Oletko lopettanut hiusten värjäämiseen lopullisesti?
Kommentit (86)
Nostelen vielä samaa kysymystä: onko kukaan keksinyt mitään keinoa värjätä tyveä ilman, että väri menee päänahalle?
Haluaisin kovasti jatkaa värjäämistä, mutta en halua muhituttaa kemikaalisekoitusta iholla, josta se voi imeytyä verenkiertoon.
Olen. Teininä värjäsin vuosia tummaksi, kunnes leikkasin lyhyeksi ja lopetin värjäyskierteen. Nyt kullanvaalea tukka puoliselkään, enkä aio kyllä enää värjätä.
Vierailija kirjoitti:
Nostelen vielä samaa kysymystä: onko kukaan keksinyt mitään keinoa värjätä tyveä ilman, että väri menee päänahalle?
Haluaisin kovasti jatkaa värjäämistä, mutta en halua muhituttaa kemikaalisekoitusta iholla, josta se voi imeytyä verenkiertoon.
Miksi et kysy samaa suoraan kampaajalta? Joku suihkevärjäys?
En ole, enkä tule lopettamaankaan.
Pidempiä taukoja saatan pitää, jos ei mitään syytä ole heittää väriä päähän, ja kasvatan kampaajalle vähän lisää käsiteltävää.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Teininä värjäsin vuosia tummaksi, kunnes leikkasin lyhyeksi ja lopetin värjäyskierteen. Nyt kullanvaalea tukka puoliselkään, enkä aio kyllä enää värjätä.
Miten sait kasvatettua värjätyt osan pois. Raidoititko? Itse olen raidoittanut vaaleaksi ja olen hopeashampoo kierteessä. Omat hiukset oli teininä kullanvaaleat myös. Ei ole vuosiin olleet sen väriset ja vähän harmittaa ja pelottaa. Olen kasvattamisen alussa, vasta 4cm omaa väriä.
Blondasin kaupan blondausaineilla hiuksiani monta vuotta. Jossain vaiheessa alkoi ahdistaa ne kemikaalit, niin kasvatin oman värin koko päähän. Siihen meni pari vuotta, kun en halunnut leikata hiuksia lyhyiksi. Mutta mun oma väri on aika tylsä, sellainen hyvin tasainen eikä ollenkaan vivahteikas kuten joillakin. Kyllästyin siihen alle vuodessa, sävy oli niin mitäänsanomaton.
Olen nyt sitten alkanut raidoittamaan hiuksiani kampaajalla 1-2 kertaa vuodessa. Päänahkaan en enää kestoväriä halua, joten raidat on hyvä ratkaisu.