Oletko kateellinen kosmetologeille?
Oletko kateellinen kosmetologeille heidän tekemästä työstä ja koet alemmuudentunnetta
Kommentit (39)
Olla epäergonomisissa työasennoissa ja tehdä tylsää työtä päivästä toiseen ilman haasteita. Suurimmat haasteet liittyvät kauneudenhoitoalalla siihen, että opitko laittaamaan huulten täytteitä, microblaidaamaan jne.... Ei kiitos. Pidän omasta työstäni, jossa on haasteita. :)
En. Ei se ole oikea ammatti. Rahastukseen ja kemikaaliseoksiin perustuvaa hömppää
Mä kyllä olen vähän kateellinen.
Olen itse biotieteisiin suuntautunut ja ihan harkitsemattoman huolettoman/homssuisen näköinen ikuinen poikatyttö.
Mutta joku sisäinen prinsessa minussa tuntuu asustelevan, koska haaveilen pystyväni olemaan ensinnäkin itse huoliteltu ja osaavani hoitaa ihmisten kauneutta ja kauneus"virheitä". Ja olisi ihanaa pitää jotain siistiä, eleganttia salonkia, missä on ylellisen & hienostuneen tuoksuisia ihonhoitotuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Olla epäergonomisissa työasennoissa ja tehdä tylsää työtä päivästä toiseen ilman haasteita. Suurimmat haasteet liittyvät kauneudenhoitoalalla siihen, että opitko laittaamaan huulten täytteitä, microblaidaamaan jne.... Ei kiitos. Pidän omasta työstäni, jossa on haasteita. :)
Et selvästi tiedä alasta paljoakaan.
Olen aivan superkateellinen, kun en saa ammatikseni puristella mustapäitä ja lätkiä voiteita kenenkään naamaan!
White trash työ, rotunainen osaa ihonsa hoitaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ylimielinen kommentti. Ihan yllätyin, vaikka en itse teekään kosmetologin työtä. Mutta yrittäjyys, palveluala, asiakaspalvelu, en ole kateellinen, mutta en usko, että työstään pitävä kosmetologi kokee, ettei työssä ole myös mielenkiintoa ja haasteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas ylimielinen kommentti. Ihan yllätyin, vaikka en itse teekään kosmetologin työtä. Mutta yrittäjyys, palveluala, asiakaspalvelu, en ole kateellinen, mutta en usko, että työstään pitävä kosmetologi kokee, ettei työssä ole myös mielenkiintoa ja haasteita.
Tyhjäpää pitää olla jos siitä alasta löytää mielenkiintoa.
Miksi olla katellinen 'ammatista', jonka suorittamiseen riittää muutaman kk:n kurssi... Ja jolla vain harva - jos kukaan pärjää taloudellisesti. Että sitten pitää olla sitä muutakin 'huuhaata' siinä samassa.
No en. Me kampaajat viedään nykyään niiden työt kun opiskeluihimme kuuluu useita kosmetologien kursseja.
Morsiammelle mukavaa laittaa tukka, meikit ja kynnet samassa paikkaa hääaamuna. Kukaan vain kosmetologi ei tähän kaikkeen kykene.
Ei kaikki kampaajatkaan varsinkaan vanhat, mutta 2007 jälkeen opiskelleet ainakin.
Kosmetologi on ammatti joka häviää ensimmäisten joukossa kun sota tulee ja elintaso romahtaa. Siinä vaiheessa ihmiset tajuavat, että se on turhaa.
En. Joskus sitäkin alaa kokeilleena voin sanoa, että ennemmin myisin vaikka itseäni. Erittäis kiusallista lääppiä jonkun naamaa.
En ole kateellinen, mutta arvostan "omaa" kosmetologia. Hän tekee työtään koska haluaa lisätä ihmisten hyvinvointia ja tuoda heidän elämäänsä iloa. Lisäksi on kiinnostunut ekologisesta kosmetiikasta ja haluaa näitä tuotteita markkinoimalla parantaa ympäristöystävällisten vaihtoehtojen saatavuutta. Kovasti töitä nuoresta asti tehnyt yrittäjä jolle ei varmaan kiinteiden kulujen jälkeen liikaa voittoa jää.
EN:DD:D:D:DD metsurikin tekee arvokkaampaa työtä
En tod. Ei se työ mitään rakettitiedettä ole.