Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lopettanut hiusten värjäämiseen lopullisesti?

Vierailija
07.04.2017 |

Miksi?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Rupes kieltämättä epäilyttämään, mitä ne pitkässä juoksussa tekee, kun sellasia kemikaaleja päähänsä tunkee. Lisäksi säästyy hyvin rahaa. Ja tajusin, että mun oma värihän on todella kaunis ja sopii mulle paremmin kuin mikään niistä, millä olen värjännyt. Hiukset ei ole myöskään ikinä ollut näin hyvässä kunnossa. Muutama ensimmäinen kuukausi oli kieltämättä vähän epäilyttävä, kun juurikasvun takia oma väri näytti maantienharmaalta, mutta se vain näytti siltä verrattuna siihen värjättyyn hiukseen. Helpotti heti,kun omaa väriä tuli enemmän esille. Enää mua ei saisi millään värjäämään hiuksiani. Suosittelen kyllä kaikille!

Vierailija
2/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää värjätä, mutta pakko. Oma värikin olisi ihan hyvä, mutta hiuksen rakenne menee liian "terveeksi", ja näyttää puhtaanakin likaiselta. Eli on tosi kiiltävä ja liukas. En halua käyttää päivittäin tuotteita, joten taas oli reilun vuoden luomukauden jälkeen pakko laittaa kevyt vaalennus/kirkastus tukkaan jotta sai sen pahimman kiillon pois :/. Ja siis siksi en haluaisi värjätä/vaalentaakaan, että eihän ne kemikaalit hyvää tee ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesästä lähtien olen ollut värjäämättä rahan, laiskuuden ja kemikaalien takia. Ehkä jossain vaiheessa otan sävytteellä vähän raitoja kirkastamaan väriä, mutta suunnitelmissa ei ole enää koskaan värjätä kestovärillä hiuksia.

Vierailija
4/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lisää syöpäriskiä.

Vierailija
5/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.Enkä aio.

Vierailija
6/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin. Nykyään on erikoisempaa että suomalaisella naisella on luonnollisen väriset (eli omanväriset) hiukset. Tykkään olla erilainen.

Toiseksi, päänahka kärsi; nyt hyvässä kunnossa.

Vierailija
7/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään vain kasvivärillä.

Vierailija
8/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut. Ihan turhaa hommaa kun omaväri on ihan ok ja värjäsin lähes saman väriseksi. Juurikasvua ei edes huomannut muuta kuin ihan alussa hetken kun alkoi kasvaa. Värjäsin vain pari kertaa vuodessa ja lopulta lopetin. Parempaa käyttöä sillekin rahalle joka menisi hiusväriin. En myöskään ole meikannut enää vuosiin.

Vierailija
9/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan laiskuuttani en ole värjännyt kuukausiin. Hennaa löytyisi, sillä saa kyllä tosi ihanan sävyn aikaiseksi.

Vierailija
10/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vähän raitoja, jotta tukka saa tekstuuria. Helpompi laittaa ja näyttää tuuheammalta. 

Pidin jonkun aikaa pelkkää omaa väriä, mutta se oli sellainen sileä ja sähköinen liru. 

Vierailija
11/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahkani ei kestänyt värejä enää. Joten 10 v omalla värillä ja joskus voin käyttää raitoja vaalennukseen

Vierailija
12/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut, halusin kierteestä eroon ja inhotti tunkea kiakenlaista kemikaalia päähän. Oma väri kaunis viljanvaalea, tukka on hyvässä kunnossa eikä tarvitse miettiä juurikasvuja. Oma väri sopii parhaiten eikä tarvi murehtia, alkaako väri näyttää vihertävältä tai muuten kummalliselta.

Vierailija
13/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan luomu/hennaväriä käytän. Hiukset on heti terveemmät ja paksummat.

Vierailija
14/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin jo 10 v sitten, siihen asti ehti kyllä olla monenlaista väriä. Rupesi ällöttämään se juurikasvu, ja lopulta oma tukka onkin ihan hyvän värinen, olen miettinyt raitoja, mutta taitaa tulla jo ihan luonnostaan väliin harmaita.

Hassua oli, kun tyttäreni ihasteli, että tämmöinen tumma tummanvaalea on oikeastaan ihan kaunis ja pukeva väri ja kun muistutuin, että hänellä on kyllä ihan saman väriset hiukset itsellään luonnostaan, niin hänkin lopetti värjäämisen.

Vierailija
15/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin värinpoiston kun tajusin seuraavana päivänä hikeni haisevan poistoaineelle. Pari kerta taisin värjätä juurikasvun blondiksi, mutta sen aikaa mietin onko siinä järkeä. Edellinen hiustenvärjäyskertani oli vuonna 2010. Nyt olen harkinnut kasvivärejä tai savivaalennusta, mutta antaa ensin kesän tehdä tehtävänsä. Kemikaaleilla en värjää enää koskaan.

Ja joka puhui että lhiusket ovat ilman värjäystä "liian puhtaat", kannattaa kokeilla luonnonmukaisia shampoita tai palashampoota. Itse käytän jälkimmäistä, enkä luovu enää ikinä

Vierailija
16/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut. Värjäsin ennen, mutta se loppui, kun sain pahan ihottuman, joka lähti pois vasta reseptillä saatavilla voiteella.

Vierailija
17/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 eukko, jolla paksut hiukset. Jätin värjäämisen vuodeksi, mutta en kestänyt enää juurikasvua (harmaata). Joten taas vaalensin hiukseni. Täytyy sanoa että vaalennuksen jälkeen kasvoni näyttää nuoremmalta. Tumma hiusjuuri tekee itselleni vuosia lisää kasvoille. Vaalennus täytyy olla luonnollinen, eikä keltainen.

Vierailija
18/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin noin 3 vuotta sitten. Viimeiset raidat vedin luonnollisesti maantieharmaa/kusen keltaisiin hiuksiini ja sitten lopetin. Olen tajunnut että omassa luonnollisessa värissä ei oikeasti ole mitään vikaa.

Suomalaiset tykkää vaan morkata omiaan.

Värjääminen myös rasittI itseäni kaikella tavalla Ja se kierre on myös kauheaa, kun juurikasvu alkaa näkyy ja pitää mennä taas värjäämään...Myös rahaa säästyy ihan muihin mukavempiin juttuihin. Oikeasti on vain ihanaa kun vain tukan voi pestä ihan perus markettien samppoolla ja ei oo mitään takkua oikeesti

Vierailija
19/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kaikki muut kuin kasvivärjäykset vajaa kymmenen vuotta sitten. Käytän vain puhdasta punaista hennaa. Tukka on erinomaisessa kunnossa, kiiltää ja on syvän mahongin punaruskea. Olen hennannut pari vuotta, alkuun oli aika oranssi. Oma värini on myös kaunis vaalea.

Vierailija
20/86 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Sain pahan allergisen reaktion 2,5 vuotta sitten. Siitä lähtien olen ollut värjäämättä ja nyt pitkät hiukset jo omaa väriä. Kauniit on. Juurikasvu näytti harmaalta, mutta ovatkin kullanruskeat oikeasti. Värjäsin 18 vuotta. Apua! Oikeesti 18 vuotta! Nyt 37 ja toivon, että harmaat ei hetkeen tule. Jotain ekovärejä voisin silloin kokeilla, mutta en enää noita myrkkyjö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän