Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***ELOKUISTEN LOPPUVIIKKO (to-su)***

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pk-seudulla on myös ihana ilma, käytiin koko perhe kävelyllä ja kivaa tuntui pojallakin olevan vaunuissa, vaikka yleensä vaunuissa kököttäminen käy pikkuisen hermoille, kun ei voi tehdä mitään eikä ryömiä mihinkään.

Ja myös yksi laihduttaja lisää ilmoittautuu... :) Raskausaikana tuli 20kg lisää, mutta ne tippuivat nopeasti synnytyksen jälkeen. Nyt kun olen pojan kanssa päivät kotona, tulee mussutettua kaikenlaista eri tavalla kuin töissä ollessa. Ja sen huomaa... Löysin jostain vuosia sitten kaveriltani saamani Painonvartijoiden jotkut vanhat pistetaulukot ja vähän niiden mukaan yritän syödä. Saas nähdä kuinka käy, sillä mun laihdutukset ja urheilut loppuu yleensä siihen, kun kahdessa viikossa en olekaan häikäisevässä kunnossa. :) Kaikki pitkäjänteinen liikunta ja ruokavalion noudattaminen ei todellakaan ole siis yleensä mun heiniä. Nytkin on tosi vaikea saada peffaansa liikkeelle, mutta jos nyt jaksaisi edes tuon ruokavalion pitää niin, että paino oikeasti laskisi eikä vain pari kiloa, jotka ovat ensi viikolla takaisin.

Ostettiin poitsulle viimeinkin syöttötuoli, vaikka istuminen onkin vielä vähän kiikkerää. Syöttötuolissa kyllä istuu ihan pönäkästi, kun laittaa tyynyn selän taakse. Vähän oli pollean näköinen, kun istua törötti siinä syöden maissinaksua, kun me miehen kanssa syötiin keittoa. :)

Ja yllättäen poistun taas vaipan vaihtoon... :)

Vierailija
22/25 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä syntinen äiti nauttii vähän lonkeroa...uups!!! Vietettiin tänään tuon poikapuoleni 8v synttäreitä, pikkuneiti oli aivan touhussaan taas, kun kova vilske ja vilinä käynnissä. Tykkää kiljua ja huudahdella, joten meteli oli välillä korvia huumaavaa...

Laihdutus taitaa olla aika monella menossa. Mulla aivan päinvastainen ongelma. Kaikki vaatteet liian isoja ja vois koko vaatekaapin sisällön viedä kierrätykseen, kun raskis. Kummallista vaan, kun painoa varmaankin saman verran kun ennen raskauttakin (49-52 about), mutta vaatteet tulleet liian isoiksi.

Olen varmaan jonkinlainen luonnonoikku, kun kahdesti ollut raskaana ja heti laitokselta kotiuduttuani olen samoissa mitoissa, kun ennen raskautta, mahan kohdalla vaan lommo.

Joskus ollut av-puolella kädenvääntöä ko. aiheesta, eikä kukaan tahdo uskoa tuollaista. Sitten ihmetellään kuinka julkkikset aina palautuu hetkessä entisiin mittoihinsa....Kyllä se vaan on mahdollista, myös meille tavallisille " maalaistolloille" ;-))

Joutuu aivan pakottaan itsensä syömään suklaata (huom. inhoan suklaata), ettei olisi posket niin lommolla..no, ongelmansa kullakin.

Nyt neitiä nukuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö joku täällä elokuisten pinoissa soppaillut joskus(rasvanpolttokeitto)

onko haittaa jos imettää ja samalla toteuttaa sitä soppakuuria???

poika kylläsyö jo hirveesti kiinteitä. eli osittaisimetän

Vierailija
24/25 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heather: mä olen myös D1! Soppailu onnistui ihan hyvin, tietenkin vähän soveltaen noita ohjeita. Join tuoremehua niinäkin päivinä kun ohjeiden mukaan ei olisi kuulunut. Ja iltasin söin pari palaa näkkäriä tms. jotta yöllä ei olisi mennyt hypoille. Tuosta sopastahan ei hiilareita tule ollenkaan, mutta mulla se kyllä riitti silti pelkästään ruoaksi. Aika paljon mittailin sokereita sen viikon aikana, ja hyvin meni!

Tiikuko se kysyi imetyksestä soppailun aikana... Mä täysimetin vielä kun ekan kerran kokeilin tota soppadiettiä. Join paljon ja kuten sanoin, pidin vähän sovellettua kuuria. En huomannut maidontuotannossa mitään muutosta.

Uudestaan pitäisi taas vetästä tuollanen viikon kuuri... Jännä että ekalla kerralla mulla toi toimi hyvin ja jaksoin olla sen viikon ajan tiukkana. Pari kertaa olen uudestaan keittänyt sopan ja päättänyt pitää viikon kuurin, mutta molemmilla kerroilla lopahti muutaman päivän jälkeen :( Vielä pitäisi ainakin 5kg saada pois että olisin suurin piirtein samoissa kiloissa ku ennen raskautta... Huoh. Mulla imetys ei kyllä ole kiloja vienyt yhtään, kaikki mikä on pudonnut näiden 8kk aikana, on ollut kovan työn takana. Tylsää, minä kun luulin että imetys auttais laihtumaan!!

Vierailija
25/25 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuijaa kun nukuttaa.... oltiin äidin ja siskon kanssa eilen viihteellä, ja paljon oli mielenkiintoista taiteilijaporukkaa liikkeellä :0)! Hyviä keskusteluja virisi...

Anemos: Kiva, että meidän pinossa on joku toinenkin D1!!!! Miten paljon sait soppakuurilla lähtemään kiloja?

Mä meinasin kanssa korjailla matalia tuolla tuoremehulla, jos on tarvis...

Jahas, nyt tyttö heräsi.

Heather ja neiti-nessukka7kk