Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ujoja yli 30v ihmisiä?

Vierailija
08.04.2017 |

Miten pärjäätte elämässä? Osaatteko hyväksyä itsenne sellaisina kuin olette? Oletteko pystyneet kehittämään sosiaalisia taitoja? Jos, niin miten? Kiitos vastauksista!

T. 33v arka ja ujo

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, kun itse hyväksyy itsensä, mutta muut ei... Ujot/hiljaiset naiset, oletteko huomanneet että toiset naiset harrastaisivat piilovittuilua sen takia, kun olette hiljaisia? Ei siis todellakaan kaikki. Osa kyllä hyväksyy minut täysin sellaisena kuin olen, mutta toiset osaavat olla inhottavia. Se tulee pienistä jutuista esille. Pyöritellään silmiä, kun vihdoin avaan suun ja saatan vaikka ilmaista itseäni vähän huonosti. Joissain tilanteissa jätetään ulkopuolelle, osoitetaan näin että ei arvosteta. Miksi halutaan osoittaa ikäänkuin, että ollaan parempia? En ymmärrä. Itse en ole ketään kohtaan sellainen.

Jos on kaunis ja ujo, niin silloin ei ainakaan ole helppoa.

Vierailija
22/22 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, kun itse hyväksyy itsensä, mutta muut ei... Ujot/hiljaiset naiset, oletteko huomanneet että toiset naiset harrastaisivat piilovittuilua sen takia, kun olette hiljaisia? Ei siis todellakaan kaikki. Osa kyllä hyväksyy minut täysin sellaisena kuin olen, mutta toiset osaavat olla inhottavia. Se tulee pienistä jutuista esille. Pyöritellään silmiä, kun vihdoin avaan suun ja saatan vaikka ilmaista itseäni vähän huonosti. Joissain tilanteissa jätetään ulkopuolelle, osoitetaan näin että ei arvosteta. Miksi halutaan osoittaa ikäänkuin, että ollaan parempia? En ymmärrä. Itse en ole ketään kohtaan sellainen.

Jos on kaunis ja ujo, niin silloin ei ainakaan ole helppoa.

Kauneus on katsojan silmissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä