lähellä kotianne olevassa metsikössä; nainen puuta vasten hame nostettuna ja miehesi kiimaisena takaapäin lykkien ja tissejä leipoen. Toivottavasti huolehtivat kuitenkin ehkäisystä. Mies tulee kotiin luoksesi kuin mitään ei olisi tapahtunut :) Yhdyntä on voinut jo tapahtua esimerkiksi pyörävarastossa ja kaipaavat katseet ovat merkki ikävästä toisen lähelle.
Siellä joku sarjapettäjä kuvittelee, että lapsellinen viesti saisi panikoimaan.
Kuule, mua ei edes haittaisi vaikka naisi ympäriinsä. Mä haluan vain ja ainoastaan, että kun mä olen seurassa niin mua kunnioitetaan.
ap
Heh;)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä on, että omaa puolisoa täytyy pitää nippusiteissä? Flirtti antaa voimaa ja hyvää mieltä. Suupielet ylöspäin ja annat ap omalle miehellesi huomiota. Tuntuu olevan sitä vailla.
Ei auta se ap:n huomion lisäämien tossa kohtaa. Kokemusta on. Pettäjällä on joku tarve saada vierailta huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta se ap:n huomion lisäämien tossa kohtaa. Kokemusta on. Pettäjällä on joku tarve saada vierailta huomiota.
Juuri näin, olen kehunut ja hemmotellut puolisia ylenmäärin. Ajattelin sen auttavan mahdolliseen huonoon itsetuntoon. Ei vaikutusta.
Mielenkiintoista on myös, että olen itse paremman näköinen kuin esim. naapuri. Eipä se tosin siitä ole kiinni, vaan siitä kun vieras ja uutuudenviehätys kiinnostaa enemmän. Toki suurin juttu varmasti se vastakaiku, molemmat ei niin upeat siinä testailevat viehätysvoimaansa.
No, olen nainen, jolla alaselkään ulottuva paksu luonnonvaalea tukka ja naapurilla kynitty tumma tukka-ei voi ymmärtää ei...
ap
Mites se muu olemus ku tukka? Ei se välttämättä ole siitä ulkonäöstäkään aina kiinni. Ehkä sä et miellytä sen silmää ja se toinen miellyttää muilta osin kun siitä tukasta. Tai sit se tykkää siitä tukastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiseen asiaan on aina joku syy. Tässä tapauksessa lienee se ettei a.p ole tuon miehen tyyppiä alunperinkään henkisesti, fyysisesti tai kumpaakaan.
Joskus jäädään naapurin miehen kanssa juttelemaan. Usein vaimo komentaa miehensä kotiin. Noloa :)
Olen sinkku eli johtuu ehkä siitä.
Entinen avovaimoni kävi ulkoiluttamassa koiria ja samoin kävi naapurissa asuva mies. Ilmeisesti toisinaan juttelivat jotain, kun hän mainitsi aina välillä kyseisen henkilön. Selvästi heillä jotain pientä flirttiä oli, mutta en siitä sen ihmeemmin välittänyt.
Onhan se aika ikävää jos toisen nähden flirttailee, mutta se nyt vain on luonnollista, että mies ja nainen flirttailevat toisilleen jos pitävät toisiaan viehättävinä. Turha siitä on mitään ongelmaa lähteä luomaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus jäädään naapurin miehen kanssa juttelemaan. Usein vaimo komentaa miehensä kotiin. Noloa :)
Olen sinkku eli johtuu ehkä siitä.
Nolo mies. Koira jota emäntä joutuu huutelemaan ku jää haistelemaan narttujen peräpäitä.
Vierailija kirjoitti:
Mites se muu olemus ku tukka? Ei se välttämättä ole siitä ulkonäöstäkään aina kiinni. Ehkä sä et miellytä sen silmää ja se toinen miellyttää muilta osin kun siitä tukasta. Tai sit se tykkää siitä tukastakin.[/quote
Minun mielestä lyhyt tukka voi olla upea, jos on hyvin leikattu. Mies kuitenkin sanonut, että pitkät hiukset naisella viehättää ja myös, että heti ensinäkemältä piti ulkonäöstäni.
Siis tässä ei nyt ole kyse lopulta mistään ulkonäöstä, kunhan vain totesin, että flirtti kiinnostaa vaikka kenen kanssa näemmä.
ap
Säälittävä mies kun ei tajua lähteä epätyydyttävästä suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se muu olemus ku tukka? Ei se välttämättä ole siitä ulkonäöstäkään aina kiinni. Ehkä sä et miellytä sen silmää ja se toinen miellyttää muilta osin kun siitä tukasta. Tai sit se tykkää siitä tukastakin.[/quote
Minun mielestä lyhyt tukka voi olla upea, jos on hyvin leikattu. Mies kuitenkin sanonut, että pitkät hiukset naisella viehättää ja myös, että heti ensinäkemältä piti ulkonäöstäni.
Siis tässä ei nyt ole kyse lopulta mistään ulkonäöstä, kunhan vain totesin, että flirtti kiinnostaa vaikka kenen kanssa näemmä.
ap
Taidat olla melko nuori?
Millanen vartalo sillä naisella on. Entä kasvot, onko viehättävät?
Vierailija kirjoitti:
Millanen vartalo sillä naisella on. Entä kasvot, onko viehättävät?
Laiha pötkylä, ei vyötäröä eikä rintoja. Takapuoli luonnostaan aika pysty, ei ole treenaaja ja röökiä kuluu. Kapea lantio niinkuin pötkylöillä on.
ap
Millä tavalla flirttaillee muuten kuin katsoo perään. - Se muuten saattaa olla yksinkertainen se naapurin muija joten älä yhtään pelkää. Jospa lumous haihtuu kun suunsa aukaisee.....