Millainen mahtaa olla viiden lapsen äiti sängyssä ?
Kommentit (60)
Viiden lapsen äitiin työntö ja vihellys.
Tuhattaituri, osaava nauttiskelijatar
Ja edelleen, miten ällöttäviä, oikea sana, voivat miehet ollakkaan.
Oheneekos teidän pilit aina kun panette? Loogista kyllä.
Toivottavasti ei enää nuku niiden lasten kanssa samassa sängyssä. Sitäkin on nähty. *facepalm*
No mua on sanottu että on ku nuorikon pillu. Eli ei se tavara siitä veny kai ? Mulla neljä lasta,yksi sektiolla,muut alateitse syntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen, miten ällöttäviä, oikea sana, voivat miehet ollakkaan.
Oheneekos teidän pilit aina kun panette? Loogista kyllä.
Niin kurttumunat panomiehillä.
En tiedä, itse en lähtisi kokeilemaan jo ihan siitä syystä että kohta olisi haikailemassa jotain uusperhe-kuviota.
T. sinkkumies
lasten väsyttämä, jolla on sulle vartti päivässä aikaa ja pillu kuin tuulitunneli!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, itse en lähtisi kokeilemaan jo ihan siitä syystä että kohta olisi haikailemassa jotain uusperhe-kuviota.
T. sinkkumies
Kannattaisi kuitenkin edes koeajaa👍
Vierailija kirjoitti:
lasten väsyttämä, jolla on sulle vartti päivässä aikaa ja pillu kuin tuulitunneli!
Sulla on täysin väärä käsitys. Suuri lapsiperhe syntyy siitä, että ne naiset on aktiivisia, seksinnälkäisiä ja pillut vastustamattoman hyviä ja lypsäviä. Miehet suostuu helposti lisälapsiin, kun muutenkin kullia viedään. Meillä on paljon lapsia, vaimon pillu edelleen tiukka ja voimaa piisaa pillun lihaksissa. Aina kun näen runsaslapsisen perheen, niin onnittelen mielessäni perheen isää. Tiedän, että hänen vaimonsa on kuuma ja ymmärtää antaa pillua synnytystenkin jälkeen.
Kuten tuolla jo kirjoitettiin ,seksiä on synnytysten jälkeenkin ja seksi on niitä elämän pieniä iloja lapsilauman keskellä. Moni lapseton muutenkin luulee että elämä loppuu lapsiin mutta jos ei ole kokenut lapsiperhe arkea niin ei todellakaan tiedä että se on täyttä elämää kun ei ehdi eikä tarvitse ajatella turhia asioita. Seksiä ei voi aina suunnitella vaan sitä on toteutettava tilaisuuden tullen .
Anton kirjoitti:
Kokenut ainakin, todennäköisesti osaa nauttia seksistä. Siihen taas jokaisella on omat mieltymyksensä. Jotka sanovat, että löysä eivät tiedä mistä puhuvat. Oma vaimoni on neljä synnyttänyt, enkä minkäänlaista löystymistä voi havaita (ehkä se viides sitten löysentää???).
Ei se kokemuksesta kerro vaikka olisi 10 lasta. Ei vaan käytä ilmeisesti ehkäisyä ja elämänhallinta mahdollisesti muutenkin hukassa.
Viiden lapsen äiti on sängyssä todennäköisimmin erittäin väsynyt.
En ole viiden lapsen äitiä milloinkaan kokeilemaan, mutta pari kertaa on ollut suhde neljän lapsen äitiin ja seksi on ollut erittäin hyvää. Lisäetuna riittävän monta lasta synnyttänyt nainen on mainio kohde, jos on kiinnostunut fistaamisesta. Ja minähän olen. Kokemuksesta voin kertoa, että kahdesti synnyttäneen voi treenata fistaukseen sopivaksi, kolmen lapsen äiti ottaa käden jo kevyen harjoittelun kanssa, mutta neljästi synnyttäneet ottavat kouran vastaan jo helposti.
Todella upea, johan sen kertoo lapsilukukin. Ei sitten millään malta pysyä omissa housuissa.
Tiukaksi on taas tullut. Ei voi vauhdilla enää taas panna, kun tulee kuulema kipeäksi.Varoen onnistuu.
Ihana löysä vetelä nyrkkipanolortto
Pellet taas arvailee,ei se järvi soutamalla kulu,olis parempi uskoa.Ymmärrän kyllä miehiä jotka ei ole koskaan saaneet sitä ,katkeruus suorastaan loistaa kommenteissa.
Omalla kohdalla kiimapilluksi voisi kutsua. Ylityönä kokeiltu.