Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ikä on vain numeroita". Mua ärsyttää tuo sanonta!

Vierailija
07.04.2017 |

Sama kuin sanoisin, että painan 200 kg, mutta paino on vain numeroita. Olen 140 cm pitkä, mutta pituuskin on vain numeroita. Älykkyysosamääräni on 70, mutta ei hätää, sekin on vain numeroita. Pankkitilini saldo on 3 euroa, mutta sekin on vain numeroita!!!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin sanoisin, että painan 200 kg, mutta paino on vain numeroita. Olen 140 cm pitkä, mutta pituuskin on vain numeroita. Älykkyysosamääräni on 70, mutta ei hätää, sekin on vain numeroita. Pankkitilini saldo on 3 euroa, mutta sekin on vain numeroita!!!!

Ei se ole sama. Pituus kertoo tarkalleen numeroina minkälainen sä olet pituudeltasi, ja saldo miten paljon rahaa sulla on. Ikä sen sijaan ei kerro susta ihmisenä mitään muuta kuin sen, minä vuonna olet syntynyt.

Vierailija
2/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat setämiehet viljelee tuota sanontaa kun haluavat nuoren naisen. Eivät silti huoli oman ikäistä tai vanhempaa naista. Ei se sitten ollutkaan "vain numeroita".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tuo sama.

Jos nuori ihminen sanoo noin, tulee mieleen, että ei ole vielä tullut elämässä muutoksia ja ikäkriisejä vastaan.

Jos taas vanhempi ihminen sanoo noin, tulee mieleen, että vähättelee, että kokemukset elämässä voisivat muuttaa ihmistä tai ei ole käsitellyt ikäkriisejään, on vain lakaissut ne maton alle.

Vierailija
4/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat setämiehet viljelee tuota sanontaa kun haluavat nuoren naisen. Eivät silti huoli oman ikäistä tai vanhempaa naista. Ei se sitten ollutkaan "vain numeroita".

Niinpä.. Kaverillani oli nuorempana detti-ilmoituksessaan yläikärajana 35 v, ja silti yli viisikymppisiltä "nuorekkailta" tuli juuri näitä ikä on vain numero-vastauksia koko ajan.

Vierailija
5/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sama. Pituus kertoo tarkalleen numeroina minkälainen sä olet pituudeltasi, ja saldo miten paljon rahaa sulla on. Ikä sen sijaan ei kerro susta ihmisenä mitään muuta kuin sen, minä vuonna olet syntynyt.

Eihän pituuskaan kerro kun vain sen minkä pituinen ihminen on! Ei pituus kerro "susta ihmisenä" mitään :D

Ei ap

Vierailija
6/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se kertoo sinusta ihmisenä ihan yhtä paljon kuin se pituuskin. Ikä kertoo tarkalleen numeroina, montako vuotta olet elänyt. Miksi sen pitäisi mitään muuta kertoakaan, kun eihän se pituuskaan sinusta mitään muuta ihmisenä kerro?

Vierailija
7/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä numeroita ne ovatkin, niin kauan kuin niitä ei aleta arvottaa tyyliin "pitkä = hyvä, pätkä = huono" jne.

Vierailija
8/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.. Kaverillani oli nuorempana detti-ilmoituksessaan yläikärajana 35 v, ja silti yli viisikymppisiltä "nuorekkailta" tuli juuri näitä ikä on vain numero-vastauksia koko ajan.

Minä laitoin aikoinaan deitti-ilmoitukseen vaatimuksen vain lapsettomat miehet niin eikös eronneet isukit alkaneet tyrkyttää pentujaan tyyliin "et voi olla tykkäämättä lapsista"

Vierailija
9/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytys on vaan neuronien impulsseja.

Vierailija
10/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 50-vuotias voi olla terveempi kuin toinen 20-vuotias...

Vierailija
11/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää toi ilmaisu kun yritetään puolustella alaikäisen henkilön ikäerosuhdetta tai paljon nuorempien vonkaamista, mutta jos sillä perustellaan vaikka sitä, että vanhakin voi tehdä vaikka mitä tai nuorikin voi tietää paljon, se ei niinkään ärsytä, kuulostaa vain hieman kuluneelta.

Vierailija
12/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku 50-vuotias voi olla terveempi kuin toinen 20-vuotias...

Joku 100-kiloinen voi olla terveempi kuin 55-kiioinen.

Vierailija
13/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 5 vuoden ikäero seurustelusuhteessa on liikaa, jos kyseessä on 15- ja 20-vuotias, mutta vähän jos kyseessä on 25- ja 30-vuotias. Suhteellisuuskysymys. Vanhat irstaat ukot ja joskus teinit kylvää tuota "ikä on vain numero" -lausetta.

Vierailija
14/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kolmekymppinen, lapseton, köyhä, parisuhteeton ns. ikiopiskelija, joka samaistuu elämäntilanteeni vuoksi enemmän parikymppisiin köyhiin opiskelijasinkkuihin kuin perheellisiin kolmi-/nelikymppisiin. Eli en ole vielä saavuttanut elämässä sellaisia aikuisuuden asioita, mitä yleensä iässäni on saavutettu (tutkinto, työura, säästöt, asunto, asuntolaina, lapsia, parisuhde, jne). Siinä mielessä ikä on minulle vain numero, tulen ikäluokkaani verrattuna vähän jälkijunassa...

Vierailija
15/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen 28-vuotiaan miehen kanssa, joka on saavuttanut urallaan enemmän ja kokenut ylipäänsä elämässään moninverroin enemmän kuin minä, 7 vuotta häntä vanhempi. Minusta ollaan kypsyydessä ja yleissivistyksellä vähintäänkin samalla tasolla, ikäerosta huolimatta.

Vierailija
16/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täytyisi huolia vanha nainen?

Vierailija
17/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoren naisen pitäisi huoli vanha mies? Mä en ymmärrä sitä, ettei setämiesten mielestä ole noloa "ostaa" itselleen nuorempi tyttöystävä? Mä voisi kuvitella olevani ihmisen kanssa, joka on kiinnostunut vain omaisuudestani. Onneksi ei tarvitsekaan.

t. köyhä mutta kaunis

Vierailija
18/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoren naisen pitäisi huoli vanha mies? Mä en ymmärrä sitä, ettei setämiesten mielestä ole noloa "ostaa" itselleen nuorempi tyttöystävä? Mä voisi kuvitella olevani ihmisen kanssa, joka on kiinnostunut vain omaisuudestani. Onneksi ei tarvitsekaan.

t. köyhä mutta kaunis

Ei nuoren naisen täydykään, kuka niin on väittänyt? Ja tuon "ostamisen" keksit ihan omasta päästäsi. Sellaiset olkiukot sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi