Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä miehen tulisi olla?

Vierailija
07.04.2017 |

Katsotaan kauanko tämä ketju kestää, ilmeisesti ylläpidossa on jokin herkkähipiäinen lyhyt mies. Miksi pituudesta ei saisi muka puhua avoimesti?

Peter Nymanin säkenöivä Maija-vaimo suhteen alusta: Rakastuminen 194-senttiseen mieheen aiheutti jopa fyysistä kipua
http://www.is.fi/viihde/art-2000005159410.html

Niin moni lyhyt mies menee tänäkin iltana suru puserossa unten maille, kun huomasivat tuon otsikon ja lukivat jutun. Eniten ehkä huvittaa lyhyet miehet, jotka bodaamalla luulevat pystyvänsä kompensoimaan. Päinvastoin saa heidät vaikuttamaan entistä lyhyemmiltä!

Miksi niin harva lyhyt mies on sinut pituutensa (lyhyytensä) kanssa?

Kuinka pitkä miehen tulisi olla?

Vaihtoehdot

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin huonot vaihtoehdot? En voi äänestää.

Vierailija
2/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt sen verran pituutta on, että pääsee kynnyksen yli ilman tikapuita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa ole edes vaihtoehtoja.

Vierailija
4/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 180cm pituisilla miehillä on ongelma mun pituuden kanssa, joten vastaan vähintään 180cm.

180cm pitkä nainen

Vierailija
5/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulee olla vähintään 165 cm, kun itse olen 170 cm. 170 cm on jo oikein hyvä, 185 cm ei oikein enää kolahda. Miksi on niin vaikea uskoa, että joillekin naisille kolahtaa lyhyempi mies?? 

Vierailija
6/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 ja 185 cm välillä on paras pituus.

Vierailija
7/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 metriä

T. Av-mamma 140kg

Vierailija
8/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm mies on juuri siinä rajalla, ettei ole jo liian pitkä. En siis osallistunut äänestykseen. Onko pituus ainoa asia, millä aloittaja voi päteä? Mahtaa olla rankkaa nähdä, että lyhyillä miehillä on naisystävä, kun itsellä ei ole.

Vierailija
9/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tulee olla vähintään 165 cm, kun itse olen 170 cm. 170 cm on jo oikein hyvä, 185 cm ei oikein enää kolahda. Miksi on niin vaikea uskoa, että joillekin naisille kolahtaa lyhyempi mies?? 

Näin sanoisin itsekin. Olen myöskin nainen ja 170 cm

Vierailija
10/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 on jo ok.

T. 176 cm pitkä nainen

Vierailija
11/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lyhyistä miehistä. Kysymykseen en voi siis vastata.

On ihanaa kun mies on minun pituiseni - esimerkiksi seksin harrastaminen on uskomattoman ihanaa, kun kaikki jutut on samoilla kohdilla :D

Vierailija
12/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 175 on paras.

Oma mieheni on 168

Vierailija
13/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen poikaystäväni ja myöhempi suuri rakkauteni olivat molemmat jossain 165-170 cm välillä. Heitä tai ketään muitakaan en ole mitannut enkä edes tiedä kuinka pitkä nykyinen mieheni on. Omien sanojensa mukaan kuitenkin alle 180 cm (tuli puheeksi kerran uimahallissa kun vertailtiin mihin saakka voidaan kävellä rinnakkain niin, että jalat ovat altaan pohjassa mutta leuka jää vielä veden pinnalle).

Vierailija
14/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

28cm/8cm, niin parasta!!!! Muuten saa olla vaikka hokkarit jalassa metrinen torso!

Vierailija
15/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyistä miehistä väittävät pitävänsä vain ne naiset, jotka eivät pitkiä saa. Ketut ja pihlajanmarjat.

Vierailija
16/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alle 165 cm:n mittainen mies. Mua huvittaa nämä pituusjutut. Exäni oli 177 cm pitkä ja sillä oli isommat jalatkin. Kummallakaan ei ollut mitään ongelmaa, paitsi että halatessa ja muuten mun oli mukavampi seistä varpaillani. Ihan totta mua ei haittaa olla tällainen, eikä muiden mieltymykset tunnu mun ongelmilta. En koe, että lyhyyttä pitäisi jotenkin kompensoida kun musta se ei ole ongelma. Mulla on oikeakin sairaus, joka toi vähän perspektiiviä jo nuorempanakin, kun kuvittelin pienestä koosta olevan paljonkin haittaa. Pikemminkin siitä on hyötyä esim. matkustaessa. On enemmän tilaa. Aasiassakin mahtuu hyvin kaikkialle. Humalakin on halvempi ja ruokaa menee vähemmän. Arvelen, että nivelillekin pieni koko on parempi asia. Pienillä koirillakin nuo kestävät yleensä paremmin kuin isoilla.

Kyllä niitä naisia (ja miehiä) on löytynyt. Exäni ei ollut ihan perusheterojaana, mutta mitäs tuosta. Bi-naisista löytyy hyviä tyyppejä, jotka useammin tykkäävätkin, jos ei ole mikään iso gorillamies.

Vierailija
17/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa aloittajan elämä olla ankeaa kun tällainen asia aiheuttaa hänessä näin suurta intohimoa.

Vierailija
18/18 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alle 165 cm:n mittainen mies. Mua huvittaa nämä pituusjutut. Exäni oli 177 cm pitkä ja sillä oli isommat jalatkin. Kummallakaan ei ollut mitään ongelmaa, paitsi että halatessa ja muuten mun oli mukavampi seistä varpaillani. Ihan totta mua ei haittaa olla tällainen, eikä muiden mieltymykset tunnu mun ongelmilta. En koe, että lyhyyttä pitäisi jotenkin kompensoida kun musta se ei ole ongelma. Mulla on oikeakin sairaus, joka toi vähän perspektiiviä jo nuorempanakin, kun kuvittelin pienestä koosta olevan paljonkin haittaa. Pikemminkin siitä on hyötyä esim. matkustaessa. On enemmän tilaa. Aasiassakin mahtuu hyvin kaikkialle. Humalakin on halvempi ja ruokaa menee vähemmän. Arvelen, että nivelillekin pieni koko on parempi asia. Pienillä koirillakin nuo kestävät yleensä paremmin kuin isoilla.

Kyllä niitä naisia (ja miehiä) on löytynyt. Exäni ei ollut ihan perusheterojaana, mutta mitäs tuosta. Bi-naisista löytyy hyviä tyyppejä, jotka useammin tykkäävätkin, jos ei ole mikään iso gorillamies.

Just näin. Pituudelleen kun ei mitään voi niin turha siitä on alkaa ongelmaa tekemään.

t: 167cm nainen jolla hieman itseään lyhyempi ihana mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan