Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leski-isä meni tyttärensä kanssa hotelliin - luultiin pedofiiliksi, poliisit paikalle

Vierailija
05.04.2017 |

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201704052200097812_ul.shtml
Melkoisen sairasta toimintaa, hotellin johto ei edes pahoitellut toimintaansa.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkääpä ilmoituksia kaikista naispuolisista opettajista. Tuorein tapaus taas kerran (monesko?) jenkeistä

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201704062200098465_ul.shtml

Suomalaisen naisopettajan osaamista.

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005118585.html

Kotimaiset hotelliketjut voivat jatkossa soittaa aina poliisit paikalle, kun hotelliin majoittuu lapsia.

Varsinkin koululaisryhmiä, joissa on naisopettajia.

Vierailija
102/105 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotelli olisi varmaan voinut hoitaa asian hienovaraisesti, mutta päätyivät tuohon ratkaisuun, mikä mahdollisesti on hotellin tai ketjun periaate miten toimia tällaisissa tilanteissa. Poliisihan selvittää asian paremmin kuin hotelli ikinä voisi. Olen ollut töissä hotellissa ja todennäköisesti isän ja tyttären käytöksessä oli riittävästi epäilyttäviä yksityiskohtia mitkä saivat hotellityöntekijän valpastumaan. Toisaalta tuli myös mieleen, että olisiko isukki käyttäytynyt ylimielisesti respassa ja sieltä päädyttiin sitten näpäyttämään tällä tavalla. Tai sitten ilmoituksen tekijää oli peloteltu niin paljon pedofiileilla, että näkee niitä kaikkialla. Tai kuten hotellin edustaja sanoikin heillä on kokemusta pedofiili-asiakkaista. Vaihtoehtoja on monia. Isukki yrittää ehkä myös rahastaa tällä paljastuksellaan.

Sehän on myös totta, että miehistä uskotaan heti kaikkein pahin. Olen mies enkä esim. busseissa ota ikinä katsekontaktia lapsiin, sillä tiedän, että jos niin tekisin minua pidettäisiin epäilyttävänä. En ole mikään lapsien ystävä muutenkaan, joten eipä tuo haittaa, mutta onhan se vähän ikävää, ettei voi edes hymyillä lapselle ilman, että sinua epäillään jostain.

Surullista, että jopa itse miespuolisena puolustelet hotellin toimintaa ja pedofiliahysterian lietsontaa, vaikka olet itsekin siitä kärsinyt.

Jaaha ja mielestäsikö olisi pitänyt jättää asia tutkimatta, ettei isukin tunteita loukata millään tavoin? Kuten sanoin syitä hotellin rajuun reaktioon voi olla monia, mutta koska heillä tuntuu olevan kokemusta pedofiiliasiakkaista he mahdollisesti näkivät jotain mikä ei jutussa käy ilmi. Toki he olisivat voineet hoitaa asian hienovaraisemmin, mutta ottaen huomioon, että he mahdollisesti ovat pelastaneet lapsia ja nuoria aiemmin soittamalla poliisit paikalle he varmaan kokivat ratkaisun oikeaksi. Ihmiskauppa ja lasten hyväksikäyttö ovat valitettavasti täyttä realismia ja epäilemättä monet hotellit näkevät läheltä kyseistä toimintaa. Better safe than sorry.

Veikkaanpa että et ole laisinkaan mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotelli olisi varmaan voinut hoitaa asian hienovaraisesti, mutta päätyivät tuohon ratkaisuun, mikä mahdollisesti on hotellin tai ketjun periaate miten toimia tällaisissa tilanteissa. Poliisihan selvittää asian paremmin kuin hotelli ikinä voisi. Olen ollut töissä hotellissa ja todennäköisesti isän ja tyttären käytöksessä oli riittävästi epäilyttäviä yksityiskohtia mitkä saivat hotellityöntekijän valpastumaan. Toisaalta tuli myös mieleen, että olisiko isukki käyttäytynyt ylimielisesti respassa ja sieltä päädyttiin sitten näpäyttämään tällä tavalla. Tai sitten ilmoituksen tekijää oli peloteltu niin paljon pedofiileilla, että näkee niitä kaikkialla. Tai kuten hotellin edustaja sanoikin heillä on kokemusta pedofiili-asiakkaista. Vaihtoehtoja on monia. Isukki yrittää ehkä myös rahastaa tällä paljastuksellaan.

