Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kateellinen kosmetologeille?

Vierailija
05.04.2017 |

Oletko kateellinen kosmetologeille heidän tekemästä työstä ja koet alemmuudentunnetta

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. Ei se työ mitään rakettitiedettä ole.

Vierailija
2/39 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla epäergonomisissa työasennoissa ja tehdä tylsää työtä päivästä toiseen ilman haasteita.  Suurimmat haasteet liittyvät kauneudenhoitoalalla siihen, että opitko laittaamaan huulten täytteitä, microblaidaamaan jne.... Ei kiitos. Pidän omasta työstäni, jossa on haasteita. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei se ole oikea ammatti. Rahastukseen ja kemikaaliseoksiin perustuvaa hömppää

Vierailija
4/39 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä olen vähän kateellinen.

Olen itse biotieteisiin suuntautunut ja ihan harkitsemattoman huolettoman/homssuisen näköinen ikuinen poikatyttö.

Mutta joku sisäinen prinsessa minussa tuntuu asustelevan, koska haaveilen pystyväni olemaan ensinnäkin itse huoliteltu ja osaavani hoitaa ihmisten kauneutta ja kauneus"virheitä". Ja olisi ihanaa pitää jotain siistiä, eleganttia salonkia, missä on ylellisen & hienostuneen tuoksuisia ihonhoitotuotteita.

Vierailija
5/39 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/39 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olla epäergonomisissa työasennoissa ja tehdä tylsää työtä päivästä toiseen ilman haasteita.  Suurimmat haasteet liittyvät kauneudenhoitoalalla siihen, että opitko laittaamaan huulten täytteitä, microblaidaamaan jne.... Ei kiitos. Pidän omasta työstäni, jossa on haasteita. :)

Et selvästi tiedä alasta paljoakaan.

Vierailija
7/39 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä alassa on hienoa:D

Vierailija
8/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha en

Vierailija
9/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin

Vierailija
10/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan superkateellinen, kun en saa ammatikseni puristella mustapäitä ja lätkiä voiteita kenenkään naamaan! 

Vierailija
11/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash työ, rotunainen osaa ihonsa hoitaa itse.

Vierailija
12/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas ylimielinen kommentti. Ihan yllätyin, vaikka en itse teekään kosmetologin työtä. Mutta yrittäjyys, palveluala, asiakaspalvelu, en ole kateellinen, mutta en usko, että työstään pitävä kosmetologi kokee, ettei työssä ole myös mielenkiintoa ja haasteita.

Vierailija
13/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas ylimielinen kommentti. Ihan yllätyin, vaikka en itse teekään kosmetologin työtä. Mutta yrittäjyys, palveluala, asiakaspalvelu, en ole kateellinen, mutta en usko, että työstään pitävä kosmetologi kokee, ettei työssä ole myös mielenkiintoa ja haasteita.

Tyhjäpää pitää olla jos siitä alasta löytää mielenkiintoa.

Vierailija
14/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla katellinen 'ammatista', jonka suorittamiseen riittää muutaman kk:n kurssi... Ja jolla vain harva - jos kukaan pärjää taloudellisesti. Että sitten pitää olla sitä muutakin 'huuhaata' siinä samassa.

Vierailija
15/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Me kampaajat viedään nykyään niiden työt kun opiskeluihimme kuuluu useita kosmetologien kursseja.

Morsiammelle mukavaa laittaa tukka, meikit ja kynnet samassa paikkaa hääaamuna. Kukaan vain kosmetologi ei tähän kaikkeen kykene.

Ei kaikki kampaajatkaan varsinkaan vanhat, mutta 2007 jälkeen opiskelleet ainakin.

Vierailija
16/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi on ammatti joka häviää ensimmäisten joukossa kun sota tulee ja elintaso romahtaa. Siinä vaiheessa ihmiset tajuavat, että se on turhaa.

Vierailija
17/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus sitäkin alaa kokeilleena voin sanoa, että ennemmin myisin vaikka itseäni. Erittäis kiusallista lääppiä jonkun naamaa.

Vierailija
18/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, mutta arvostan "omaa" kosmetologia. Hän tekee työtään koska haluaa lisätä ihmisten hyvinvointia ja tuoda heidän elämäänsä iloa. Lisäksi on kiinnostunut ekologisesta kosmetiikasta ja haluaa näitä tuotteita markkinoimalla parantaa ympäristöystävällisten vaihtoehtojen saatavuutta. Kovasti töitä nuoresta asti tehnyt yrittäjä jolle ei varmaan kiinteiden kulujen jälkeen liikaa voittoa jää.

Vierailija
19/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan

Vierailija
20/39 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN:DD:D:D:DD metsurikin tekee arvokkaampaa työtä