Hesari: "Nuoret naiset vetoavat miehiin, mutta syynä ei ole vain kaunis iho tai energisyys"
"Yleisesti varmaan ajatellaan, että nuorissa ihmisissä viehättää juuri nuoruus: kaunis iho, notkeus, spontaanius, energisyys, ehkä trendikäs pukeutuminenkin.
Mutta kyse voi olla myös sukupolvista.
Esimerkiksi oman ikäluokkani naisilla näyttäisi olevan aika perinteinen käsitys deittailusta: miehen kuuluu pyytää naista treffeille ja miehen kuuluu pyytää nainen kotiinsa.
Kymmenen vuotta minua nuoremmilla eli kolmekymppisillä on modernimpi käsitys miehistä ja naisista. Se on nuoremmissa naisissa huomattavasti viehättävämpi asia kuin vaikka kaulan iho.
Vuonna 1985 syntyneitä on muutenkin helpompi tapailla kuin vuonna 1975 syntyneitä, koska he ovat tottuneempia kepeään deittailuun."
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut saman jutun mutta vielä kolmekymppisiä nuoremmissa. Omanikäiset kolmekymppiset naiset vaatii mieheltä jo aika paljon kaikkea statusta ja varallisuutta. Pitäisi olla suunnilleen omakotitalo ja uran huipulla. Näin kärjistäen. Parikymppiset naiset on taas todella helppoja pokattavia ja heitä saa seksiseuraksi tuosta vaan. Parikymppiset naiset ei tenttaa että mitä teet työksesi ja "missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua" ihan kuin jossain työhaastattelussa. Rennompaa ja hauskempaa tapailla nuoria naisia. Ja vaikka palstan femakot muuta väittää, niin kyllä niitä nuoria naisia kiinnostaa vanhemmat miehet. Tiedän tämän kokemuksesta.
Totta kai 3-kymppistä naista kiinnostaa onko sinulla varallisuutta vai suunnitteletko että ryhdyt naisen elätettäväksi. Mutta keskity niihin nuoriin naisiin jos kerran kiinnostus on molemminpuolista. Heistä tosin et saa havittelemaasi elättäjää.
Mitähän varten tuo yllä oleva poistettiin? Kävikö kolmekymppisen naisen itsetunnolle kun ei kelpaa minulle?
Miksi kenenkään itsetunnolle kävisi, että ei pääse elättämään sinua?
Eli osu ja uppos.
Taidat olla työtön, vai mitä?
Ja tekee vielä kipeetäkin :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kyselen kaikilta, että kiinnostaako aidosti ketään kolmekymppistä tai vanhempaa naista enää kevyesti "tapailla" tai "deittailla" ketään? Ja jatkuvasti vielä uusia ihmisiä ilman aikomustakaan edetä mihinkään siinä suhteessa? Itseäni ei ainakaan kiinnostaisi tuollainen toiminta enää pätkän vertaa. Miten tuollaista jaksaa vuosien ajan ja vielä nelikymppisenäkin harrastaa? Koska todellisuudessahan toisen varallisuus tai mitkään tällaiset asiat eivät kiinnosta silloin kun itsellä ei ole mitään siinä suhteessa kiinni, eikä tulevaisuus sen ihmisen kanssa kiinnosta.
Minua ei kiinnostanut, 33-vuotiaana. Tosin tapasin sitten miehen, jonka kanssa yllättäen kiinnostikin. Mutta tosiaan, kevyt tapailu oli kiikarissa ja ehkä sitten siitä syystä miehen varallisuus ei merkinnyt yhtään. Tai erään miehen tapauksessa asiaan oli pakko kiinnittää huomiota, kun kyseessä oli puolityötön pilvenpössyttelijä-muusikko, joka alkoi jo toisilla treffeillä vihjailla, että hänellä menee kämppä alta ja jotain pitäisi keksiä. Vink vink. Hänen kiinnostuksensa lopahti, kun tajusi että en halua vakavaa suhdetta, eli muuttaa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut saman jutun mutta vielä kolmekymppisiä nuoremmissa. Omanikäiset kolmekymppiset naiset vaatii mieheltä jo aika paljon kaikkea statusta ja varallisuutta. Pitäisi olla suunnilleen omakotitalo ja uran huipulla. Näin kärjistäen. Parikymppiset naiset on taas todella helppoja pokattavia ja heitä saa seksiseuraksi tuosta vaan. Parikymppiset naiset ei tenttaa että mitä teet työksesi ja "missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua" ihan kuin jossain työhaastattelussa. Rennompaa ja hauskempaa tapailla nuoria naisia. Ja vaikka palstan femakot muuta väittää, niin kyllä niitä nuoria naisia kiinnostaa vanhemmat miehet. Tiedän tämän kokemuksesta.
Totta kai 3-kymppistä naista kiinnostaa onko sinulla varallisuutta vai suunnitteletko että ryhdyt naisen elätettäväksi. Mutta keskity niihin nuoriin naisiin jos kerran kiinnostus on molemminpuolista. Heistä tosin et saa havittelemaasi elättäjää.
Mitähän varten tuo yllä oleva poistettiin? Kävikö kolmekymppisen naisen itsetunnolle kun ei kelpaa minulle?
Miksi kenenkään itsetunnolle kävisi, että ei pääse elättämään sinua?
Eli osu ja uppos.
Taidat olla työtön, vai mitä?
Ja tekee vielä kipeetäkin :)
Sepä ikävää. Työttömille on ilmaisia terveystarkastuksia.
On varmaan itsestäänselvää, että nuoret naiset kiinnostavat vanhempia miehiä, ja nuoremmat miehet vanhempia naisia. Toinen kysymys kokonaan on se, mitä nämä nuoremmat saavat vanhemmasta kumppanista, ja jos vanhempi osapuoli ei ole poikkeuksellisen hyvännäköinen, karismaattinen, älykäs tms, hän ei tule nuorempaa seuraa helposti löytämään.
Kirjoittaja ei tajunnut, että 1965 syntyneitä naisia vasta helppo onkin deittailla. On isot lapset, maksettu asunto, työ, omia harrastuksia. Ei tenttaa miesten varallisuutta tai ammattia. Seksin, matkustelun ja hauskanpidon merkeissä on mukava tapailla. Eikä muuten kaikki tosiaan ole rupsahtaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3-kymppistä naista kiinnostaa miehen varallisuus vain ja ainoastaan sen takia että haluaa itse miehen elätättäväksi.
Itse asiassa miehet ovat yleensä niitä elätettäviä.
No nyt on av-mamma ihan uusilla hallusinaation tasolla! :-D
Mitä sä olet ottanut?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaja ei tajunnut, että 1965 syntyneitä naisia vasta helppo onkin deittailla. On isot lapset, maksettu asunto, työ, omia harrastuksia. Ei tenttaa miesten varallisuutta tai ammattia. Seksin, matkustelun ja hauskanpidon merkeissä on mukava tapailla. Eikä muuten kaikki tosiaan ole rupsahtaneita.
Johtunee ihan siitä, että kirjoittaja oli viimeksi treffeillä 1996 ekana opiskeluvuonna.
Tämä toki pätee molempiin sukupuoliin :-)
60-luvulla tehtiinkin vielä laatuihmisiä.. sen jälkeen onkin tullut näitä pintoliito muovi-ihmisiä roppakaupalla.. tai muuten vai bimboja.. miehiä tai naisia
Onpa Hesarin journalistinen taso vajonnut alas. Eikö kyseisen kolumnistin esimies edes vilkaise, mitä juttuja tämä tyhjäntoimittaja kirjoittelee, saatika että ne olisivat edes jollain tavalla julkaisukelpoisia. Ja ehei, tämä ei edes ole ensimmäinen kerta.
Aiheessa ei sinällään ole mitään vikaa. Vikaa on siinä, että kyseisellä toimittajalla ei ole mitään kykyä ajatella asioita syvällisemmin, hakea ja esittää niitä näkökulmia, argumentoida kunnolla, tai edes harrastaa minkään sortin tutkivaa journalismia. Aiheen käsittely jää ohueksi ja jälki on sellaista, että se olisi voinut tulla lukioikäisen pojan kynästä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa Hesarin journalistinen taso vajonnut alas. Eikö kyseisen kolumnistin esimies edes vilkaise, mitä juttuja tämä tyhjäntoimittaja kirjoittelee, saatika että ne olisivat edes jollain tavalla julkaisukelpoisia. Ja ehei, tämä ei edes ole ensimmäinen kerta.
Aiheessa ei sinällään ole mitään vikaa. Vikaa on siinä, että kyseisellä toimittajalla ei ole mitään kykyä ajatella asioita syvällisemmin, hakea ja esittää niitä näkökulmia, argumentoida kunnolla, tai edes harrastaa minkään sortin tutkivaa journalismia. Aiheen käsittely jää ohueksi ja jälki on sellaista, että se olisi voinut tulla lukioikäisen pojan kynästä.
Jos hän tosiaan on ikisinkku, niin ymmärtäähän tuon. Ikisinkkuudelle on aina syynsä.
Tyypin kannattaisi keskittyä tekemään juttuja joistain toisista ihmisistä ja ilmiöistä, kun oma sisäinen maailma on sellainen, että siihen on lukijan vaikea samaistua.
Tuo Hesarin kolumnistiherra on ennenkin antanut vakavaa aihetta ymmärtää, että hän on aaveen ikis-uli tai ainakin yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Hesarista on hyvää vauhtia tulossa pelkkä ihmissuhdepalsta. Mutta tuo oli singahtanut hetkessä luetuimpien juttujen joukkoon. Hesari on kohta Suomen kolmas iltpäivälehti, samaa tasoa.
En lukenut juttua sieltä, koska yhden ihmisen mielipidekirjoitus ei hetkauta minua yhtään enempää kuin kenen hyvänsä täällä naputtelijan. Kirjoittaja ei ole oivaltanut todellisuudesta mitään syvällistä, yhtään enempää kuin kukaan täällä. Onneksi en maksa Hesarista mitään. Tuntisin itseni yhtä huijatuksi kuin sillon, kun joskus kauan sitten ostin naistenlehtiä.
Olen kyllä itse 3-kymppinen ja "moderni". Mutta tuollainen yritys muokata ihmisten käytöstä haluaamaansa suuntaan lehden palstalla saa kyllä ärsyyntymään. Samoin kuin 10 vuotta vanhemmat miehet, jotka yrittävät lähestyä.
Jos 10 vuotta vanhempi mies lähestyy, niin kai sanot ettei sinua saa lähestyä koska ärsyttää.
Entä jos 10 vuotta nuorempi lähestyy? Ärsyttääkö? Onko ikä kaikki kaikessa?
Missä on raja? 7 vuotta? 5 Vuotta? Vaiko 2,6754 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus. Tää sama (syystäkin) ikisinkku kirjoittaa vuodesta toiseen noita samoja juttuja deittailun vaikeudesta. Jostain kumman syystä on aina sinkku vuodesta toiseen ja se syy löytyy aina jostain muualta. Viitisen vuotta sitten ulisi Olivia-lehdessä sitä, kuinka epäreiluja deittisivustojen kumppaninhakukriteeristöt ovat. Hän ei tyhjätaskuna ja freelancerina ikinä päädy edes naisten hakutuloksiin, mielestään. Mikäköhän itkuvirsi on tämän suhteen nyt Tinder-aikakaudella. Lyhyys estää treffeille pääsyn tällä kertaa? Vaiko oma ikä? Aina on jotain väärin, muualla kuin itsessä.
Veikkaan, että samoja juttuja kirjoittelee vielä kymmenenkin vuoden päästä. On se joillain niin vaikeaa.
Ois kyllä jo aika surkuhupaisaa, jos itkisi siitä, että miehet vaatii naiselta pituutta tai miehekästä ulkonäköä, kun ei hänelle itsellekään kelpaa kuin se kaunein nuori nainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus. Tää sama (syystäkin) ikisinkku kirjoittaa vuodesta toiseen noita samoja juttuja deittailun vaikeudesta. Jostain kumman syystä on aina sinkku vuodesta toiseen ja se syy löytyy aina jostain muualta. Viitisen vuotta sitten ulisi Olivia-lehdessä sitä, kuinka epäreiluja deittisivustojen kumppaninhakukriteeristöt ovat. Hän ei tyhjätaskuna ja freelancerina ikinä päädy edes naisten hakutuloksiin, mielestään. Mikäköhän itkuvirsi on tämän suhteen nyt Tinder-aikakaudella. Lyhyys estää treffeille pääsyn tällä kertaa? Vaiko oma ikä? Aina on jotain väärin, muualla kuin itsessä.
Veikkaan, että samoja juttuja kirjoittelee vielä kymmenenkin vuoden päästä. On se joillain niin vaikeaa.
Ois kyllä jo aika surkuhupaisaa, jos itkisi siitä, että miehet vaatii naiselta pituutta tai miehekästä ulkonäköä, kun ei hänelle itsellekään kelpaa kuin se kaunein nuori nainen :D
Siis naiset vaatii mieheltä pituutta ja miehekästä ulkonäköä. Lievä ajatusvirhe. :D
Ihan varmasti ei kukaan mies halua kelvata naiselle, jolla ei ole mitään kriteerejä, paitsi jos nyt on täysin itsetunnoton tossukka.
Mitä väärää siinä on, että tietää mitä haluaa? Jollekin se on miehen arvomaailma, luonne, toiselle ulkonäkö, kolmannelle kunnianhimo...
Kolumni eli yhden ihmisen mielipide. Ei kummoinen kirjoittaja ulkonäöltään aivo kapasiteetistä ei tietoa. En lähtisi treffeille ainakaan tuon lapsellisen kolumnin luettuani.
Onhan tuollaisia miehiä paljonkin. Harvemmin puhutaan lompakolla loisivista miehistä, ihan niinkuin se olisi jokin tabu. Äitini elättää isäni ja tekee vielä kaikki kotityöt päälle. Veljeni on oppinut meiltä kotoa tuon ja elää tyttöystävänsä siivellä. Pahin kaikista oli varmaan kun yksi kaverini seurusteli työttömän syrjäytyneen miehen kanssa. Kaverini kävi töissä, opiskeli, teki kaikki kötityöt jne. ja mies vaan ryyppäsi, biletti ja välillä rämpytteli kitaraa. Ei suostunut siivoamaan edes omia jälkiään koska "hän ei ole kenenkään naisen tossun alla". Ompa minunkin kohdalle sattunut miesloinen. Olisi halunnut ilmaiseksi muuttaa asumaan luokseni. Minä maksoin lähes aina kaikki ruuat ja piti ihan vaatimalla vaatia että hän maksaisi edes puolet vaikka hän söi muutenkin enemmän. Ei suostunut edes siivoamaan jälkiään, se oli kuulemma niin suuri työ että hän joskus kokkasi. Kiittämätön paskiainen. Sanoin kyllä hänelle sitten suorat sanat ja suu pyöreenä itku silmässä hän nyyhkytti miten kauhean julma ja ilkeä ihminen olen.