Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinder-munien sisällä oleva muovikrääsä KIELLETTÄVÄ

Vierailija
06.04.2017 |

Suurena Kinder munien ystävänä mietin miksi tuollaista krääsää pitää tunkea hyvän suklaamunan sisälle. Krääsä sisällä on kaikkea muuta kuin hintansa väärti, sellaista harva ottaisi edes ilmaiseksi jos joku tarjoaisi pelkkää koottavaa krääsää. Ne ovat TÄYSIN TURHAA MUOVIJÄTETTÄ! On se kumma, että kauppojen hedelmäpussit joilla oikeasti tekee jotain ( itse käytän niitä ROSKAPUSSEINA , en heitä niitä vain roskien sekaan ! ) , on kiellletty monessa maassa. Kinder munien roinasta tulee aivan varmasti enemmän muovijätettä.

Miksi tuollaista sontaa edes tuutataan Kinderien sisään? Voisiko tälle tehdä jotain? Ei se roina varmaan ketään ilahduta niin paljon että sen takia kannattaa kuormittaa luontoa.
Mä en tiedä ketään, joka säilyttäisi niitä krääsiä. Roskiin ne lentää 99%.

Kommentit (19)

1/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ruohomunia tai Mignon-munia.

Kindereitä saa patukoinakin...

Vierailija
2/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tälle tehdä jotain?.

Tottahan toki. Älä osta niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lelut on tosiaan ihan krääsää, mut joskus on löytynyt joku tosi mieleinenkin yllätys.

Vierailija
4/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se krääsää vaan sattuu olemaan se kindereiden pointti... Ja lapset ainakin tykkää niistä? Itse ainakin säilytin kakarana jokaisen lelun niistä ja leikin niillä myös. Se kinder muuten tarkoittaa lasta että ei ihme jos lelu ei miellytä

Vierailija
5/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, että mulla on vieläkin tallessa jotain lapsena Kindereistä tulleita ylläreitä.

N42

Vierailija
6/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa aikuisempaan makuun saa lähiöbaarista...

Vierailija
7/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ne yllätykset oli kinderin paras juttu. Heitin roskiin vaan jos oli joku palapeli tai hyrrä tms. kyllähän jotkut niillä säiliöilläkin askartelee kaikkea. Toisaalta on kyllä ihan turhaa pikku krääsää.

Vierailija
8/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan siis että nykyään sisältö on täyttä pskaa. Ennen olivat vielä kivoja joista oikeasti ilahtui ja joita kaverin kanssa keräsimme.

T. Viestin 6 kirjoittaja eli ap

Vierailija
9/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tykkää, toinen ei. Mun nuorempi avaa kinderin ja ottaa sen muovikrääsän. Sit isosiskon kanssa tekevät vaihtarit, isompi saa suklaat ja nuorempi molemmat muovikrääsät.

Vierailija
10/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan, että mulla on vieläkin tallessa jotain lapsena Kindereistä tulleita ylläreitä.

N42

Ennen niistä löytyikin säilytttämisen arvoisia.

Vai oliko säilyttämäsi tavarat yhtä rumia kuin viestin 6 ekan linkin krääsät? Epäilen...

ap

Vierailija
11/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli paremmat yllätykset, nykyään näissä on paljon ihan huonolaatuista roskaa. Disneymunissa oli ihan kokonainen hahmo, mikä oli vielä kiva verrattuna niihin Hot wheels hyrriin yms.

Vierailija
12/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se krääsää vaan sattuu olemaan se kindereiden pointti... Ja lapset ainakin tykkää niistä? Itse ainakin säilytin kakarana jokaisen lelun niistä ja leikin niillä myös. Se kinder muuten tarkoittaa lasta että ei ihme jos lelu ei miellytä

Kyllä tiedän mitä tarkoittaa Kinder kun Arska on yksi suosikkinäyttelijöistäni.

Ja sanonpahan vaan että meidän aikanamme Kinderistä löytyikin hienoja figuureita. Ei sellaisia enää saa! Kaikki tehdään mahdollisimman halvalla. Veikkaanpa että jos nykypäivän Kindereistä saisi niitä kilppareita ja leijonia mitä ysärillä sai, olisi sen pienen munan hinta varmaan kolminkertainen.

Mielestäni se 80.senttiäkin on liikaa niin surkeasisältöiselle Kinder munalle.

ap

Vierailija
13/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ennen oli parempia hahmoja kindereissä, joita keräiltiin. Nykyään aika roskaa...

Vierailija
14/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsetkaan ei tykkää, jätä ostamatta. Tai jätä kinderille asiakaspalautetta. Nyt sulla on missio.

Vierailija
15/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kinderisi patukoina.

Vierailija
16/19 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jossain määrin samaa mieltä. Kinder-munien yllätykset on meillä jääneet pyörimään ihan turhina nurkkiin, mutta esim. Star Wars -suklaamunista on vieläkin käytössä kengännauhojen koristeet ja tarrat koristamassa lasten autoja.

Vierailija
17/19 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli Kinder-munasta sukkahousut, erikoiseksi mennyt.

Vierailija
18/19 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinder-munat on USA:ssa kellettyjä.

Vierailija
19/19 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha muovikrääsä ei ole ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme