Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuuko edelleen Turku-Tukholma-miniristeilyjen käyttäminen reittimatkana?

Vierailija
07.04.2017 |

Eli eivät kysele pois lähtiessä maihinnousukortteja? Onko viimeaikaista kokemusta?

Kommentit (6)

1/6 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt ymmärrä, miksi ei onnistuisi. Ei ne työntekijät perään huutele, jos et palaa laivalle takaisin.

Vierailija
2/6 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

En mä nyt ymmärrä, miksi ei onnistuisi. Ei ne työntekijät perään huutele, jos et palaa laivalle takaisin.

No esim Siljan varaussysteemistä kun katsoo noita Turun miniristeilyjä, niin siinä lukee, että "ei maihinnousua". Mutta vahtiiko ne sitä mitenkään? Reittimatkalaiset kuitenkin rynnii ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

No esim Siljan varaussysteemistä kun katsoo noita Turun miniristeilyjä, niin siinä lukee, että "ei maihinnousua". Mutta vahtiiko ne sitä mitenkään? Reittimatkalaiset kuitenkin rynnii ulos.

Ok. No sitten en kyllä osaa sanoa, tarkastavatko ne maihinnousukortit vai onko pois lähtiessä portit, jotka noilla oikeantyyppisillä korteilla aukeavat.

Vierailija
4/6 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysellä mitään kortteja, eikä ole mitään portteja. Harrastan itsekin samaa ja olen kyseisellä linjalla töissä.

Vierailija
5/6 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kysellä mitään kortteja, eikä ole mitään portteja. Harrastan itsekin samaa ja olen kyseisellä linjalla töissä.

Eli henkilökuntaakaan ei ilmeisesti kiinnosta asia ja se on noin niinkuin "yleisesti hyväksyttyä", vaikka virallisesti niin ei varmaankaan saisi tehdä?

6/6 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli henkilökuntaakaan ei ilmeisesti kiinnosta asia ja se on noin niinkuin "yleisesti hyväksyttyä", vaikka virallisesti niin ei varmaankaan saisi tehdä?

Henkilökunta saa kyllä poistua laivalta satamasta, noin niin kuin yleisesti ottaen kunhan palaa takaisin ennen työvuoron alkua. Vapaa-ajan matkoilla samat säännöt ja pykälät kuin muilla matkustajilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi