Lue keskustelun säännöt.
Aivan kamala morkkis. Olin eilen juhlimassa ilman miestäni ja sekoilin ja sähläsin ja muisti meni.
Kommentit (2)
Vierailija:
Jos et sänkyyn mennyt kenenkään vieraan miehen kanssa niin asia ok. Pienet pussailut ja hiplailut ei oo mitään.... niitä on sattunut itse kullekin =DMutta tiedän tunteen, niin oli mullakin kamala morkkis eka kerran jälkeen......
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos et sänkyyn mennyt kenenkään vieraan miehen kanssa niin asia ok. Pienet pussailut ja hiplailut ei oo mitään.... niitä on sattunut itse kullekin =D
Mutta tiedän tunteen, niin oli mullakin kamala morkkis eka kerran jälkeen......