Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kateellinen kosmetologeille?

Vierailija
05.04.2017 |

Oletko kateellinen kosmetologeille heidän tekemästä työstä ja koet alemmuudentunnetta

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen lääkäreille. He tekevät suuren työn, että pääsevät arvostettuun ammattiin. Kosmetologeille en ole kateellinen. Kuka tahansa pääsee jos tykkää finnejä puristella ja jalkoja raspata.

Vierailija
22/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Jos olisin hivenen parempi kemiassa kuin nyt olen, olisin varmasti alalle lähtenyt koska juurikin hoitotuotteet ja tuo erilaisten kemikaaliliuosten sekoittelu kiinnostaa. Siis tarkemmin sanottuna haluaisin olla kosmetologinen kemisti. Muutenkin ala on jatkuvasti kehittyvää, palkka on hyvä ja töitä riittää.

En ole koskaan ollut kaunis ja teininä vähän jopa halveksin kosmetologeja, vaikka kosmetologiasta olen aina ollut jollain tapaa kiinnostunut. Nuorena kaikki tutut jotka alalle päätyivät olivat aina luonnollisen kauniita ja hyvännäköisiä, niin jotenkin itsellä oli sellainen oletus että en muka olisi soveltunut alalle.

Ehkä vaihdan alaa sitten joskus jos kiinnostus kasvaa vielä entisestään, kuka tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa kadehdi kosmetologeja. Ei ole millään tavalla ammatti, jota haluausin tehdä.

Sitä paitsi ymmärtääkseni palkkakaan ei ole kovin kummoinen.

Vierailija
24/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin? Olen erikoistoimittaja valtakunnallisessa mediassa, saan tehdä joka päivä töitä mielenkiintoisten aiheiden ja ihmisten kanssa, saan kohtuullista palkkaa ja koen työni merkitykselliseksi. Ei sillä, kosmetologillakin on varmaan mielenkiintoinen ja ihmisläheinen duuni, mutta en välittäisi vaihtaa. Onneksi oman ammattinsa saa päättää ihan itse.

Vierailija
25/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologit itkee ja alapeukuttaa..

Vierailija
26/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin? Olen erikoistoimittaja valtakunnallisessa mediassa, saan tehdä joka päivä töitä mielenkiintoisten aiheiden ja ihmisten kanssa, saan kohtuullista palkkaa ja koen työni merkitykselliseksi. Ei sillä, kosmetologillakin on varmaan mielenkiintoinen ja ihmisläheinen duuni, mutta en välittäisi vaihtaa. Onneksi oman ammattinsa saa päättää ihan itse.

Tuskin olet, kosmetiikkaneuvoja korkeintaan.

Vierailija
27/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään syytä miksi kadehtisin kosmetologeja. Oikeastiko  joku kuvittelee että kosmetologeja kadehditaan? Miksi ihmeessä?

Vierailija
28/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologiksi opiskelu on rankkaa ja vaativaa, sekä hirvittävän määrän potentiaalia ja kiinnostusta vaativaa.

Vierailija
29/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kommentti joltain, että jotain tyhjäpäätä varmaan kiinnostaa kosmetologin ammatti. Itsekin kävi mielessä hakea peruskoulun jälkeen, mutta meninkin sitten lukioon ja hetken aikaa opiskelin matemaattista alaa yliopistossa. Eiköhän moni ihan kiinnostuksen takia valitse alansa. Ja valinnat tehdään usein myös nuorena. Otsikon kysymykseen vastaus: en ole kateellinen, enkä myöskään väheksy. 

Vierailija
30/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tutkinnon suorittajille pakolliset osat ovat ihon hoito, ihonhoidon ohjaus, täydentävät ihon hoidot, ehostus ja kauneudenhoitoalan yrittäjyys ja yritystoiminta.

Vierailija
31/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Joskus sitäkin alaa kokeilleena voin sanoa, että ennemmin myisin vaikka itseäni. Erittäis kiusallista lääppiä jonkun naamaa.

Niin että tuntemattomien ihmisten vehkeiden lääppiminen olisi sitten vähemmän kiusallista?:D

"No en todellakaan levitä sulle naamarasvoja, hyi hitto. Kelpaako suihinotto?"

Vierailija
32/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halveksinut kossujen työtä. Tosin kiusallani menen heidän riesaksi silloin kun on jalkasilsa tai paha akne kasvoissa...

Vierailija
33/39 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina halveksinut kossujen työtä. Tosin kiusallani menen heidän riesaksi silloin kun on jalkasilsa tai paha akne kasvoissa...

Kuolen nauruun

Vierailija
34/39 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ikinä kosmetologin töitä!! Sain potkut koska meikkasin töihin liikaa!

Vierailija
35/39 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Joskus sitäkin alaa kokeilleena voin sanoa, että ennemmin myisin vaikka itseäni. Erittäis kiusallista lääppiä jonkun naamaa.

Niin että tuntemattomien ihmisten vehkeiden lääppiminen olisi sitten vähemmän kiusallista?:D

"No en todellakaan levitä sulle naamarasvoja, hyi hitto. Kelpaako suihinotto?"

No itse asiassa toisten naaman lähellä olo ja katsekontakti on mielestäni ahdistavaa ja pelottavaa, mutta vehkeisiin suhtaudun aika neutraalisti. Meitä on katsos erilaisia ihmisiä. En kuitenkaan haluaisi myydä itseäni, mutta pakon edessä noista kahdesta valitsisin sen. :D

T:Lainaamasi henkilö

Vierailija
36/39 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En alistuisi tekemään kosmetologin työtä. Se on verrattavissa orjan työhön. 5000e palkallani voin käydä monta kertaa kuussa hoitoloissa :)

Vierailija
37/39 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/39 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en. Me kampaajat viedään nykyään niiden työt kun opiskeluihimme kuuluu useita kosmetologien kursseja.

Morsiammelle mukavaa laittaa tukka, meikit ja kynnet samassa paikkaa hääaamuna. Kukaan vain kosmetologi ei tähän kaikkeen kykene.

Ei kaikki kampaajatkaan varsinkaan vanhat, mutta 2007 jälkeen opiskelleet ainakin.

Morsiammelle, samassa paikkaa! Ei kannattaisi pröystäillä yhtään.

Vierailija
39/39 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kommentti joltain, että jotain tyhjäpäätä varmaan kiinnostaa kosmetologin ammatti. Itsekin kävi mielessä hakea peruskoulun jälkeen, mutta meninkin sitten lukioon ja hetken aikaa opiskelin matemaattista alaa yliopistossa. Eiköhän moni ihan kiinnostuksen takia valitse alansa. Ja valinnat tehdään usein myös nuorena. Otsikon kysymykseen vastaus: en ole kateellinen, enkä myöskään väheksy. 

Siis mitä, mennäänkö kosmetologikouluun peruskoulun jälkeen? Miten kukaan voi käydä kosmetologilla?