Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti, nyt loppui broileri syönti. ESBL-bakteeri voi aiheuttaa keuhkokuumeen, virtsarakon tulehduksen tai umpisuolen/sappirakon tulehduksen. Damn!

Vierailija
06.04.2017 |

http://m.iltalehti.fi/uutiset/201704062200098482_uu.shtml

Sellaiseen virtsikseen ei sitten tavalliset antibiootit käykään. Ja kohta hoitovaste on niille harvoille tehoavillekin antibiooteille mennyttä.

Tässä on kyllä luomuteollisuuden mahdollisuus, jos pystyvät todistamaan puhtautensa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No montako vuotta oot broileria syönyt ja montako kertaa olet sairastunut kyseisiin tauteihin?

...

Ikinä en ole enkä tule kaksi jalkaista lihaa suuhuni panemaan, joskus kylläkin jotain haarahaukkaa pannu

Vierailija
22/26 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi syödä lihaa, johon ei saa paljain käsin koskea?

No voi helvetti. Mitä tässä enää uskaltaa syödä kun broileri on bakteerista, naudanliha voi olla mätää, sika on helvatin epäeettistä eikä maistu enää edes hyvälle.

Se on ongelle lähdettävä...ainiin mutta elohopea, dioksiini ja PCB. 

Alan sympata kasvissyöntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/26 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikast monella on ESBL, varsinkin ikäihmisten ja pitkäaikaissairaiden kanssa tekemisissä olevilla. Ei ole maailmanloppu, edes noille vanhoille ja sairaille.

Vierailija
24/26 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea on oma kanala. Ei tarvitse broileria syödä. Omat kukkotiputkin saavat rauhassa kasvaa isoksi ja syödään sitten kun niistä tulee ärsyttäviä. Kyllä kunnon itse kasvatettu kana on jotain ihan muuta kuin tehobroileri.

Vierailija
25/26 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea on oma kanala. Ei tarvitse broileria syödä. Omat kukkotiputkin saavat rauhassa kasvaa isoksi ja syödään sitten kun niistä tulee ärsyttäviä. Kyllä kunnon itse kasvatettu kana on jotain ihan muuta kuin tehobroileri.

Oon kade.

Vierailija
26/26 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää luomua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi