Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatelkaa jos Jeesus olisi ollut teidän veli

Vierailija
06.04.2017 |

Niin eikö se riipaise mitä viattomalle miehelle tehtiin?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos syyttä suotta iskettäis naulat käsiin, niin voishan se vähän syödä miestä. Mutta mä olisinkin eheyttänyt veljeni ajoissa, ettei se olisi jostain olemattomista höpissyt.

Vierailija
2/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen maailmassa on jokaisen vähinyään 17 s - serkku elikkä olemme todella kaikki sukulaisiakin keskenämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut raamatun useaan kertaan. Hiukan aikaa sitten luin Matteuksen evankeliumin...ja meinasin oksentaa.

Tajusin tunnetasolla Jeesuksen kokeman epäoikeudenmukaisen kohtelun.

Tarina on hirveä.

Vierailija
4/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään syytön ollut, väitti olevansa Jumalan poika, vaikkei ollut ja se koettiin rienaukseksi.

Vierailija
5/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten oksettaa koska näen nuo samat kuviot nykypäivänä.

Jos Jeesus tulisi nykypäivänä maailmaan ristille joutuisi taas.

Vierailija
6/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän riehui siellä temppelissä ja aiheutti varmaan taloudellista tappiota niille fariseuksille. Takuulla rikkoi jotain irtolaisuuspykälää ja kokoontumispykälää, ja oliko siellä öljymäelläkään yöyminen laillista? Niin?

Vierailija
7/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään syytön ollut, väitti olevansa Jumalan poika, vaikkei ollut ja se koettiin rienaukseksi.

Jeesus ei ikinä sanonut olevansa Jumalan poika. Hän sanoi itseään Ihmisen Pojaksi. Hän puhui kyllä Isästä joka on hänet lähettänyt.

Vierailija
8/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipaisee.

Jumala antoi ainoan Poikansa syntiemme sovitukseksi ja avasi meille mahdollisuuden päästä taivaaseen, wau.

Vierailija
9/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ansaitsee tulla tapetuksi vai?

Varmasti siellä hulluja oli jotka sanoi mitä sanoi.

Minä sanoisin, että todellinen syy oli se, että fariseukset pelkäsivät menettävänsä vallan ja kunnioituksen kansan keskuudessa.

Jeesuksen perässä kun kulki kansa.

Jeesus rehellisenä ihmisenä ( tai Jumalan poikana) sanoi suoraan fariseuksille miten tekopyhiä nämä olivat. Fariseukset kuitenkin ahdistelivat Jeesusta ei Jeesus fariseuksia.

Fariseukset etsimällä etsivät jotain josta syyttää Jeesusta ja vetivät soppaan mukaan Rooman vallan miehet.

Vierailija
10/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarttisi enää Alkossa käydä eikä maksaa lääkäreistä ja lääkkeistä.

Vierailija
11/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipaisee niin että itkisin vaivalla jonotetut ilmaiset ämpärit piripintaan.

Vierailija
12/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastan teidät lukemaan Matteuksen evankeliumin ilman ennakko tunnelmia. Siis pyrkuen lukenaan sen tarinana jota ette aiemmin ole kuulleet.

Vierailija
13/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa että siellä oli ennen lasten uhraaminen ja eläinten lahtaaminen tavallista mutta Jeesus halusi lopettaa kaiken tuon kokonaan ja antoi itsensä kaikkien puolesta ! Moniko olisi pystynyt samaan?

Vierailija
14/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laupeutta minä olen tullut tuomaan en uhria sanoin Jeesus silti! Ja anoi Jumalalta armoa tekijöille vielä päälle. Koska nämä eivät tiedä mitä he tekevät.

Vierailija
15/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään toista uhria eikä karitsaa eikä lasta enää tarvi uhrata koska Jeesus lopetti sen verellä läträämisen . Ajatelkaa: Ei enää uhria eikä uhraamista Jumalalle. Se kaikki on jo täytetty.

Eikö vedä aika kiitolliseksi mitä teki? Eläinparatkin saivat olla rauhassa ja saada rakkautta ihmisten lisäksi.

Vierailija
16/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kansankiihottaja ja troublemaker se oli roomalaisten mielestä ja roomalaiset toimivat kuten silloin on tapana.Sitten sen agitaattorin ympärille luotiin kokonainen kultti ja uskonto.

Jos mun veli pitäis itseään jumalan poikana mä toimittaisin sen suljetulle. Ois vaan niin noloa.

Vierailija
17/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juutalaiset lääkärit se en psykiatrian taisivat keksiäkin? Sieltä on tullut pahinta että parasta totisesti.

Vierailija
18/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin sen hipin katkolle

Vierailija
19/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus kuoli muutamassa tunnissa, kun ei niin jumalaiset ristiinnaulitut yleensä viruivat vuorokausukaupalla. Olisin ollut kiitollinen jos veljeni olisi päässyt noin vähällä - mikäli minulla siis olisi ollut veli joka olisi ristiinnaulittu.

Vierailija
20/79 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettäisin sen hipin katkolle

Hänellä oli ammattikin puuseppä mutta saarnaamistyö alkoi aikuisuudessa. Aika hyvin homma eteni kun maailman eniten luettu tarinansa on. Ei ihan turhis- hippi siis. Hän ei nautiskeluihin juuri tainnut paneutua eläessään.