Pitäisikö siirtyä katselemaan vanhempia miehiä?
Seuraava teksti on vähän kärjistetty. Olen huomannut seuraavaa, kun olen tarkkaillut ikäisiäni ja vanhempia (+50v) miehiä töissä, vapaalla ym. Miehet ovat pääasiassa olleet varattuja.
Olen huomannut, että käytännön elämässä vanhemmat miehet ovat ihan eri tavalla ystävällisiä kuin nuoremmat. Ikäiseni miehet kohtelevat hyvin "tasa-arvoisesti", mutta vanhemmat miehet ovat eri tavalla ystävällisiä (tyyliin avaavat oven/päästävät naisen ensiksi ovesta, mitä ikäiseni miehet eivät tee). Ikäisiäni miehiä katsellessa olen huomannut, kuinka moni etsii kumppaniksi pullantuoksuista kodinhengetärtä, joka pitää miehen hyvissä ruoissa, hoitaa kodin ja miellyttää makkarissa. Kotitöiden oma-aloitteinen tekeminen on monelle ikäiselleni kauhistus ja velvollisuudet hirvittävät. Minua ei kiinnosta ryhtyä kodinkoneeksi, vaan hoidan reippaasti oman osuuteni. Monet näistä vanhemmista miehistä taas hoitavat kodin puoliksi naisen kanssa, tekevät reippaasti töitä jne. Mietin, onko kohdalleni osunut vain ikäviä ikäisiäni miehiä vai miksi ihmeessä nuo viisikymppisetkin näyttäytyvät paremmassa valossa kuin nuoremmat?
N27
Kertoisko joku mulle, mistä esim. n. 35-vuotiaita, täysjärkisiä, kunnollisia ja uskollisia miehiä löytäis? Kaikki hyvät tuntuu olevan varattuja.