Voiko toipuva Alkoholisti juoda alkoholitonta I-olutta?
Kaljaa tekee mieli ihan simona! Kaks viikkoo ollu kuivin suin ja miehellä muutama jääkaapissa saunajuomisiksi. Uskaltaako niitä juoda?
Kommentit (12)
Ykkösolut ei ole alkoholitonta. Täysin alkoholitontakin on kyllä. Veljeni ei juonut sitäkään, kun se kuitenkin maisuu oluelle.
Ekaks ykköstä, sitten kakkosta, kolmosta ja lopuksi nelosta. Ei, sanon minä!!
Älä juo. Parempi opetella kieltäytymään kaikesta missä on vähänkään alkoholia. Eikö tuo himo just kerro sulle että sairaus on oikeasti olemassa?
Ykkönen ei ole alkoholitonta ja pilaat vain "lakkosi" sillä. Sinua himottaa ja ajattelet, että jos vähän otan.
No sitte on helpompi ottaa vähän lisää kun lakko on jo piloilla ja sitten taas mennään...
Ei se päähän mene mutta juo jos mieles tekee. Mutta jätä se sitten siihen älä jatka.
Pari ykkös olutta kiskot sieltä kaapista niin se on sama kuin olisit huitaissut IV pullon naamaasi.
Ykkösoluella saa halvimmat kännit, jos pystyy juomaan riittävästi.
Mitenkäs 0,5:sta eli Lidlin "alkoholitonta"? No, mulla menee aika reippaasti päivässä, mutta nousuhumalaa ei havaitse, vaikka periaatteessa annos-pari tuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs 0,5:sta eli Lidlin "alkoholitonta"? No, mulla menee aika reippaasti päivässä, mutta nousuhumalaa ei havaitse, vaikka periaatteessa annos-pari tuleekin.
Ja alkolakossa olen, mutten siis vissiin ihan täydellisessä.
Älä lähde leikkimään tulella.
M35
Ykkösolut ei ole alkoholitonta.