Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En näe yli kolmekymppisiä miehiä miehinä.

Vierailija
07.04.2017 |

Tiedostan, että ovat miehiä, mutta näen heidät sukupuolettomina ja epäseksuaalisina olentoina. Kamalaa, kun sellaiset tulee välillä iskemään ja mä oon vaan et "mitä vittua? Painu nyt helvettiin."

Kommentit (29)

21/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua. Itse koen toisinpäin. Moniko mies on valmis edes sitoutumaan ennen kolmekymppisiä? 

Vierailija
22/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä jo 18-vuotiaana kiinnostuin enemmän lähemmäs 30-vuotiaista. Alle 25-vuotias oli silloin ihan mahdoton ajatus. Nyt alle 30-vuotiaana seurustelen lähes 50-vuotiaan kanssa. Tosin se oli sattumaa, en tietoisesti etsinyt vanhempaa miestä. Edelleen pidän 30+ vuotiaista miehistä.

Kuka jaksaa katsella jotain pentua, kun voi saada aitoa miestä kokemuksineen ja näkemyksineen?

No, toiset tykkää äideistä, toiset tyttäristä. Kai mä sit tykkään poikien isistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementikot ne jaarittelee niistä muutamista ,aina ihan samoista ja jo kaikkien tuntemista  samoista aiheistaan päivästä toiseen. Vähän siis niin kuin tämän palstan jotkut kirjoittajat....

Vierailija
24/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostan, että ovat miehiä, mutta näen heidät sukupuolettomina ja epäseksuaalisina olentoina. Kamalaa, kun sellaiset tulee välillä iskemään ja mä oon vaan et "mitä vittua? Painu nyt helvettiin."

Tässä nähdään taas parisuhdemaailman totuus. Todell harva mies voisi edes sanoa yhdenkään naisen tulleen iskemään saati olisi varaa käyttäytyä noin tylysti heitä kohtaan - naisille "kun se tulee iskemään2 on ihan normaali ilmaus

Vierailija
25/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Aika parantaa tällaiset mielen vääristymät kymmenessä vuodessa.

Vierailija
26/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mene sitten kotiin kasvamaan äläkä pyöri baareissa, kakara.

Mitä jos te vanhukset lakkaisitte pyöriä meidän nuorten paikoissa?

Vierailija
27/29 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis eihän alle 30v ole vielä mies eikä mikään. Seksikkäimmillään ovat yleensä 35-45- vuotiaina.

T. Nainen28v.

Vierailija
28/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en näe alle 30-vuotiaita miehinä .Olen kahden nuorenmiehen äiti :)

Vierailija
29/29 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun vahinkosi, mutta muutoinkin on myös teoriassa mahdotonta, että tulisin sinua iskemään. Eli turhaan haaveilet, ei tule tapahtumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän