Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat myöhässä, testi negaa!!!

23.03.2006 |

eli mul oli viimeks menkat tos 22 päivä helmikuuta. eli kierto oli viimeks 27 päivää nyt mennään jo 33 päivässä. kaksi testiä jo tullut tehtyä...mut negaa. menkkoja ei kuulu. oonko sit ollu taas malttamaton tai jotain. pitäisköhän näkyä vai onko jokin muu vika ku ei menkat oo alkanut!!!

kolmas tulossako?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhesuunnittelussa neuvotaan odottamaan,että menkat on myöhässä 2 viikkoa,ennen kuin testailee. Mutta Itse testailin kun menkat oli myöhässä 4 päivää ja plussaa näytti välittömästi kun tikku kastui.

Voithan soitella neuvolaan/perhesuunnitteluun ja pyytää lähetettä labraan raskaustestiin,joka tehdään pissistä. Mulla ainakin tehtiin silloin kun menkat oli viimeksi myöhässä 5 päivää. (ne itse sitä ehdotti kun sen on ilmainen ja raskaustestit apteekista kuitenkin maksaa) Ja negaa näytti silloin käskivät odottaa vielä 3 päivää ja sitten olis ollut verikokeet,mistä olis saanut tarkemman tuloksen. No menkat alkoi sitten päivän päästä pissitestistä todella rajuina. Oli kuulemma hormooninkiertohäiriö.

Tämän kuun jälkeen sitten teinkin positiivisen testin.Kuten mainitsin viestin alussa.

Lilli81 29+6

Vierailija
2/6 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein testin heti kun menkat oli pari päivää myöhässä, negatiivinen. Muutaman päivän päästä tein uuden, taas negatiivinen. Kun menkat oli myöhässä jo 12 päivää tein vielä yhden ja se olikin sitten positiivinen! Nyt vaan odotellaan neuvolaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti ensin negatiivista testi. Odottelin ja odottelin. Menkat oli 31.1.(+7pvä) ja positiivinen testi tuli 10.3.

Eli rauhassa vain, vaikka mäkin tein aina sata testiä. En siis paras esimerkki rauhallisuudesta :D

10kaks ja poika melkein 4kk (26.11.synt.)

Vierailija
4/6 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähä samanlainen ongelma ku tän keskustelun aloittajalla, paitsi, et oon kohta 2 viikkoa myöhässä. Testin tein sillon kun olin noin viikon myöhässä ja negahan sieltä tuli. Kohta pitäs testata uudestaan..

Vierailija
5/6 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin täti tuli. Ja ovis oli ihan varmasti 3 viikkoa aikaisemmin. Hermoilin vaan ihan sikana (muutakin, mm. saanko apurahaa), että kroppa oli sekaisin. En siis ollut raskaana.

Vierailija
6/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla näytti negaa apteekista kalliilla ostettu predictor-testi, mutta kaupan halppistestit näytti plussaa. ja raskaana olin. kuulemma toi predictor vaatii paljon hormoonia,ennen ku näyttää plussaa.