Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun oot luennolla auditoriossa ja edessä istuvan hiukset roikkuu valtoimenaan mun vihon pällä

Vierailija
07.04.2017 |

Laittaisivat hiukset kiinni..

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vuos sitten jenkeissä oli vastaavanlainen tilanne. Ja siinä kävi huonosti. Jos sulla on sakset niin kokeile samaa! Naps vaan!

Taitaa jotain harvahapsea/kananpersetukkaa harmittaa kauniit pitkät hiukset.

Vierailija
22/35 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lämäyttäisin kasan kirjoja prinsessan tukan päälle. Kun prinsessa vihaisena tuiskahtaa, toteaisin kuuluvalla äänellä "Ai anteeksi, oliko sinun tukka tässä minun pöydälläni? Hups, en yhtään huomannutkaan! Itsehän pidän pitkän tukkani aina kiinni ettei se ole tiellä, kas tässä sinulle lenksu niin saat sinäkin tukan kiinni!" Jos tekee vielä toisenkin kerran, ottaisin kaksin käsin tukasta kiinni ja vetäisin. Ja selittäisin että yritin vain letittää, kun on NIIN nätti ja pitkä tukka! (Sitähän tuolla käytöksellä haetaan, katsokaa kaikki kuinka pitkä tukka mulla on! Ja itsellänihän on siis ollut vuosia vyötäröön saakka tukka, mutta koulussa/harrastuksissa/töissä pidän sen AINA kiinni, juuriki siksi että muutenhan se olisi tiellä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule ei hiukset ole mitään. Kerran mun avonaiselle kirjalle aivasti takana istuva sellaisen valtavan keltaisen räkäklöntin.

Vierailija
24/35 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on katkeraa tekstiä monelta vastaavalta. Kiikuttaako kun omilla hiuksilla ei voi ylpeillä? Ootte noloja.

Vierailija
25/35 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lämäyttäisin kasan kirjoja prinsessan tukan päälle. Kun prinsessa vihaisena tuiskahtaa, toteaisin kuuluvalla äänellä "Ai anteeksi, oliko sinun tukka tässä minun pöydälläni? Hups, en yhtään huomannutkaan! Itsehän pidän pitkän tukkani aina kiinni ettei se ole tiellä, kas tässä sinulle lenksu niin saat sinäkin tukan kiinni!" Jos tekee vielä toisenkin kerran, ottaisin kaksin käsin tukasta kiinni ja vetäisin. Ja selittäisin että yritin vain letittää, kun on NIIN nätti ja pitkä tukka! (Sitähän tuolla käytöksellä haetaan, katsokaa kaikki kuinka pitkä tukka mulla on! Ja itsellänihän on siis ollut vuosia vyötäröön saakka tukka, mutta koulussa/harrastuksissa/töissä pidän sen AINA kiinni, juuriki siksi että muutenhan se olisi tiellä.)

No oletpa ilkeä ihminen. Mikä siinä on niin vaikeaa että kiinnittäisit kyseisen henkilön huomion esim. koskettamalla häntä ja sanoisit asiallisesti asiasta? Tuskin kukaan tahallaan haluaa toista häiritä pitämällä hiuksiaan noin, ei vaan välttämättä ole huomannut asiaa.

Vierailija
26/35 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mikä tunne minulle tulisi kun olet luennolla auditoriossa ja sen edessäsi siellä  istuvan hiukset roikkuisivat valtoimenaan vihkosi päällä ? 

No tuskin mikään,tai jos sattuisin huomaamaan niin saattaisin ehkä ohimennen  ajatella ,että 'aha,nuo kai sitten näköjään seurustelevat 'tms. mutta EN suinkaan  antaisi sen ajatuksen pitkään häiritä mielessäni luennon seuraamistani siellä, missä se  omiin opintoihini keskittyminen olisi kuitenkin se minun päätyöni sen  oman tulevaisuuteni varmistamisen kannalta.

Vierailija
27/35 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaisi vahingossa kaatua termosmuki pöydälle ja kansi saattaisi vahingossa aueta.  Varulta nostan vihkoni ennen kaatumista pois :)

Yleensä mun mukissa on kahvia maitolorauksen kera.  

Vierailija
28/35 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä se tunne on?

Tarvitko sä jotain apua tunteiden nimeämisessä vai mikä tämän ketjun idea on?

Muistatteko sen 90-luvulla tehdyn kirjan, jossa nimettiin arkiset ajatuksia herättävät ilmiöt suomalaisten paikannimien mukaan?

Mikäs tämän ilmiön nimi voisi olla?

Vierailija
29/35 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pännäinen?

Vierailija
30/35 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sido ne johonkin kiinni?

Vierailija
31/35 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Se tunne kun luulit saavasi kaksi, mutta saitkin viisitoista !"  ( ...ja joku pikkutyttö siinä kuvassa ilmeilemässä)

Mitenkä kauan siitä olikaan, kun tämä (...taisi olla kenkä-tms.) mainos täällä näkyi ?

Alkutalvesta se  taisi olla.

Ja tekstejä jo aletaan omaksua osaksi luonnollista, lukijoiden jo omakseen omaksumaa itseilmaisua... 

Eli :hyvin on sekin  mainosviesti uponnut tämän median seuraajiin,voisi nyt joku mainosten vaikutuksen tutkijakin tältä palstalta todeta....

Ihan huomaamatta ja tiedostamatta se mainoskieli siis on uponnut mennyt jonkun alitajuntaan-niinkuin sen on tietysti tarkoituskin mennä...

Vierailija
32/35 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purukumilla olen asian ratkaissut

Vierailija
33/35 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota omaselfie, se auttaa!

Hienoa, että aamupäivällä vauvapalstalla syntynyt sana on saanut jo tuulta alleen.

Vierailija
34/35 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivystykseen purkamaan tuota tunnetta , erityisesti nimeämään se ensin ja sitten rytinällä kokemaan se läpi ja sitten vasta kotiin

Vierailija
35/35 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuollaiselta kysyy onko sinulla vielä lapsuustukka niin yleensä viikossa on lyhentyneet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi