Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tajua miten se kuukuppi toimii...kertohaan nyt joku?

Vierailija
23.03.2006 |

Siis kun kuvittelen et pimpsaan työnnetään joku muovinen kuppi, ja sit se täyttäyy kuukautisverestä...Sit tarvii varoa ettei se veri läisky yli, huuhtoa se jossain käsienpesualtaassa, yök, ja taas pistää takas...Jotenkin musta tuntuu et ei mee näin, mut miten???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo... voiko raskaana käyttää kuukuppia?

Heh. heh...

Kellä on menkat raskaana? Järki käteen!

Vierailija
2/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis kun kuvittelen et pimpsaan työnnetään joku muovinen kuppi, ja sit se täyttäyy kuukautisverestä...Sit tarvii varoa ettei se veri läisky yli, huuhtoa se jossain käsienpesualtaassa, yök, ja taas pistää takas...Jotenkin musta tuntuu et ei mee näin, mut miten???

Ei mulla ainakaan koskaan sitä verta oo siellä niin paljon, että pitäis sen läiskymistä varoa. Noin se suunnilleen menee kuin arvelit. Laita googleen kuukuppikunta ja löydät hyvää tietoa :-)

Mulla on ollut kuppi nyt noin puoltoista vuotta enkä koskaan luovu. Maailman paras keksintö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epämääräseltä sait sen kuulostamaan =))

Ei sitä mitään tarvi varoa niin kauheesti ellei ohan täyteen päästä (mikä kestäis aika kauan se täyttyminen)

Ei kuivata limakalvoja ollenkaan

ei tunnu missään.....

http: //kuukuppikunta. net/

Vierailija
4/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä parasta, kupin kanssa voi menkkojenkin aikana nukkua ilman rihmankiertämää, tamponejahan ei suositella yökäyttöön. Ja ei tarvitse pelätä mitään hajuja. Olen vuoden käyttänyt kuppia ja erittäin tyytyväinen siihen!

Vierailija
5/8 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolia. Itselläni on sekä Mooncup että kotimainen Lunette. Oikeasti potuttaa että tajusin tämän vaihtoehdon vasta pari vuotta sitten.

Vierailija
6/8 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjennät. Eli vaikka läiskyis, niin ei haittaisi.

Ainut miinuspuoli on se, että esim. reissussa ei aina voi tietää onko joka vessassa jossa käy lavuaari tai alapesusuihku, joten ei tiedä saako kuppia huuhdeltua. Näissä tilanteissa sen voi toki pyyhkiä paperilla ja laittaa takaisin ja huuhdella sitten myöhemmin.

Vierailija
7/8 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menkkojen alussa öisin kuppi tulee kyllä täyteen mutta kuukautisveri ei ole niin " juoksevaa" kuin esim. haavasta tuleva, ei siis läiky helposti tms.

Vierailija
8/8 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehautteletteko kuukautisten aikanakin kuppia?