Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun... Tullaan väittää näkemänsä unen ja oman selfiekuvan perusteella...

Vierailija
07.04.2017 |

Että yritän tutun aviomiestä... En tiedä mitä ajatella asiasta...

Kommentit (223)

Vierailija
121/223 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tällaisesta väitteestä kokemusta, mutta kahjoista väitteistä kylläkin. Eli joku väittää jotakin ihan kahjoa jostakin ihmisestä (aina tosin kannattaisi jokaisen pohtia, mikä on kertojan motiivi), ja alkuun ihmiset ajattelevat, että onpa nyt outoa. Mutta kun tyyppi kertoo tätä tarinaa tarpeeksi monta kertaa, niin ihmiset alkavat uskoa jo vaikka mitä kahjoa ja laittavat sitten juoruilun nälässään näitä valheellisia juttuja eteenpäin. Ja ei kauaa mene, kun sitten joka toisella onkin jo louskuleukojen jengissä joku oma kokemus. Ja kun tarpeeksi monta kertaa leuka asiaa louskuttaa, niin eiköhän se jo kirkossakin kuulutettua ole. Mutta sitten kun vähän kaivelee, selviää, ettei ole edes oltu paikalla saati nähty itse mitään, mutta "tiedetään" vaan. "Kyllä mä nyt tiedän..." riittää aika monelle todisteeksi. Välillä kyllä epäilen ihmisten arvostelukykyä ja älykkyyttä ihan tosissani.

Ja sosiopaattiset ihmisethän käyttää tätä hyväkseen siten, että kun kertoo jollekin henkilölle kahjon ja valheellisen tarinan jostain ihmisestä, nämä ihmiset sitten ensi kertaa kohdehenkilön oikeasti tavatessaan näkevät henkilön käytöksen tämän tarinan värittämänä. Vielä parempi jos sekoittaa vähän henkilön normaalia käytöstä ja piirteitä siihen kahjoon tarinaan, niin sehän sitten uppoaakin jo kuin veitsi kuumaan voihin.

Ja ilman sen kummempaa panostakaan, ihmiset ja jopa viranomaiset uskovat mitä kahjompia stooreja, koska ihminen näkee, mitä haluaa nähdä. Ihan arkipäiväinen ja asiaan mitenkään liittymätönkin käytös tulkitaan asiaa tulevaksi. Mitä mukavin käytös onkin vaikkapa todiste hirviömäisyydestä. Näin ihmisen mieli toimii, se etsii todisteet omalle näkemykselleen tai ennakko-oletukselleen. Siinä ei järki, todisteet tai mikään muukaan paina.

Tästä luin joskus sellaisen esimerkin, että joku pomo oli syyttänyt väärin perustein alaistaan omien toiveidensa ja luulojensa perusteella varkaaksi. Asia selvisi myöhemmin: varkautta ei ollut tapahtunut. Mutta vielä vuosienkin jälkeen henkilö törmäsi ns. kylillä juttuihin, joiden mukaan hän on varastanut työpaikaltaan. Eli kerran luotua mielikuvaa ja vääriä puheita on lähes mahdotonta korjata. Vähintään epäilys jää aina. Pelkillä puheilla, luulotteluilla ja pienillä päillä, joihin tällaiset uppoavat, on tuhottu monta elämää.

Vierailija
122/223 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/223 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
124/223 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tollasessa käytöksessä oo mitään logiikkaa tai järkeä..

Vierailija
125/223 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sinä oikein teet siinä "omaselfiessä"? Vokottelet sitä miestä?

Noloa on enemmän tuollaiset typerät provo kysymykset, kuin ap:n alku sähläys.

Vierailija
126/223 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ounou...

Vierailija
127/223 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
128/223 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä?? Noloo tulla väittämään noin toiselle..

Vierailija
129/223 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
130/223 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tästä aiheesta synny keskustelua? On varmasti monia, jotka ovat joutuneet ties minkä mustiksen tai kahelin väittämien kohteeksi...

Vierailija
131/223 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
132/223 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
133/223 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tästä aiheesta synny keskustelua? On varmasti monia, jotka ovat joutuneet ties minkä mustiksen tai kahelin väittämien kohteeksi...

Sanos muuta..

Vierailija
134/223 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli nähnyt unta että vien hänen kihlattunsa ja seuraavana päivänä sain vihaisen puhelun kaveriltani ja huusi täysillä että meidän välit on poikki, ei auttanut minun puolustelut tai ihmettelyt aiheesta. Tämä tuli ihan puskista minulle, kaiken lisäksi en ole nähnyt kuin kaksikertaa miehen juhlissa (mies ja kaverini asuvat eri paikkakunnilla). Itse asun ihan eri paikkakunnalla.

Vierailija
135/223 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
136/223 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
137/223 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mun frendi tulisi sanomasn tuollaista niin kyllä puhuttelun pitäisin, en mä tollasta niele.

Vierailija
138/223 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun mä yritän tulkata? Joku on nähnyt sinusta unta ja on vahvistanut unensa antamaa mielikuvaa nähtyään sinun selfiekuvasi? Ja näiden perusteella olettaa, että yrität jonkun toisen aviomiestä?

Voihan sen asian selittää monella tavalla toki.

Tai sitten ap:n ottaman selfien taustalla on makoillut tämän ystävän mies alastomana sängyllä ja nyt ihmettelee miksi selfien perusteella syytetään jostain.. Mistäpä näitä tietää :D

Maisa?

Eihän tossa ole mitään järkeä? Että mukamas selfiessä nakuna makaisi taustalla se mies...

Vierailija
139/223 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa haukkumista ja alentavaa käytöstä toisen aloituksen kirjoitustavasta yms. Sitten kun asia saatiin kirjoitettua selkeämmäksi ja suoraviivaisemmaksi, niin hävisi haukkujat pois?

Sanos muuta? Ekana haukutaan jne ja sitten kun asia selkenee, niin keskustelu tyrehtyy?

Vierailija
140/223 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekava aloitus on, mutta kyllä sai jutusta irti, mistä on kyse. Mitäköhän tuollaisesta ajattelisi? Hhmm, väittäjällä ei ole kaikki kunnossa todellakaan, kun noin tulee yhtäkkiä väittämään :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan