Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko huomannut että miehet haluavat ottaa sinut aina tietyssä asennossa ja mietit että syynä ulkonäkösi?

Vierailija
06.04.2017 |

Onko tullut mieleen että johtuuko se sun hyvistä tai huonoista puolista? Jos vaikka tosi hyvä kroppa mutta rupsahtaneet kasvot niin mies tykkää takaapäin enemmän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, enkä ajattele tuollaisia. Ihmiset tykkää eri asennoista, ihan riippumatta syistä. 

Vierailija
2/6 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan päällä on vaikea olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulla johdu eri asennot mistään muusta kuin mieltymyksistä...

Vierailija
4/6 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin iso rintaisena (h-kuppi) miehet enimmäkseen haluavat ratsastusta. En näe siinä mitään ongelmaa. Pikenmiten päinvastoin saan samalla välillä tukea rinnoilleni. N alta 40

Vierailija
5/6 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin iso rintaisena (h-kuppi) miehet enimmäkseen haluavat ratsastusta. En näe siinä mitään ongelmaa. Pikenmiten päinvastoin saan samalla välillä tukea rinnoilleni. N alta 40

???

Vierailija
6/6 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen lempiasento on niin, että makaan pöydällä selälläni ja hän on seisaallaan pöydän vieressä ja nostaa jalkani olkapäilleen. Hän sanoo, että asento on paras siksi, että hän näkee siitä kaiken. Siitä voisin päätellä, että hän tykkää näkemästään. :)

Joskus kun ollaan sekstailtu useampaan otteeseen, hän yleensä haluaa lopuksi takaapäin, jolloin hän tulee helpoiten. Kuvittelisin, että tuo asento tuntuu miehestä ehkä tiukimmalta ja häntä kiihottaa se näky, kun samalla laittaa sormen peppuuni.

Olen kaukana täydellisestä, mutta mies saa minut tuntemaan itseni seksikkääksi.