Sehän on myös totta, että miehistä uskotaan heti kaikkein pahin. Olen mies enkä esim. busseissa ota ikinä katsekontaktia lapsiin, sillä tiedän, että jos niin tekisin minua pidettäisiin epäilyttävänä. En ole mikään lapsien ystävä muutenkaan, joten eipä tuo haittaa, mutta onhan se vähän ikävää, ettei voi edes hymyillä lapselle ilman, että sinua epäillään jostain.

Surullista, että jopa itse miespuolisena puolustelet hotellin toimintaa ja pedofiliahysterian lietsontaa, vaikka olet itsekin siitä kärsinyt.

Jaaha ja mielestäsikö olisi pitänyt jättää asia tutkimatta, ettei isukin tunteita loukata millään tavoin? Kuten sanoin syitä hotellin rajuun reaktioon voi olla monia, mutta koska heillä tuntuu olevan kokemusta pedofiiliasiakkaista he mahdollisesti näkivät jotain mikä ei jutussa käy ilmi. Toki he olisivat voineet hoitaa asian hienovaraisemmin, mutta ottaen huomioon, että he mahdollisesti ovat pelastaneet lapsia ja nuoria aiemmin soittamalla poliisit paikalle he varmaan kokivat ratkaisun oikeaksi. Ihmiskauppa ja lasten hyväksikäyttö ovat valitettavasti täyttä realismia ja epäilemättä monet hotellit näkevät läheltä kyseistä toimintaa. Better safe than sorry.

Veikkaanpa että et ole laisinkaan mies.

No veikkauksesi osuu väärään. Olen miehenä täysin tietoinen ihmisten raadollisuudesta ja siitä, että suurin osa pedofiileistä on miehiä. On ihan turha yritä urputtaa, että naispedofiilit muka olisivat yhtä iso riski lapsille kuin miespedofiilit. Totta kai sitä käytetään myös lyömisaseena täysin viattomia miehiä kohtaan, mutta se ei vähennä todellisten pedofiilien ja väkivaltaisten miesten aiheuttamaa oikeaa riskiä. Valitettavasti teinityttöjä on mukana myös seksikaupassa, joten en ihmettele yhtään miksi hotellissa pidetään silmät auki.

Justjust. Esimerkiksi Filippiineillä prostituutio ja alaikäisten paritus on naisten organisoimaa ja johtamaa.

Pitäisikö hotellien ilmoittaa myös kaikki rastatukkaiset hamppuvaatteissa kulkevat turistit poliiseille, nehän on selvästikin huumediilereitä. Ja naispedofiilejä löytyy ihan suomalaisista naisopettajistakin.

Vierailija
104/105 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen tämänhetken tunnetuin pedofiili on nainen.

Jammu ei ole mikään nainen.

Kyllä se naisopettaja on nuorten ja muidenkin puheenaihe ollut, toki tuolla normimaailmassa toisin kun täällä vihafoorumilla ymmärretään, että kaikki naisopettajat eivät ole pedofiileja.

Vierailija
105/105 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hänen mukaansa heidät tarkkaavaisuutensa on aikaisemmin johtanut siihen, että he ovat onnistuneet suojelemaan nuoria ihmisiä väärinkäytöltä."

Niin, hänen mukaansa. Mitäpä sitä ei sanoisi pelastaakseen nahkansa, kun on oikein kunnolla ryssitty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi