Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sekavaa tai omituista tuossa Reinon käytöksessä EVS-haastattelussa oli?

Vierailija
07.04.2017 |

Miten hän vaikutti niin monien mielestä jotenkin huumeissa olevalta? Minusta hän on vain oma itsensä eikä minun mielestäni hänen tarvitse yrittää käyttäytyä sen hillitymmin kuin mikä hänelle on luontaista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän vaikutti niin monien mielestä jotenkin huumeissa olevalta? Minusta hän on vain oma itsensä eikä minun mielestäni hänen tarvitse yrittää käyttäytyä sen hillitymmin kuin mikä hänelle on luontaista.

Ei se aiemmin ole tuolla tavalla käyttätynyt, eli esim. Antti Holman ohjelmassa "kommentoijana" ja oli ihan normaali, hauskempi ja puhui omalla vuorollaan.

Vierailija
2/2 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se aiemmin ole tuolla tavalla käyttätynyt, eli esim. Antti Holman ohjelmassa "kommentoijana" ja oli ihan normaali, hauskempi ja puhui omalla vuorollaan.

Kaikki vaikuttaa kaiken. Mm. se, onko viime yön nukkunut hyvin 8 h, huonosti 3 h tai vaikka pyörinyt koko yön sängyssä nukkunut loput 2 h hyvin.

Ei siihen huumeita tarvita, että välillä käyttäytyminen poikkeaa aiemmasta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla