Mulla ei riitä töissä tekemistä kuin n.45 minuutiksi päivässä
Loppuajan teen omia hommia. Tänään ajattelin suunnitella lapsen syntymäpäiviä ja lukea yksiin pääsykokeisiin.
Työtehtäviä on pikkuhiljaa ripoteltu eri yksiköille ja se mitä mulla täällä on jäljellä työllistää kyllä kesällä sesonkiaikaan, mutta tähän aikaan vuodesta (oikeastaan 9kk vuodesta) ei ole todellakaan mitään tekemistä. Tai on jotain, mutta teen ne niin nopeasti, että pääosin vain pyörittelen peukaloita. Ne hommat mitä on, vaativat asiantuntemusta, niin sillä antavat mun täällä lusia ilmeisesti? Itse en enää kohta tiedä mistä mulle maksetaan. Ajatella, että raskaan työn tekijälle kuten siivoojalle maksetaan vähemmän kuin mulle tästä peukaloiden pyörittelystä.
Oon kysynyt lisähommia, mutta niitä ei yksinkertaisesti ole. Tietyt hommat on keskitetty tietyille yksiköille.
Turhauttavaa. Mulla on yksi lapsi sairaana miehen kanssa kotona tällä hetkellä ja kyllä tuntuisi tärkeämmältä olla siellä nyt eikä täällä tuijottamassa seinää. Onneksi on sentään noita omia hommia...
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
onko sulla vähän semmonen Reinikaisen Ylikomisario Rautakallio olo siellä toimistossa? :)
Ehkä vähän joo :D:D ap
Äänikirjoja mp3-soittimeen / puhelimeen niin menee tunnit viuhuen.
1) Etsi kotona Youtubesta mieluinen äänikirja, esimerkiksi Harry Potter (https://www.youtube.com/watch?v=sHkDYYa7SFc)
2) Mene http://www.vidtomp3.com/ sivulle
3) Laita Youtuben videolinkki www.vidtomp3.com -sivulle ja klikkaa Download
4) Odota kärsivällisesti että käännös on valmis ja lataa tiedosto koneellesi.
5) Siirrä mp3-tiedosto mp3-soittimeen tai puhelimeen ja kuuntele
Ei ole samoja ongelmia omassa lähärin hommassa...
Kaikki jotka sanovat "unelmahomma", voisivat kokeilla istua vaikka ihan kaksikin tuntia tuijottaen seinää. Jos se tuntuu vielä kivalta, kokeile neljä tuntia, tai kahdeksan. Sitten mieti että teet sitä "ei mitään" päivästä toiseen, viikosta, kuukaudesta, jopa vuodesta toiseen. Se ei todellakaan ole unelmahommaa, se on painajaismaista kidustusta. Ei näissä paikoissa yleensä voi nimittäin mitään itseään kehittävääkään tehdä, jos/kun ei saa käyttää esim. omaa läppäriä ja firman nettiliikennettä valvotaan, ja paikalla on pakko olla. On ihan syynsä sille, miksi esim. eristyssellissä ei ole mitään tekemistä, ja sekin on taidettu useimmissa länsimaissa jo kieltää liian julmana rangaistuskeinona vangeille!
Minäkin olin tuollaisessa työpaikassa. Oli aivan kamalaa. Pahinta oli se, että jokainen työtunti piti raportoida ja niistä laskutettiin asiakasfirmoja. Oli pakko keksiä tehneensä sitä ja tätä, vaikka todellisuudessa oli pyöritellyt peukaloitaan. Asiakasfirmat maksoivat kiltisti tekemättömästä työstä ja firmalla meni loistavasti. Tj osteli jatkuvasti autoja, veneitä ja prätkiä. Työntekijöillä oli pääsääntöisesti huonot palkat, monessa muussa paikassa olisi tienannut enemmän. Kestin vuoden tuota tyhjäkäyntiä ja sitten otin loparit,koska se alkoi jo käydä liikaa mielenterveyden päälle.
Nykyään olen kivassa työssä enkä kadu yhtään, että lähdin tuosta aiemmasta paikasta.
Huoh vaihda töitä mun kanssa. Tänään oli toisen työntekijän opetusta, omat työt ja 2. esimiehen nakituksia lisäksi. En tajua, miten taas selvisin päivästä. Terveisin yli 20 h liukumaa, mutta ei mitään mahiksia käyttää sitä.
Mä tuun hulluksi. "Today what I´ve been mostly doing.." Otin asiakseni ottaa selvää, minkäkokoinen vehje Kurt Cobainilla oli. Oon googlettanut paljon, mutta vielä ei ole selvinnyt.
Mitäs te muut työssä tylsistyneet ootte saaneet tänään aikaiseksi?
OMG :DDDDD Nauran vedet silmissä täällä itsekseni! Mulle ilmoitettiin juuri, että yhden mun parin kuukauden sovitun vapaan ajaksi otetaan tähän tuuraaja! Tänään haastatellaan paria tyyppiä. Ilmeisesti valinnan jälkeen mun on sitten perehdytettävä tyyppi siihen, kuinka istutaan paikoillaan 8 tuntia päivässä, mistä löytyy kahviautomaatti ja vauva-lehden keskustelupalsta!!!:DDD
Naurattaa ihan hitosti, oon varmaan sekoamassa lopullisesti!
Neuvoja, mitä tehdä kun oikeasti antavat tähän tyypin perehdytykseen?? Tänään olen aamulla hakenut kaupasta pullaa ja sen jälkeen oon lukenut kirjaa. Mulla ei olisi tällä hetkellä näyttää edes esimerkkiä, että "tällaista työtä tässä tehdään". Ei siis ole YHTÄÄN MITÄÄN.
onko sulla vähän semmonen Reinikaisen Ylikomisario Rautakallio olo siellä toimistossa? :)