Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva kohta 8kk ja puurot ei kelpaa

20.01.2006 |

Heips!

Olipas hankala saada käyttäjätunnukset kun kaikki nimimerkit oli käytössä. No,sainpas vihdoinkin! Eli ekaa kertaa kirjoitan vaikka tyttö onkin jo kohta 8kk.Ongelmana on,ettei puurot eikä vellit kelpaa. Näitä koitan tarjota aamulla sekä illalla ennen nukkumaan menoa. Tyttö syö edelleen öisin,koska vaivana on atooppinen iho. Yöllä herätään useaan otteeseen kun kutittaa. Sitten imetän vähän ja uni taas maittaa ja tyttö rauhottuu. Olen miettinytkin,että tyttö juo niin yöllä niin paljon maitoa,ettei aamulla yksinkertaisesti jaksa syödä puuroa.

Iltaisin taas syöminen vain ei suju. Olen yritännyt aikaistaa puuron syöntiä illalla esimerkiksi annan jo puuroa klo 19,mutta ei vaan uppoa. Puuroina olen kokeilut maissipuuroa ja sitten riisipuuroa. Muita ei voi oikein antaa kun on allerginen. Kaurapuuroa ehkä voiskin,kun ei ollut allerginen niin pahasti. Olen yrittänyt lisätä marjoja puuron joukkoon yms.,mutta kun laittaa vain syöttötuoliin illalla,niin huuto alkaa heti. Päivällä syö kaksi kertaa lihasosetta. Päivälläkin imetän ja annan kurkkua tai banaania välipalaksi. Eikös aterioita pitäisi olla kuitenkin jo se viisi per päivä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vajaa 8-kuinenkin lopetti jokunen aika sitten puuron syömisen, harmi koska aamupuuro oli kiva keittää ja syödä itsekin, nyt ei tuu keitettyä... Terkkari epäili et koska meillä kans muksu saa 2 liha-ateriaa päivässä, se ei enää jaksa puuroa. Alkuun meillä puuro oli just se paras juttu päivässä ja kaveri veteli tosi isoja annoksia! Siirryttiin takaisin velleihin ja niitä meni alkuun nihkeesti kans (jotain 50ml kerralla...) mut nyt maistuu taas purkillinen aamuin illoin. Yöimetykset ei lisääntyny; päinvastoin, unikoulun (=oppi nukahtamaan illalla omaan sänkyyn tassuttelun ja oman yninän säestämänä) ansiosta yösyöttökin on vasta klo 6-7 aamulla (iltavelli yleensä 8-9 maissa ja sen päälle vähän tissiä jos kelpaa, yleensä ei kelpaa). Kokeile sinäkin vellejä tai anna sit hed.soseita jos allergiat sen sallii; minäkin annoin välillä soseita ja jogurttivalmistetta ja vaikka mitä kokeeksi.

Vierailija
2/2 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä palailen maissivelliin,joka oli tytön suosikki silloin kun aloittelin kiinteitä:) Onneksi tuo lihasose maistuu päivällä oikein hyvin. Kuuluu vaan nam,nam,nam.On se niin söpö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla